NAS Pensacola حمله به پایگاه های امنیتی عمل می کنند ممکن است نورد به دفاع ملی بودجه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020به گزارش ایسنا ، ریک اسکات

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

به گزارش ایسنا ، ریک اسکات پیشنهاد به منظور افزایش بررسی صلاحیت و افزایش امنیت در اطراف دانشجویان خارجی آموزش در ایالات متحده آمریکا تاسیسات نظامی است که به عنوان بخشی از کل بودجه دفاعی.

اسکات را به جلو امن و پایگاه های آمریکا عمل می کنند پس از یک پرواز دانشجویی از نیروی هوایی پادشاهی عربستان سعودی کشته شدن سه نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر در یک تیراندازی Dec.6, 2019, در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola. پس از آن تحقیقات یافت مسلح تا به حال سال ها وقت صرف برنامه ریزی این حمله را در همکاری با القاعده و شخصی خود را به حساب های رسانه های اجتماعی موجود ضد آمریکایی و بلاغت و جهادی ایدئولوژی.

در نور از شکست دولت به پرچم دانش آموز به عنوان یک خطر فدرال و مقامات نظامی را متعهد به ساخت غربالگری و کنترل های امنیتی خارجی برای کارآموزان بسیار جامع تر.

"هنگامی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد شما باید به نظاره نشست و بگو:" خوب است که چیزی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید برای تغییر این ؟ آیا چیزی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که آن اتفاق نمی افتد دوباره ؟ ' و شما همه چیز شما می توانید برای جلوگیری از آن گفت:" اسکات, R-Fla. "بنابراین ما شروع به دنبال از طریق چه این فرد پروسه بررسی بود و آنچه که من انجام شده است امیدوارم پیشنهاد یک راه برای جلوگیری از این است."

NAS Pensacola تیرانداز به حال روابط القاعده قدمت 2015, اف بی آی می گوید:

اقدامات امنیتی جدید شامل مداوم بررسی صلاحیت نظامی خارجی کارآموزان پس از ورود

امن آمریکا پایگاه های عمل تماس به صورت کامل بررسی آینده نگر دانشجویان خارجی به دنبال آموزش در آمریکا و پایگاه های نظامی و همچنین غربالگری اعضای خانواده خود را فوری و نظارت مستمر فعالیت های خود را هنگامی که آنها می رسند در آمریکا

خارجی کارآموزان را برجسته نشانگر بصری در دولت خود صادر شناسه و پایگاه خود دسترسی خواهد بود محدود به امکانات به طور مستقیم مربوط به آموزش و پرورش خود را و خود را مجاز مقصد.

اسکات قانون مکمل پیشرفت های امنیتی اجرا شده توسط وزیر دفاع علامت Esper در اوایل سال جاری پس از یک پایگاه گسترده بررسی پروتکل های ایمنی در اوایل این سال است.

"ما به تازگی کار با Esper و وزارت دفاع را به مطمئن شوید که ما بازخورد خود را و آنها حمایتی از آنچه ما در حال انجام" اسکات گفت. "وزیر Esper بسیار متمرکز بر امنیت. ... او شده است حمایت از این, آنها آن را در زمان به طور جدی و بنابراین من بسیار خوش بینانه این است که رفتن را از طریق با مجوز دفاع ملی عمل می کنند."

Escambia و سانتا رزا ببینید $5.65 میلیون دلار کاهش از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وتو قلم

دفاع ملی مجوز قانون است که این کشور دفاع ملی و امنیت ملی بودجه. آن را برای $740.5 میلیارد دلار در سال 2021 سال مالی. اسکات گفت: هیچ بودجه تخصیص متصل به امن و پایگاه های آمریکا عمل می کنند.

این عمل به طور بالقوه می تواند تغییر و یا محروم کردن از ☀ که مجلس نمایندگان و مجلس سنا ریز لحن آن را در هفته های آینده, اما اسکات گفت: امید است با عمل و ☀ خواهد بود به تصویب و ارسال به رئیس جمهور در ماه اوت.

"امیدوارم ما رسیدن به نقطه ای که در آن اگر شما بر روی یک پایه یا درست در کنار یک پایگاه شما در حال رفتن به احساس امن تر و در واقع بیشتر امن" اسکات گفت.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب