NBA ستاره و فارغ التحصیل کوین عشق به صندوق صندلی در روانشناسی

کلیولند کاوالیرز' کوین عشق سابق Bruin بازیکن بسکتبال است که برای عموم به اشتراک گذاشته مبارزات خود را با حملات

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

کلیولند کاوالیرز' کوین عشق سابق Bruin بازیکن بسکتبال است که برای عموم به اشتراک گذاشته مبارزات خود را با حملات هراس و اضطراب و افسردگی و متعهد است در $500,000 از طریق بنیاد خود را همسان با یک دلار 500.000 UCLA صدمین دوره صندلی بازی — برای ایجاد Kevin Love صندوق Centennial صندلی در دانشگاه UCLA گروه روانشناسی.

مبلغ 1 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد شد در حمایت از آموزش و پژوهش فعالیت از دانشگاه UCLA دانشکده کار برای تشخیص, جلوگیری از, درمان و destigmatize اضطراب و افسردگی در یکی از برتر روانشناسی گروه ها در ایالات متحده است.

"کوین عشق نشان داده نه تنها فوق العاده ای رهبری بلکه فوق العاده ای در قلب هر دو در و خارج از دادگاه" UCLA صدراعظم ژن بلوک گفت. "با تشکر به او هدیه UCLA گروه روانشناسی خواهد بود قادر به ادامه تلاش های خود برای کمک به کسانی که رنج می برند از اضطراب و افسردگی و ننگ را احاطه کرده است که این شرایط است."

NBA ستاره تاسیس Kevin Love صندوق در سال 2018 به کمک به مردم برای بهبود جسمی و عاطفی رفاه با هدف کمک به بیش از 1 میلیارد نفر بیش از پنج سال آینده. در ژوئن 21, Love مفتخر شد در ESPYs به عنوان 2020 دریافت کننده Arthur Ashe شجاعت جایزه برای کار خود را به عنوان یک بهداشت روانی مدافع.

"من نگران هستم در مورد سطح اضطراب است که مردم احساس هستند. حوادث اخیر از جمله رمان coronavirus شیوع قرار داده اند جامعه ما تحت استرس زیادی" عشق گفت. "من خوشحال می شود قادر به کمک به UCLA من مادر آلما, کار در راستای حل برخی از جامعه بزرگترین مسائل اساسی. من امیدوارم که یک روز ما قادر به پاک کردن این ننگ در سراسر اضطراب و افسردگی و ما را تنها می تواند از طریق بهبود تشخیص و درمان پرورش عمومی و گفتگو در مورد سلامت روان و تشویق مردم به دنبال کمک به زمانی که آنها به آن نیاز دارید."

عشق سهم تقویت شده توسط صدمین دوره صندلی بازی را به یک محقق در گروه روانشناسی که تحقیقات می تواند کمک به پیشبرد بیشتر درمان های شخصی برای افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی است.

دانشگاه UCLA گروه روانشناسی است که در میان ملت برتر گروه ها از نوع خود و یکی از بزرگترین واحدهای تحصیلی در پردیس با بیش از 3,700 دانشجویان مقطع کارشناسی و 180 دانشجویان تحصیلات تکمیلی. در علاوه بر این به عمق آن از تجربه و تخصص در اضطراب و افسردگی و بخش علمی آن مشهور است مطالعات انجام شده در مناطق مختلف از جمله روابط انسانی و شبکه های اجتماعی; مغز نوجوانان; سوء مصرف مواد و اعتیاد; بهداشت روان شناسی; علوم اعصاب از سلامت رفتاری و شناخت و آگاهی است.

"هنگامی که قهرمانان مانند کوین جلو آمده و سهم خود را از آسیب پذیری آن می درخشد نور را در اضطراب و افسردگی کمک می کند که دور تراشه در کلاله گفت:" میشل the polka dot dolls یک UCLA استاد برجسته روانشناسی و روانپزشکی و biobehavioral علوم است. "من می خواهم برای تشکر از کوین خود را برای رهبری و شجاعت خود را برای به اشتراک گذاشتن داستان شخصی خود را با جهان است. او الهام بخش و ارائه امیدوارم که به بسیاری از. از طریق تلاش های مداوم او در حال تغییر زندگی مردم است."

عشق اول در ارتباط با the polka dot dolls در ماه اوت سال 2019 زمانی که آنها در یک مکالمه به صورت "ذهن موضوع: بالا بردن پرده بر افسردگی و اضطراب است." شرکت میزبانی کالج UCLA و گفن تاتر این رویداد بررسی علل افسردگی و اضطراب عمومی ننگ مرتبط با شرایط و پتانسیل پیشرفت در تشخیص و درمان است.

دانشگاه UCLA گروه روانشناسی شده است در لبه پیشرو در تحقیقات و برنامه های بالینی با هدف کاهش درد و رنج ناشی از اضطراب و افسردگی است که در میان علل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است. بخش علمی نیز در حال جدایی ناپذیر در UCLA افسردگی Grand Challenge که هدف آن روشن کردن اساس, افسردگی, یکپارچه سازی اولیه در مغز, علم, ژنتیک و رشته های دیگر.

"ما فوق العاده ممنون کوین و کوین عشق صندوق برای این سخاوتمندانه و تاثیرگذار هدیه" گفت: ویکتوریا Sork, رئیس علوم زندگی در UCLA ، "کوین زندگی ارزش خود را از خدمات و سرمایه گذاری در جوامع خود را. هدیه خود را می خواهد نا معلوم به نفع جامعه برای دهه های بسیاری آمده است."

صندلی را استقرار در انتظار تایید توسط UCLA علمی سنا و بلوک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن