نیروی دریایی هوانورد برادران برآورده پدر مایل به خدمت خود را به کشور | تپه Goodspeed

تپه Goodspeed ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 21, 2020اواخر قرن 19 اوکلاهما خاک یک

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

اواخر قرن 19 اوکلاهما خاک یک سرزمین وسیع فرصت و کسی که در زمان استفاده از آن یک مهاجر از منطقه غیرمتعارف از مدرن و روز جمهوری چک به نام یوهان Soucek. او وارد ایالات متحده به عنوان یک کودک در سال 1875 و به عنوان یک مرد جوان در شهر مدفود در زمین اجرا از سال 1893 و راه اندازی فروشگاه به عنوان یک آهنگر. دو سال بعد او ازدواج لیدیا Plashny که مورد ستایش قرار داد از همان منطقه به عنوان او و آنها شروع به یک خانواده استقبال یک دختر Myrha پس از سه پسر. اگر نام خود بودند هیچ نشانه ای آپولو زئوس و زهره شد و انتظار می رود برای رسیدن به ارتفاعات بزرگ اما فقط بالا چگونه پدر و مادر خود می تواند هرگز پیش بینی.

"هنگامی که پسر او بود که همیشه ارتباط خیلی نزدیکی با پدرش بود که پیشگام جدید غرب" Myhra نوشت: او برادر آپولو. "پدر آمده بود از یک خانواده نظامی مردان است. این پس زمینه و آمد با او را به مرز خانه و او همیشه امیدوار فرزندان خود را یک روند نظامی از ذهن است." آپولو و زئوس (زهره درگذشت غم انگیز در سن 3) ساخته شده است ابزار جنگی و صحنه جنگ دریا اما به عنوان نشانه به آنچه که در آینده برگزار می شود برای آنها نمایش داده شد در یک مناسبت زمانی که آنها ساخته شده است یک هواپیمای بی موتور و در زمان پرواز از بالای یک ساختمان دو طبقه!

چگونه آینده آبی فرشته جان سالم به در نبرد میدوی

پژواک NAS Pensacola گذشته حلقه در Mustin ساحل

از قلب آنها راه خود را به بانک ها از رودخانه سورن برای حضور در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده با آپولو فارغ التحصیلی در کلاس 1921 و زئوس زیر دو سال بعد. برادران در نهایت آموزش به عنوان هوانورد نیروی دریایی دریافت بال خود را از طلا در NAS Pensacola, نام خود را به زودی پخش در سراسر سرفصل در حمل و نقل هوایی-دیوانه عصر طلایی حمل و نقل هوایی از 1920s و 1930s.

زئوس برای اولین بار به رسیدن به تحسین خود را برای حمل و نقل هوایی تلاش پرواز با همکار هوانورد سرهنگ آرتور گاوین برای ایجاد یک رکورد جهانی برای استقامت در یک هواپیمای دریایی باقی مانده هوا برای 36 ساعت متوالی در یک کابین خلبان PN-12 پرواز قایق بیش از فیلادلفیا در ماه مه سال 1928. یک عکس گرفته شده از خسته و کثیف مردان و خدمه پس از یک صبح زود فرود نشان می دهد که تلفات آن مقدار از زمان را در هوا گرفت و بر روی آنها. بعد از آن در ماه های جفت تاسیس سرعت و فاصله و استقامت سوابق در حالی که حمل 1000 کیلوگرم بار.

برای آپولو آن را صعود بالاتر از هر کس دیگری که آورده شهرت به عنوان او مجموعه ای دو جهان ارتفاع سوابق landplanes و seaplanes بود پرواز رایت XF3W-1 هواپیما در آسمان بیش از واشنگتن دی سی در ماه مه و ژوئن سال 1929. تیتر روزنامه او را به نام نیروی دریایی "Super-Man-برای ارتفاع است." نه به outdone هنگامی که یک خلبان آلمانی خود را شکست landplane رکورد او اصلاح آن در ژوئن 4, 1930, رسیدن به ارتفاع 43,166 ، در این تلاش میپوشید گرم عینک ایمنی و دستکش طراحی شده توسط Zeus.

در حالی که زئوس خود استعفا داد کمیسیون و رفت و به خصوصی در صنعت و در نهایت تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی برای General Mills, آپولو باقی مانده است ، به عنوان مدیر اجرایی در هیئت مدیره USS Hornet (CV 8) او در هیئت مدیره برای راه اندازی Doolittle حمله, نبرد میدوی و کشتی در حال غرق شدن در نبرد سانتا کروز, دریافت ستاره نقره ای خود را برای قهرمانی در دومی عمل است. او به طور ناگهانی از یک حمله قلبی در سن 58 تنها چند هفته پس از بازنشستگی به عنوان معاون دریاسالار و به استراحت گذاشته شد در Arlington National Cemetery. زئوس در گذشت در سال 1967 و نهفته در بررنکس ملی گورستان نه چندان دور از جایی که او و برادرش آموخته به پرواز زندگی پدر خود را می خواهید برای خدمت به آنها برای دفاع از کشور به تصویب رسید.

تپه Goodspeed است مورخ به صورت ملی و موزه هوانوردی نیروی دریایی و یک ستون نویس مجله اخبار.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن