نامی Pensacola تیم برای ارائه مجازی پشتیبانی از گروه | علل

از کارکنان گزارش منتشر شده 6:15 PM EDT مه 5 سال 2020نامی Pensacola تیم برای ارائه پشتیبانی آنلاین گروهاتحاد مل

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

نامی Pensacola تیم برای ارائه پشتیبانی آنلاین گروه

اتحاد ملی در بیماری های روانی غربی فلوریدا & خم بزرگ وابسته اند تیمی را به محلی نامی از گروه های پشتیبانی آنلاین از طریق زوم.

نامی Pensacola, نامی Okaloosa والتون نامی خلیج و نامی تالاهاسی نیروهای پیوسته اند برای ارائه به دو گروه های حمایت خانواده در هر ماه و هفتگی اتصال بازیابی پشتیبانی گروه.

نامی حمایت از خانواده گروه همسالان رهبری گروه پشتیبانی برای هر بزرگسال 18 سال یا مسن تر با یک دوست که تجربه علائم یک بیماری روانی. شرکت کنندگان به دست آوردن بینش از چالش ها و موفقیت های دیگران رو تجربه مشابه.

نامی اتصال بازیابی گروه پشتیبانی رایگان نظیر-چراغ گروه پشتیبانی برای هر بزرگسال 18 سال یا مسن تر که تجربه علائم یک بیماری روانی. شرکت کنندگان خواهد شد به دست آوردن بینش از شنیدن چالش ها و موفقیت های دیگران و گروه ها به رهبری رهبران آموزش دیده ایم که وجود دارد.

نامی پشتیبانی از گروه های محرمانه باقی می ماند, اما آنها نیاز به شرکت کنندگان به ثبت نام با نام و ایمیل و شماره تلفن و شهرستان. آنها همچنین درخواست کنندگان ارسال اطلاعات تماس اضطراری. این است که برای ایمنی خود و ایمنی دیگران. اطلاعات شخصی به اشتراک گذاشته نمی شود به هر دلیل دیگر از وضعیت های اضطراری است.

بازدید www.namisupportgroups.org برای جزئیات کامل و ثبت نام.

اسموتی گرمسیری کامل 100K رایگان smoothie به ابتکار

Tropical Smoothie Café آمار هدف نهایی آنها از اهدا و تحویل 100,000 رایگان مخلوط به بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ دهندگان که در حال مبارزه در خط مقدم از COVID-19.

این شرکت که بیش از 850 مکان در سراسر کشور قبلا اهدا 93,000 مخلوط قبل از آوریل 17, زمانی که محلی franchisee تحویل رایگان مخلوط به معراج قلب مقدس به عنوان نهایی خود را تحویل برای تکمیل هدف خود را از اهدای 100,000 مخلوط.

انسلی شمالی محله پاکسازی برنامه ریزی شده در مارس 8

ساکنان انسلی شمالی این فرصت را به دور از حیاط باقی مانده و دیگر آیتم های رایگان 8 مارس در انسلی شمالی محله پاکسازی در منطقه 3.

تنها ساکنان در تعیین پاکسازی منطقه هستند قادر به شرکت در محله پاکسازی. آیتم های سمت چپ در محدود خارج از پاکسازی منطقه خواهد شد جمع آوری نمی شود. به طور کلی پاکسازی منطقه جنوب شرق و نه مایل جاده غرب Pensacola بلوار و شمال شرق جانسون خیابان.

در محله پاکسازی Escambia County بخش تیم را به خدمات به ساکنان در تلاش برای نگه داشتن محله های محلی تمیز و امن است. شرکت آسان است: ساکنان در پاکسازی منطقه به سادگی ترک آیتم های واجد شرایط در محدود کردن به دفع شارژ رایگان توسط Escambia County و همکاری سازمان.

تمام باقی مانده باید در محدود کردن به طور مستقیم در مقابل محل اقامت خود را توسط 7 صبح در روز پاکسازی. لطفا نگه داشتن لاستیک و قوطی رنگ جدا از تمام دیگر باقی مانده است. آیا به جای شمع کم حلق آویز خطوط و یا در نزدیکی قطب نرده ها و یا صندوق های پستی.

بازدید myescambia.com/cleanup تماس بگیرید و یا 850-595-3538 برای جزئیات بیشتر.

داوطلب در پی برای Escambia County برنامه ریزی

این Escambia County هیئت شهرستان کمیسیون است که به دنبال یک Escambia County اقامت داوطلب در نظر گرفته شود برای یک در بزرگ انتصاب به Escambia County برنامه ریزی.

در بزرگ خدمت اعضای یک دوره دو ساله از اتاق و حضور در یک جلسه در هر ماه (به طور کلی اولین جمعه از ماه). جلسات به طور کلی از 8:30 صبح به بعد از ظهر; با این حال گاهی اوقات ممکن است فراتر از ظهر بسته دستور کار. هیچ سفر درگیر است مگر اینکه برنامه ریزی اعضای هیئت مدیره تصمیم به مشاهده یک ویژگی خاص برای مقاصد اطلاعاتی. افشای مالی مورد نیاز است.

لطفا توجه داشته باشید که رزومه فرستاده شده به یک BCC دستور کار برای بررسی تبدیل خواهد شد بخشی از رسمی دقیقه و منوط به سوابق درخواست.

Escambia County ساکنان علاقه مند در نظر گرفته شده برای یک وقت ممکن به Escambia County برنامه ریزی برای شروع خدمت در ژوئن خواسته برای ارسال رزومه و نامه نشان می دهد تمایل خود را به خدمت نزدیک از کسب و کار در سهشنبه, مارس 20.

نامه و رزومه باید به ارائه Kayla Meador, 3363 W. پارک محل پنساکولا فلوریدا., 32505; و یا ارسال آن به ایمیل krmeador@myescambia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن