فیلم در قرنطینه: 'The Secret of NIMH,' 'تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس,' 'شب بخیر مامان'

توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پایین مقاله ما. مقدمه: سلا

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

توصیه می کنیم فیلم ما را به تماشای با استفاده از این فرم است که همچنین تعبیه شده در پایین مقاله ما.

مقدمه:

سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. ما می دانیم که این فوق العاده استرس زا زمان برای بسیاری از مردم که بسیاری از شما در حال صدمه توسط ویروس در یک راه یا دیگری. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم چیزی که امیدوارم به روشن کردن خلق و خوی. ما در حال رفتن به تماشا و بررسی فیلم های موجود در جریان سیستم عامل است. ما ستون منتشر خواهد شد (تقریبا) هر چهارشنبه. ما امیدواریم که که شما می توانید همراه خود را برای ما ارسال افکار و توصیه می کنیم فیلم هایی که دوست دارید و یا می خواهید به تماشای. بهترین شانس را به همه شما در این تلاش ،

"Secret of NIMH" (منتشر شده در سال 1982; تماشا آمریکا در آوریل 20, 2020)

ماجراجویی تاریک فیلم انیمیشن توسط Don Bluth. ما آن را تماشا در یوتیوب (از آن است که رسما رایگان)!

علامت گذاری:

سؤال: من قبل از اینکه خواننده عزیز است که من هنگامی که می خواستم به یک انیماتور. زمانی که من 15 من تصمیم به گرفتن جدی در مورد آن یکی از اولین چیزهایی که من بود خرید کتاب توسط Don Bluth. مطمئن شوید که جدیت تنها دو هفته به طول انجامید (تکان دهنده پیچ و تاب و طرح — طراحی سخت) اما من فتنه در انیمیشن است پس از پژمرده و نه شیفتگی من با این انیمیشن کارگردان است.

تا زمانی که من دیدم که Bluth اولین فیلم "Secret of NIMH" بود و از نظر قانونی منتشر شده در یوتیوب به صورت رایگان من غلبه با هیجان. من این فیلم را تماشا زمانی که من بود جوان مؤمن آن را به یک شاهکار و در حال حاضر من این شانس من برای دیدن اگر این فرض برگزار شد. خرس با من خواننده این خواهد بود که یک نوع بسیار متفاوتی از نقد و بررسی — فیلم جذاب ترین زمانی که شما در نظر بافت اطراف آن است.

"Secret of NIMH" — آزادانه در رمان "خانم Frisby و موش NIMH" — به دنبال یک ماوس به نام خانم Brisby ، (نام او تغییر کرده بود برای جلوگیری از پتانسیل trademarking اختلاف با فریزبی دیسک). او یک ترسو بیوه مراقبت از او چهار فرزند — یکی از پسران او با این حال بیمار است و قادر به ترک خانه. بدترین و در عین حال کشاورز است شخم تا چیز معنی او را مجبور به حرکت خانواده اش به یک مکان امن تر و خطر مرگ پسرش. از جان گذشته برای یکی دیگر از راه سرمایه گذاری به ملاقات با موش مرموز NIMH ... فوق العاده شده بیش از حد هوشمند موش ها که فرار کرده ام از سازمان پژوهش و در حال حاضر در آستانه تشکیل جامعه خود را دارند. او در می یابد پیر به خاک سپرده شد اسرار در مورد شوهر مرحوم او و آشکار او قهرمانانه خود روح است.

بسته به نوع که شما بخواهید برخی را هم در نظر بگیرید Don Bluth یکی از ماهر ترین انیماتورهای تمام وقت و یا یکی از رسانه بزرگترین نا امیدی ... ونشاط انیمیشن قهرمان گمنام دیگران سبیل-twirling تبه کار. این اختلاف نظر ها به انتظار می رود. او مانند یک نقش غیر معمول در انیمیشن تاریخ است. Bluth بود سابق دیزنی انیماتور که مشغول به کار در فیلم هایی مانند "رابین هود" و "نجات" در آن تلخ دوره پس از والت مرگ است. احساس به عنوان اینکه این استودیو تا به حال از دست رفته خود را لمس او در سمت چپ به شکل خود در رقابت استودیو. او همچنین در زمان نه دیگر انیماتورها با او. بدترین و در عین حال او اصرار بر انتشار بسیاری از فیلم های خود را در همان شب افتتاحیه به عنوان دیزنی فیلم آنها را وادار به رقابت بپردازند. این بار استودیو بزرگ باقی مانده بود احتمالا در یک حالت شبیه به شوکه Pikachu الگوی رفتاری برای همه در سراسر 80s به عنوان Bluth در بالای بازی خود را, انتشار فیلم هایی مانند "یک آمریکایی دم" "سرزمین قبل از زمان" بله, "Secret of NIMH" ... است که تا زمانی که دیزنی منتشر شد یک فیلم کمی شما ممکن است ام شنیده ام. آن را به نام "پری دریایی کوچک."

اوه پسر من باید در واقع بحث در مورد این فیلم مناسب نباید من ؟ تقریبا همه این را می گویند که در سال 1982 بود و بی ثبات در انیمیشن وجود دارد بسیاری از رقابت سند چشم انداز از آنچه که انیمیشن می تواند پس از والت مرگ "Secret of NIMH" می تواند به خوبی تعریف کرده اند متوسط.

آن است که قطعا نه معمولی خود را دیزنی فیلم. محیط زیست به طور خاص بوته گل رز که در آن موش NIMH اقامت تاریک است و هم پیچیده. بسیاری از شخصیت ما طرح و حتی برخی از قهرمانان ما به نظر می رسد عجیب و غریب و عمل حداقل یک بیت murderey. مرگ است مقداری در این فیلم مانند سس سالاد. زمانی که قهرمانان ما قطع آنها خونریزی. این است که هنوز خیلی بچه فیلم و فیلم هرگز پشت برگ آن طنز نقش برجسته (حتی اگر با توجه به f***-پسر بچه کلاغ, ما ممکن است مایل آنها) اما خروج از متوسط هنجارهای روشن است. اگر همه چیز ادامه داد: در این راستا هنر انیمیشن خواهد بود به مراتب تیره تر از آن است که در حال حاضر.

و منظورم این است که ما در حال حاضر 2019 را "گربه" به طوری که گفته بسیاری است.

اما در "Secret of NIMH" وجود دارد یک جهت به آن تاریکی و ارزش قدردانی. تقریبا همه چیز در این سفر حول خانم Brisby ، دیده می شود در ابتدا به عنوان یک ترسو بیوه از یک جنگجوی افسانه ای اثبات خودش به عنوان قهرمان به عنوان او در اواخر همسر. همه این گوتیک مناظر این ناهنجاری و این خطرناک شخصیت در این فیلم تاکید می کند چگونه ترسناک و عجیب جهان خارج است به او — جهان خود را طوری طراحی شده است که ما راه رفتن در کفش خود را. این باعث ایجاد یک سطح از صمیمیت با شخصیت که من احساس می کنم حتی مدت ها پس از دیدن این فیلم و این واقعا باعث می شود بسیاری از تنش و ماجراجویی احساس ملموس است. Don Bluth بار اظهار داشت که او معتقد است که کودکان می تواند رسیدگی به هر چیزی در یک فیلم زمانی به عنوان یک پایان خوش ... من مطمئن هستم که اگر من معتقدم که, اما آن را قطعا تا به آن روایت ، قادر بودن به فشار خود شخصیت خیلی سخت ما قادر به احساس تمام شادتر هنگامی که او باعث می شود آن را از طریق انتهای دیگر. این چیزی است که من می دانم در حال حاضر من سعی کردم به تقلید با خود من کار می کند. این بسیار عالی است سفر قهرمان.

مطمئن شوید که این است که به عنوان کامل از یک فیلم به عنوان من آن را به یاد بودن. وجود دارد برخی از شخصیت های غیر ضروری که از کشیدن طرح, قدم زدن یک کمی (و ما می تواند به صرف زمان بیشتری را در rosebush) وجود دارد طرح خط که احساس قطع از یک دیگر و با وجود برخی نقاط طرح که به عنوان یک بچه من فرض شد و عرفانی و مرموز اما در حال حاضر من اعتصاب به عنوان یک بیت deus-ex machina-esque. اگر چه وجود دارد بسیاری از خوب به در "Secret of NIMH" — بسیاری از منحصر به فرد خوب شما را پیدا خواهد کرد در هر فیلم انیمیشن. و اعتقاد من این است که باید-سازمان دیده بان فیلم اگر فقط به این دلیل از بینش آن را می دهد به متناوب-timeline نسخه از انیمیشن است که در آن دیزنی رنسانس تا به حال هرگز وجود نداشته است.

این بود البته نه در جدول زمانی ما در حال حاضر. پس از دیزنی رنسانس اتفاق افتاده است Bluth فیلم شروع به بدترین بازیکن میدان سخت یکی پس از دیگری (تنها قابل بحی استثنا بودن "آناستازیا" — محبوب خود را, راه, اما آن را در واقع یک کپی از دیزنی مسائل به جای اینکه خود آن چیز). استودیوی خود در نهایت تعطیل در حدود سال 2000. با وجود این کاستی با این حال او هنوز هم به عنوان یکی از بهترین انیمیشن مدیران برای رسیدن به پرده نقره ای و من برای یک, باور او سزاوار این به رسمیت شناختن. برای مدتی انیمیشن بود متفاوت ترسناکتر محل. من فکر می کنم من می خواهم که.

من می خواهم به ذکر یک مطلب نسبتا نامربوط چیز. استیون اسپیلبرگ با توجه به تفاوت های خلاق با Don Bluth, ساخته, خود, استودیو انیمیشن تحت Universal Studios که در آن آنها یک خط به دور از تطبیق در حال حاضر بدنام موزیکال "گربه." انیمیشن استودیو بسته شده اما قبل از هر چیز ساخته شده از آن است. ما خوشبختانه در این استودیو در حال حاضر خریداری حقوق به موسیقی و در بخش های بزرگ منجر به تصمیم به مدرن و روز تب-رویای ما در حال حاضر. بله در یک راه غیر مستقیم ما Bluth-meister به خاطر 2019 را "گربه." هیچ عملی در محل شامل این چیز عالی در نقد و بررسی, اما من فکر کردم آن را به ذکر!

Nitish:

علامت بسیاری از افکار خود را در "Secret of Nimh." من آه نیست. آن را به اندازه کافی جذاب برای کودکان فیلم انیمیشن زیبا در مورد راز زندگی یک دسته از حیوانات است. آن نامردان شر موش خوش تیپ swashbuckling موش و عاقلانه موش. این یک جغد. این یک درس اخلاقی. آن است که قهرمانانه خانم Brisby ، یک ماوس هل دادن از طریق یک دسته از سختی ها و برای نجات پسرش. این کاملا استاندارد برای کودکان فیلم انیمیشن کرایه صادقانه میگویم. این خوب است! آن را جذاب! من توصیه می خواهم آن را اگر شما احساس نوستالژیک و یا می خواهید یک نوع خوشحال از pick-me-up movie, اما من فکر نمی کنید زیادی از آن. به طوری که تمام کردم.

من احساس می کنم مثل Ferris Bueller سرزنش مخاطبان پس از پایان اعتبار صحنه (یک تهوع که هرگز کار دوباره با تشکر از شر دسیسه مارول) اما به طور جدی آن را تمام کردم.

ضمیمه: علامت گذاری (در واقع نه به عنوان بی باک به عنوان شما ممکن است انتظار) انتقاد من با اشاره به این فیلم به عنوان یک "نوع خوشحال از pick-me-up movie," استدلال ما شل چت (عضویت روزانه اگر شما می خواهید به بخشی از سرد ما در داخل جوک) که این یک فیلم است که در آن "[خانم Brisby،] می رود به یک پیچیده مستعمره بیش از حد هوشمند موش بحث یعنی واقعا خود به اندازه کافی از انسان ها که میرم اعطا شده به آنها این توانایی." اما من ادعا می کنند که این یک فیلم انیمیشن که در آن یک موش موجب صرفه جویی در خانواده او از یک ماشین چمن زنی با قدرت جادویی از "شجاعت قلب است."

علامت گذاری به عنوان ضمیمه به قبلی ضمیمه: علامت گذاری (تا کنون-تا-بی باک و درخشان بدون توجه به آنچه متنفر می گویند) مدعی است که ماشین چمن زنی صرفا تحریک حادثه (و احتمالا یک استعاره یا چیزی) و واقعی فتنه نهفته در معنای تلویحی از سفر. وجود دارد بسیاری از بحث جالب بود در مورد موش مستعمره. یکی می تواند اندیشیدن به طبیعت ناشناخته و اینکه آیا یا نه ما شاهد سحر و جادو و یا علم است. یک تفاوت وجود دارد ؟ نیز وجود دارد که نقطه یا نه موش بودن بیش از حد هوشمند در حال حاضر با توجه به هر مسئولیت اضافه شده در مورد کسانی که در اطراف آنها. این همه در اینجا نه فقط به صراحت اعلام کرد. هر چند او اذعان می کند که "شجاعت قلب" چیزی است که بسیار دقیق است.

Nitish را ضمیمه به علامت گذاری به عنوان ضمیمه به قبلی ضمیمه: K (به عنوان بی باک به عنوان شما امیدوار علامت خواهد بود اگر چه شاید نه در حال حاضر با توجه به این که او تا به حال کوتاه کردن مو از دسامبر) تصدیق میکند که چیزهای جالب توجه وجود دارد به بحث در مورد موش مستعمره اما حضور عمق در یک منطقه خاص به این معنا نیست که داستان به عنوان یک کل نیست خوشحال pick-me-up. من فکر می کنم که این یک بیت از یک غلط ارزی مرتب کردن بر اساس مانند گفت که "دفتر" تمثیل راه است که نظرات مختلفی تشکیل شده توسط نخبگان نشانه از آنجا که یک قسمت که در آن جایزه اسکار و مایکل استدلال در مورد چین است. تاپیک هوشمند نوشتن در "Secret of Nimh" و به خوبی توسعه یافته جهان اما نویسندگان به نظر نمی رسد به خصوص در رابطه با ساخت این پرسش مهم در این فیلم هستند و قطعا راضی به ترک آنها را در پس زمینه.

علامت Big Bang ضمیمه برای پایان دادن به تمام addendums: علامت گذاری (که به نظر می رسد خوب واقعی با موهای بلند و در حال حاضر تنها) استدلال میکند بیشتر است که این فیلم نه در درجه اول خوشحال pick-me-up movie, و انتقاد از عدم دیگر توصیف. علامت نیز ممکن است استدلال می کنند که چگونه نگه داشتن این تم در پس زمینه می کند و شگفتی را تجربه تحول با سن بچه ها و بزرگسالان به طور یکسان چیزی متفاوت به نزول دندان های خود را به هر چند او را فراموش کرده است آنچه که ما در مورد صحبت کردن و انتخاب برای جلوگیری از تهاجم Nitish مقاله در حال حاضر.

Nitish را ضمیمه که خزد در تاریکی شب و آخر خنده: K (که نیاز به اصلاح) مخالف است و فکر می کند که این فیلم در درجه اول خوشحال pick-me-up movie. او موافقت می کند که وجود دارد این است که چیزهای با ارزش به بحث با توجه به موش مستعمره اما تم که علامت میدارد تا نیست explicated به اندازه کافی در این فیلم است. Nitish رشد کرده است خسته از صحبت کردن در مورد این فیلم و در حال رفتن به توقف اضافه addendums. مطمئنا Nitish فکر می کند به تازگی از این تهوع پوشیده است و حتی اشاره به آن را در خود آگاه راه ممکن است به اندازه کافی برای متقاعد کردن خواننده این بحث شایستگی.

(عکس: تمرکز امکانات)

"تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" (منتشر شده در سال 2011 تماشا آمریکا در آوریل 24, 2020)

یک تریلر جاسوسی فیلم توسط Tomas Alfredson. ما را به تماشای آن را در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

این تنها فیلم تا آنجا که من تا به حال به تماشای دو بار. عزیز سردبیران که من بهانه ای برای بودن در پشت برنامه.

هر چند من باید روشن شود تا مبادا من نا امید از هر کسی. این بود که نه به خاطر من خیلی علاقه مند به "تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" که من احساس نیاز به تکرار تجربه حق دور. حقیقت این است که من تا به حال هیچ ایده چه چیزی اتفاق می افتد اولین بار در اطراف و من تا به حال برای دیدن این فیلم دوباره به منظور ایجاد حس از همه چیز. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که برای پیگیری کردن ... tinkers, خیاط سرباز و جاسوس!

آه و همچنین جنگ سرد جاسوسی است.

بر اساس این کتاب توسط John Le Carré, "تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" به شرح زیر جورج اسمایلی به عنوان او به ارمغان آورده است از بازنشستگی به منظور بررسی هویت شوروی دو عامل. این هدف به نحوی موفق به نفوذ به اوج قدرت در سرویس مخفی بریتانیا و مسئول botched عملیات که هزینه لبخند کار خود را در وهله اول. او همچنین ممکن است خواب با لبخند ، بد شخص.

در حالی که این رمان یک محصول از آن زمان گرفتن فشار و پارانویا است که تعریف 1970 فیلم است و حفظ آن را به صورت مدرن و روز در قالب یک هیجان و رمز و راز فیلم. هر چند بیننده است وظیفه پیگیری بسیاری از جزئیات. برخی از داستان ضربه می گفت غیر خطی راه ... کد-نام آشغال در طول روایت ... و شما فقط نوع باید به درک این که چگونه این سازمان ها و صفوف خود را در کار خود را. ویکیپدیا خلاصه ای بود دوست من. پیچیدگی اجتناب ناپذیر است که تطبیق یک کتاب — به خصوص من تصور کنید به عنوان متراکم این یکی. اما با وجود هشدار Nitish مرد (افسانه) من هنوز آماده نشده است.

من هم نیاز به دیدن فیلم دو بار که فوری ترین انتقاد (و من می دانم که من دقیقا نمی لطیف بودن با شکایت من). من به طور کلی معتقدم که هیچ کس نباید مجبور به تکرار یک داستان به منظور درک آن — روایات باید به رشد در حال حاضر مهم نیست که چگونه بسیاری از قطعات در حال حرکت ممکن است وجود دارد. اما واقعیت این است که من را به تماشای این فیلم دوباره امتیاز به آن نقاط قوت غیر قابل انکار. حتی در میان سردرگمی من, من می توانم بگویم این فیلم فوق العاده.

ارائه فوق العاده است — اما دشوار است برای من برای توصیف. بهترین من احساس می کنم من می توانید انجام دهید (در یک منطقی شیوه ای موجز) به ستایش worldbuilding. "تینکر خیاط..." ایجاد یک تصویر از جهان است که به طور همزمان داستان تخیلی — گرفتن فتنه و هیجان انگیز قطعات جاسوسی درام است که همه ما دوست داریم تصور کنید که در حال رفتن در پشت صحنه — و واقع بینانه به همه چیز احساس باور و دادن هر عمل فقط اضافی که دلربایی.

آن است که در نظر گرفتن مقاومت در بخشی از من, اما به نوبه خود بقیه از این نوشتن تا به یک لیست از عکس های خنک و نشانه های صوتی. دو صحنه خاص ایستادگی کردن به من: در اولین قهرمانان ما تعجب یک مرد سوار آسانسور اما پشت او تبدیل شده است به درب در حالی که این دوربین رو از آن; در دوم لبخند است یک بحث با یک مظنون به ماشین آنها سوار درایوهای دور و freakin' هواپیما بعد از پرواز و زمین درست پشت سر آنها. Tomas Alfredson انجام داده است فوق العاده در اینجا کار خود را با کارگردانی القای این داستان جاسوسی به طور همزمان با دقت و استادانه خام خنکی.

این فوق العاده فیلمسازی همراه با برخی از عالی گفت و گو (من تصور گرفته شده از کتاب خود را) و برخی all-star کاریزماتیک اقدام باعث می شود یک دوم مشاهده ارزش آن در نظر من است. در حالی که من ایستاده چیز وجود دارد که می توانست انجام می شود برای اطلاعات بیشتر قابل هضم اولین بار در اطراف — شاید چیزی به عنوان ساده به عنوان متن پوشش در معرفی ما بازیکنان کلیدی سیگنالینگ بیننده به کسی که برای پیگیری کفایت خواهد کرد — من می گویم که من لذت بردم از هر دو تجربه است. و من فکر می کنم که تعداد زیادی.

Nitish:

"تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" یک تریلر جاسوسی بر اساس رمان به همین نام توسط John Le Carré. این کتاب یکی از قطعه های مورد علاقه من از داستان با افزایش قابل ملاحظه ای به خوبی کشیده شده شخصیت های تلخ تن و در جنگ سرد. این فیلم بسیار خوب است. این عمل علاوه بر این به خوبی با بازیگران که تقریبا laughably انباشته. آن را کارگردانی خوب. من به اشتراک گذاشتن علامت نگرانی که فیلم می تواند یک کمی گیج کننده به بینندگان که به شدت با طرح آشنا از فیلم اما من که تجربه تماشای فیلم — من می دانم که کتاب خیلی خوبی بود و گیجی با اقتباس از آن است. من واقعا دوست دارم این فیلم و قطعا آن را توصیه به هر کسی دیگری. اما من ساخته شده است شهرت من در این اینجا ستون به عنوان یک بدبینانه پیر بخیل یک بدبین, مردی که می خواهد به تماشای یک کودک دو سرعت را از طریق یک میدان آفتابگردان در یک روز زیبا با بادبادک در یک دست و با گل های جریان از طریق دراز انگشتان دست دیگر مانند دانه را از طریق یک غربال و یک سگ شکاری طلایی توله سگ خوراکی در پاشنه خود را و سپس می گویند که او ترجیح می روز است که پوشیده از ابر (من در واقع). من رشد کرده است برای تبدیل شدن به بسیار علاقه وحشت در دوستان من صدای زمانی که آنها متوجه است که من دوست ندارم فیلم است که آنها اعضای بی سواد توده (من با شما متی) لذت ببرید. من باید حفظ شهرت من برای ظلم و ستم بی نسبت به هنر است. پس از آن زمان به nitpick.

"تینکر" می شود لحن اشتباه است. خوب که کاملا عادلانه است. Alfredson هدایت قانع کننده فیلم اهسته عکس است که اجازه می دهد خود را illogically قابل توجه بازیگران به قرار دادن با هم فوق العاده گروه عملکرد. این اجازه می دهد تا برای برخی از لحظات فراموش نشدنی. Gary Oldman جورج اسمایلی ارائه یک نمونه تک صدایی در صندلی خالی که دارای شبح Karla این KGB بالا جاسوسی. فیلم با تمرکز بر یک مول شکار و ما شاهد اثرات هیجانی که در تلاش برای کشف راز عامل در دوستان است. ما با دیدن تام هاردی Ricki Tarr به شدت در تلاش برای متقاعد کردن شکلک که او در گفتن حقیقت است. در یک شات است که علامت گذاری (مرد افسانه) عاشق ما دیدن David Dencik را توبی Esterhase شکستن تحت استرس از سوال. Alfredson را "تینکر" است که قادر به ضبط یک جنبه کلیدی LeCarre است: تنهایی. همه شخصیت ها به طور مداوم شک دوستان خود را و خود را و آن را وحشیانه به تماشای. Alfredson در واقع باعث می شود برخی از باهوش تغییرات به مواد منبع. Benedict Cumberbatch, Peter Guillam برای شکستن تا با دوست پسر قبل از برخی از اختفاء شروع می شود. در این کتاب با دوست پسر خود است که در واقع یک دختر به نام Camilla. من می خواهم این فیلم را نسخه بهتر: Guillam تمایلات جنسی در جنگ سرد دوران لندن است که راز دیگری است که به محافظت می شود و آن را می افزاید: به این حس که جاسوسان احساس. زیادی وجود دارد و من معنی زیادی در مورد لحن "تینکر."

با که در ذهن من فکر می کنم "تینکر" می شود لحن کمی اشتباه است. در چشم من وجود دارد بیش از حد کمی خشونت. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک احمق نقد اما من گوش کردن. Alfredson را "تینکر" باعث می شود خشونت به نظر می رسد مانند یک نوسان گذرا در غیر این صورت نجیبانه رفتار از جنگ سرد. اما به طوری که بسیاری از کسانی که در آن زندگی می کردند جنگ سرد بود اما هر چیزی سرد. وجود دارد مقدار زیادی از خشونت با مقیاس بزرگ جنگ و نظام ظلم و ستم توسط سازمان مانند KGB. این effete لبخند است اما یک طرف یک سکه دیگر است, وحشیانه, پیش پا افتاده به سختی حاوی خشونت است. از آنجا که فیلم "تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" است که یک فیلم درباره جنگ سرد, من فکر می کنم آن را به یک historiographical وظیفه به ما یادآوری می کنند که انسان هزینه مبارزه نیست محدود به چند تن از اعضای یک جامعه مخفی است اما به مراتب گسترده تر.

"The Americans" بهترین تلویزیون نشان می دهد در حافظه اخیر (مبارزه من) موفق به آج این تعادل بسیار خوبی است. اوایل قسمت از "آمریکایی ها" ویژگی های عمیق پوشش عوامل فیلیپ و الیزابت جنینگز پس از سال 1981 ترور رونالد ریگان. آنها مجبور شدند برای استراحت از روال استاندارد از چک کردن مرده-قطره و عوامل در حال اجرا برای برنامه ریزی ترور در بالای اعضای ارتش ایالات متحده در مورد FBI فکر می کردم که ترور شد مربوط به شوروی. هر دو از آنها وحشت مجبور به حفظ توهم آرامش را به کودکان خود را در حالی که همه دانستند که یک قدم اشتباه یک واکنش افراطی خواهد به سرعت منجر به مرگ میلیون ها نفر. در حالی که بسیاری از "The Americans" با تمرکز بر بازار داخلی زندگی عمیق-پوشش شوروی عوامل خشونت هنوز هم در حال حاضر اگر در پشت صحنه. من خواندن انتقادات که "آمریکایی ها" می شود خشونت واقع اشتباه که هیچ deep-پوشش عامل اتحاد جماهیر شوروی بود و در واقع انتظار در خارج از SecDef خانه با یک تفنگ تک تیرانداز پس از ریگان به ضرب گلوله کشته شد. اما "آمریکایی ها" با استفاده از این عدم دقت به اشاره در حضور گسترده تر از خشونت در سراسر جهان است. در آن حس خیلی حقیقی تر از Alfredson را "سرهم بندی کردن."

LeCarre اصلی رمان در واقع بسیار بهتر در این زمینه است. یکی از بهترین لحظات از کتاب است که لبخند در برابر یک شکنجه جیم Prideaux (با بازی بسیار عالی و دائمی دستکمگرفتهشده علامت قوی در فیلم) در مورد تمام Czechoslovakian دوستان که کشته شدند پس از او دستگیر شد. رمان بهتر است نسبت به این فیلم به این نوع از زمینه سازی به عنوان LeCarre است به طور مداوم قادر به کار در منابع آلاینده راز جنگ, اما من هنوز هم فکر می کنم این فیلم انجام داده اند می تواند یک کمی کار بهتر است در این. من شخصا شروع فیلم با جیم Prideaux ماموریت اما با عواقب بعدی: چند Czechoslovakian خانواده گرفتن نورد توسط کا گ ب و شرکای خود را. این امر اضافه کردن برخی از مقدار مورد نیاز زمینه برای Prideaux تصمیم در پایان فیلم. اما آن را نیز نشان می دهد حقیقت زشت است که جورج اسمایلی آرام منش پنهان.

و در لبخند: او به نظر من یکی از ادبیات شخصیت های بزرگ. اگر شما به عنوان خوانده شده "جاسوسی که از سرما" است که در چشمان من است به یکی از شکلک های مهم حضور در LeCarre canon او داده شده است به سختی چند خط اما حضور او احساس به عنوان نتیجه تصمیم گیری چند که او باعث می شود که تکان دهنده ، لبخند یک پیاده روی سری از تناقضات هر دو ضعیف که فقیرانه به تماشای همسر خود را یک رشته از امور و یک مرد است که سرد و قاطع که رفتار انسان عشق و زندگی به عنوان یک مصرفی منابع. من فکر می کنم بسیاری از قرعه کشی LeCarre رمان تدریجی لایه برداری پشت پرده در لبخند. Gary Oldman عملکرد فوق العاده است و با وجود تذکرات آهن در زیر لبخند ضعیف متناسب با زمانی که او در برابر Esterhase و Tarr. اما من فکر می کنم این فیلم می توانست از فقط چند قطعه از لبخند ، صحنه قبلا ذکر شد که در آن او در برابر Prideaux می شده اند بهتر است اگر آن را hewed نزدیک به اصلی اسکریپت. و وجود دارد یک لحظه فوق العاده در این کتاب که در آن لبخند از بین می رود در یک جمعیت است که همچنین باید گنجانده شده اند. اما رمان "تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" است و طرفداران بسیاری با استانداردهای سخت است که من نمی توانم واقعا غبطه خوردن میرساند و یا Alfredson برای دادن یک عملکرد است که بسیار نزدیک است.

بنابراین آره! من فکر می کنم که "تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس" یک فیلم فوق العاده و من قطعا توصیه می کنیم که شما آن را تماشا کنید. اما این کتاب بهتر است.

(عکس: Ulrich Seidl Film Produktion)

"شب بخیر مامان" (منتشر شده در سال 2014; فیلم های ما در 29 آوریل سال 2020)

یک اتریشی فیلم ترسناک توسط Veronika فرانتس و قطع Fiala. ما آن را تماشا در یوتیوب (از آن است که رسما رایگان)!

علامت گذاری:

با تشکر از شما خوانندگان عزیز برای اثبات اشتباه دوباره در طول این مسابقه دو ماراتون. من شده اند نادرست زیادی به تازگی ... باید cabin fever یا چیزی.

دو هفته پشت در بررسی من از "جادوگر" — یا "VVitch" اگر شما میخوام که پسر — من بیان من نسبت سردی در ژانر وحشت. من نوشت که فیلم های ترسناک موفق به ترساندن من (شخصا) چون من هم مربوط به خودم را در یک روایت به اندازه کافی احساس در واقع در معرض خطر است. راه حل این است که به من شخصیت من می ترسم برای, اما آن قطعه از روایت است که اغلب نادیده گرفته شده در این آثار است. من اتفاق می افتد به افتخار آن را نقد کنید. خیلی بد آن را در مورد برای تبدیل شدن به منسوخ شده است. یکی از خوانندگان ما تا به حال به پیشنهاد یکی دیگر از فیلم های ترسناک با عنوان "شب بخیر مامان" و بله ... این یکی من می ترسم.

آن را نیز بسیار خوب فیلم به طور کلی.

این اتریشی فیلم ترسناک زیر, دوقلو, الیاس و Lukas خود را به عنوان "مادر" می آید خانه. او به تازگی تحت عمل جراحی زیبایی و سر او را پیچیده در باند. عجیب رفتار او نیز تغییر کرده است و نه برای بهتر; خود را هنگامی که مادر در حال حاضر توسل به ثابت بلوغ سوء استفاده فیزیکی و حتی صاف کردن نادیده گرفتن یکی از بچه ها. بنابراین دوقلوها را تکان دهنده نتیجه گیری -- این است که در واقع نه مادر خود را در تمام.

من شگفت زده شد اولین و مهمترین شخصیت کار می کنند. قبل از من تا به حال فرض بر این است که شخصیت خوب نوشتن و وحشت ناسازگار بودند — در آن طول می کشد مقدار زیادی از زمان برای ایجاد تعامل با شخصیت ها و هر دقیقه فیلمسازان صرف است که آنها نه در تلاش برای ترساندن مخاطب است. در عین حال بر خلاف در "VVitch" این شخصیت احساس وزین و باور و تصمیم گیری های خود را احساس نمی کنند به عنوان اگر آنها در حال ساخته شده به سادگی به فیلم creepier. این انتخاب به نظر می رسد مانند اجزای ارگانیک که این شخصیت ها هستند و چگونه آنها واکنش نشان می دهند در چنین شرایطی است. همچنین بر خلاف "به VVitch" این فیلم تا کنون کمتر آزار دهنده نام. که آخرین نقطه ای است که بسیار مرتبط, اما من می خواستم به آن می گویند به هر حال.

این ژنرال ترسناک مشکلات اجتناب شود به اعتقاد من دو اصلی داستان سرایی را انتخاب کند. اول داستان است گفت: از طریق دیدگاه جوان, پسران دوقلو اجازه می دهد برای به ظاهر رفتارهای طبیعی برای احساس کردن و بیگانه (بهترین از هر دو جهان). دوم من احساس به عنوان اینکه مدیران با هدف به داستان اول و ترساندن مخاطبان به عنوان مخالف به راه دیگری در اطراف.

آن را دشوار است به بحث در مورد نکته اول بدون خراب برخی از چیزهایی که من واقعا باید نه خراب بود اما من می گویم که وجود دارد اساسا دو بخش به فیلم; آغاز است که در دیدگاه یک کودک و وسط است که همه چیز شروع به گرفتن مبهم است. این فیلم تکان دهنده از آغاز به پایان برساند اما منبع ناراحتی شروع به تغییر, و این است که استادانه انجام می شود با تغییر چگونه ما تفسیر رفتارها. این دیدگاه شیفت همچنین اجازه می دهد تا فیلم به بازی با انواع مختلف از وحشت. به عنوان مثال وجود دارد این است که برخی از بدن ترسناک در ابتدای فیلم می کند که به طور معمول حس را در چارچوب بزرگتر اما با این نسخهها کار به دلیل آن را به بچه تخیل در حال اجرا وحشی. این اجازه می دهد تا "شب بخیر مامان" را به نگه داشتن چیزهای تازه اما به طور مداوم پیچیده — مانند چوب شور تازه از فر.

من ... نه به تو افتخار است که قیاس اما من قصد دارم برای حفظ آن به هر حال.

مهمتر از همه به نظر من "شب بخیر مامان" نیز فقط به خوبی انجام می شود داستان. تمام روابط شخصیت و نیاز به زمینه بیان شده است به سرعت و اغلب بدون هیچ کلمه. جذاب وجود دارد فشار و کشش در قدرت پویا برای نگه داشتن من در لبه صندلی. و پیچ و تاب و غیر قابل پیش بینی است (خوب برای یک, وحشت, تازه کار مثل من) اما حس می کند فورا. حتی اگر وجود دارد هیچ چیز واقعا ترساندن من هنوز هم خودم را ستایش این فیلم به دلیل داستان خود را تا به حال من رو. اما "شب بخیر مامان" هنوز هم با هدف ترساندن و ایجاد حالات به انجام این کار با یک بسیار نگران کننده میزان سهولت. مدیران قطره ای-خوراک فقط به اندازه کافی زمینه به مخاطبان در سراسر داستان ارائه مناسب نسبت شک و گریم تحقق به آن صحنه خیلی ترسناک.

من فکر می کنم این است که استادانه ترسناک. سپس دوباره خواننده باید به نظر من خیلی جدی; من به دور از یک متخصص. بهترین من می توانم در تلاش برای ترساندن مردم است را به من گیتار به یک حزب و تهدید به بازی "Wonderwall." اما من معتقدم "شب بخیر مامان" ثابت می کند چیزی مهم گفتن کامل درگیر روایت و ترساندن مخاطبان می تواند متقابلا مرتبط است. اگر شما سابق دومی است که مطمئن شوید که برای تبدیل شدن به بسیار ساده تر است. این چیزی است که من شده اند به دنبال در ژانر وحشت و "شب بخیر مامان" ارائه می شود.

با علامت نیویورک در mdyorkjr 'در' stanford.edu و Nitish Vaidyanathan در nitishv 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب