ناوار ساحل اسکله ماهیگیری آغاز بکار جدید 1.2 میلیون دلار عرشه قبل فقط در زمان برای فصل بهار

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020این نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری رسما دارای

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

این نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری رسما دارای یک نگاه جدید است.

خدمه باید در نهایت به پایان رسید re-decking طولانی ترین اسکله ماهیگیری در فلوریدا, نصب و راه اندازی با نام تجاری جدید آب و مقاوم در برابر تخته های چوبی را در طول 1,545-پا بلند اسکله.

از 1.2 میلیون دلار پروژه بودجه توسط سانتا رزا شهرستان آغاز شد در ژانویه و پیچیده در آغاز ممکن است فقط در زمان برای اسکله دوباره به بازدید کنندگان به عنوان همه گیر محدودیت برداشته.

"ما بدست بازخورد زیادی در آن گفت:" تام تورپ که با این نسخهها کار در اسکله و تبریک ماهیگیران و مهمانان را به عنوان آنها راه می رفت تا اسکله جدید مراحل در صبح روز جمعه. "این خیلی آسان تر برای مردم را به پیاده روی خود را چرخ دستی های بالا و پایین آن را صاف و آن را آسان تر برای پر کردن ماهیگیری خود را سبد خرید."

اسکله ساخته شد در سال 2010 به حدود 9 میلیون و تخته های چوبی کف سازی اطلاعات عمومی بود در پوسیدگی و ترک خوردگی و رو به وخامت در نرخ سریعتر از خدمه نگهداری می تواند نگه دارید تا. شهرستان رهبران نگران بودند اسکله ارائه شده با موضوع ایمنی ،

خدمه فروش اسکله قدیمی قطعات: چگونه شما می توانید خود را یک قطعه از نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری برای $10 در هر پالت

جدید قطعه هست آب و هوا و مقاوم در برابر پیچ و مهره ای به اسکله قاب با شش پیچ و مهره در هر تخته. چند خدمه بودند صبح روز جمعه با تجهیزات برای قرار دادن نکات تکمیلی در چندین بخش از اسکله اما تجهیزات ساخت و ساز سنگین رفته بود و همه بخشهایی از اسکله به طور کامل دوباره باز به بازدید کنندگان است.

لی Cortello و او 10 ساله پسر Kaden که با استفاده از یک صندلی چرخدار reeled یک گربه ماهی کوچک به سمت جلو از اسکله در صبح روز جمعه. لی Cortello گفت جدید تخته شد بسیار ساده تر برای پسرش به چرخ پایین اسکله.

"من تحت فشار قرار دادند و او را در (قدیمی) اسکله و من احساس وجود دارد برخی از پیشرفت های در حال حاضر به دلیل وجود ندارد, سوراخ در, چوب,," او گفت:. "او دوست دارد که در خارج و در آب و آن را امن تر برای ما در اینجا در حال حاضر است."

دوباره کف سازی اطلاعات عمومی پروژه تامین شد در بخشی از شهرستان توریستی درآمدهای مالیاتی و صندوق به طور کلی.

جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی ارتقا نیست اولین بار مشهور نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری بوده و نیاز به تعمیرات.

آن بسته شده و یا بازسازی شده چندین بار در طول آن 55 سال تاریخ به ویژه پس از طوفان عقیق در سال 1995 و طوفان ایوان در سال 2004. پس از ایوان آن نمی بازگشایی دوباره تا سال 2010.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن