نیروی دریایی شناسایی افتاده خلبان به عنوان فرمانده NAS Pensacola حمل و نقل هوایی مدرسه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:16 PM EDT Jun 12, 2020نیروی دریایی منتشر کرده است که نام دو ه

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

نیروی دریایی منتشر کرده است که نام دو هوانورد نیروی دریایی که در مرگ یک غیر نظامی سقوط هواپیما روز شنبه در خارج از شهر سلما در ایالت آلاباما.

سروان. وینسنت Segars فرمانده افسر نیروی دریایی مدارس حمل و نقل هوایی در فرماندهی نیروی دریایی و هوایی ایستگاه Pensacola و Cmdr. جاشوا فولر ادغام افسر برای فرماندهی نیروی دریایی مقدماتی پرواز بررسی برنامه های هر دو کشته در سقوط, تایید Cmdr. جیمز Stockman, روابط عمومی افسر نیروی دریایی در آموزش و پرورش و آموزش فرماندهی در NAS Pensacola, در روز جمعه.

دو مرد بودند تنها ساکنین تک موتور هواپیما های غیر نظامی که سقوط کرد بعد از ظهر چهارشنبه در نزدیکی کریگ در زمینه Dallas County, Alabama.

Segars از کارولینای جنوبی راه اندازی شد و به نیروی دریایی در سپتامبر. 6, 1990 از طریق NROTC برنامه در گرجستان موسسه فن آوری با توجه به releasable نظامی ،

او بعدها با حضور فرماندهی هوایی و کارکنان دانشکده در Maxwell پایگاه نیروی هوایی بود و برای اولین بار اختصاص داده شده به عنوان فرمانده NAS Pensacola نیروی دریایی حمل و نقل هوایی مدارس فرماندهی در تاریخ 29 آوریل 2009.

Segars یک بار به عنوان "پرچم aide برای فرمانده" در هنگام اعزام با Harry S. Truman حامل اعتصاب در مدیترانه و خلیج فارس. او به اتمام گشت دریایی و شناسایی تکالیف است که شامل یک پرواز تور به عنوان استاد خلبان با آموزش اسکادران 6 در میلتون با توجه به نیروی دریایی ایالات متحده آنلاین بیوگرافی.

بیش از یک برجسته حرفه ای Segars برنده جوایز متعدد و دکوراسیون از جمله دو لژیون شایستگی مدال برنز ستاره دفاع خدمات برتر مدال افغانستان در مبارزات انتخاباتی مدال جنگ جهانی علیه تروریسم اعزامی مدال جنگ جهانی علیه تروریسم مدال خدمات سه خدمات شایسته مدال.

فولر راه اندازی شد و به نیروی دریایی در ژوئن 23, 2000 و بخشی از NASC فرماندهی کارکنان در Nov. 15, 2019.

قبل از حرکت خود را به سواحل خلیج فارس به او واگذار شد و به چندین الکترونیکی حمله اسکادران در Whidbey Island, Washington با توجه به releasable نظامی ،

در نیروی دریایی کاملتری به دست آورده جوایز و دکوراسیون از جمله دفاع از خدمات شایسته مدال های خدمات شایسته مدال تپانچه تیراندازی روبان سه نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی تقدیر مدال و مقام و مدال خدمت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب