ناوار را کوبه جانسون به بازی فوتبال, اجرای آهنگ در آلابامای جنوبی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:10 PM EDT Jun 2, 2020این نابارا اظهارات در حال ارسال یکی دیگر ا

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

این نابارا اظهارات در حال ارسال یکی دیگر از بازیساز به جنوب آلاباما پلنگ.

2020 دفاعی پشت کوبه جانسون اعلام کرد قصد خود را برای پیوستن به پلنگ' فوتبال و پیگیری تیم به عنوان یک پیاده روی در هفته گذشته پیوستن 2020 ورزشکار Xayvion توماس و سابق اظهارات standout linebacker جاش کارتر در تلفن همراه.

"خانواده من قادر به تماشای من اجرای آهنگ و بازی فوتبال من تصمیم گرفتم در جنوب [آلاباما]" جانسون گفت. "من مشتاقانه منتظر teaming تا با Xayvion من تیمی از ناوار سعی کنید برای به دست آوردن یک نقطه در تیم است."

به عنوان یک ارشد استارت جانسون ساخته شده 45 پردازد و از جمله دو برای از دست دادن فصل گذشته علاوه بر گرفتن و رهگیری و اشتباه بازیابی.

"او شده است در برنامه های ما چهار سال" ناوار سر مربی Jay دیوار گفت. "او در سال گذشته آغاز شده و برای ما در گوشه و او قطعا بازی بسیار سخت است. به عنوان یک نویسنده او ساخته شده یک تاثیر بزرگ در دفاع به عنوان دور به عنوان پوشش."

در مسیر جانسون میانه-فاصله متخصص با اظهارات و شده بود هل دادن او در 400 متر با زمان نزدیک تر و نزدیک به 50 ثانیه در این زمان از فصل بهار را تعلیق.

در آخر دبیرستان را ملاقات کند Aggie دعوتی جانسون برنده دوم 400 متر مسابقه این فصل است.

ناامیدی از دست دادن فصل نهایی مدرسه خود را بالا شده است یک عامل ایجاد انگیزه برای جانسون به عنوان او را از حرکت به مرحله بعدی ورزشی حرفه ای است.

"هنگامی که COVID در اطراف آمد و من متوجه شدم که آهنگ فصل بود که بیش از آن سخت بود چرا که من احساس آن را من سال و بهترین فرصت" جانسون گفت. "...من احساس آن را فرصت من برای نجات خودم و من احساس مثل من در راه من.

"این سخت بود اما من متوجه شدم که من باید توانایی برای به دست آوردن حتی بهتر از آنچه من انجام داد."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن