عصب شناسی آدریانا گلون نام دین از آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی

عصب شناسی آدریانا گلون را تبدیل به دانشگاه UCLA بعدی دین از کارشناسی آموزش و پرورش در ژوئیه 1.عضو UCLA دانشکده

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

عصب شناسی آدریانا گلون را تبدیل به دانشگاه UCLA بعدی دین از کارشناسی آموزش و پرورش در ژوئیه 1.

عضو UCLA دانشکده از سال 2008 گلون استاد روانشناسی دارای Wendell جفری و برنیس ونزل اصطلاح صندلی رفتاری, علوم اعصاب و مدیر رشد و نمو, علوم اعصاب, آزمایشگاه در UCLA.

امیلی کارتر UCLA اجرایی معاونت ها و کشيش اعلام کرد انتصاب یک ایمیل به دانشگاه و جامعه امروز. "صدراعظم [ژن] بلوک و من با اعتماد به نفس هستند که در مقطع کارشناسی تحصیل خود ادامه خواهد داد به رشد تحت آدریانا قادر به رهبری," او نوشت.

گلون یک دانشکده وابسته به دانشگاه UCLA مغز موسسه تحقیقات و علوم اعصاب دانشگاه UCLA وابسته به ادارات داخلی برنامه و یک عضو کمیته اجرایی از UCLA Staglin مرکز علوم اعصاب شناختی و مدیر شرکت NICHD T32 Predoctoral برنامه های آموزشی در مغز نوجوانان و رفتاری توسعه است.

"من فوق العاده هیجان زده به عنوان دانشگاه UCLA بعدی دین از کارشناسی آموزش و پرورش" گلون گفت. "در طول این زمان فوق العاده ای در تاریخ من مشتاقانه منتظر به کار با کالیبر بالا دانشجویان را که UCLA پیشرو در موسسه آموزش عالی است.

"من افتخار کار کردن با اعضای جامعه در سراسر محوطه دانشگاه به حمایت از ماموریت این نوآورانه عمومی دانشگاه و کمک به غنی سازی دانش آموزان ما با یک تحول محیط که در آن آنها همه ابزار و منابع آنها نیاز به رشد و تبدیل شدن به درگیر اعضای جامعه است."

تحقیقات خود را با تمرکز بر رشد مغز نوجوان و رفتار به خصوص در حوزه یادگیری انگیزه و تصمیم گیری است. او عضو هیئت مدیره و رهبری تیم از مرکز توسعه نوجوان ایستاده عضو NIH روانشناسی مرضی کودک و معلولیت رشدی مطالعه بخش و یک مشاور برای آنی E. کیسی پایه و اساس است. او شده است یک عضو هیئت علمی امور انجمن روانشناسی آمریکا (APA) ، راسل سیج بنیاد زیستی و علوم اجتماعی, کار و جامعه برای پژوهش در دوران نوجوانی کمیته بین رشته ای. او همچنین در خدمت به عنوان amicus curiae متعدد ایالات متحده دیوان عالی کشور در موارد مربوط به رفتار جوانان و توسعه است.

علاوه بر خدمت در گروه روانشناسی کمیته اجرایی و علمی پرسنل کمیته بررسی و به عنوان صندلی وزارت را تا سال 2018 کمیته برنامه ریزی استراتژیک او شده است به طور فعال درگیر در UCLA علمی سنا خدمت در کمیته اجرایی کمیته پذیرش در مقطع کارشناسی و روابط با مدارس و در مقطع کارشناسی شورای — عمدتا به تازگی به عنوان شورای صندلی از 2019 تا 2020. او همچنین یک عضو از علوم زندگی تنوع کمیته مشورتی بود و در دانشگاه کالیفرنیا در کمیته آموزشی سیاست.

در میان بسیاری از افتخارات و جوایز انجمن روانشناسی آمریکا بوید McCandless حرفه ای در اوایل جایزه William T. گرنت پژوهشگران جایزه 2015 UCLA گروه روانشناسی ممتاز تدریس جایزه 2016 APA برجسته علمی جایزه برای اوایل کار سهم 2016 علوم اعصاب شناختی, جامعه, جایزه محقق جوان و 2019 Troland جایزه از آکادمی ملی علوم. در سال 2018 او یک محقق فولبرایت در دانشگاه بارسلونا و در سال 2019 او اهدا شد ریاست جمهوری در اوایل زندگی حرفه ای جایزه برای علوم و مهندسی است.

گلون به دست آورده مدرک لیسانس خود را در علوم اعصاب و رفتار در کالج بارنارد دانشگاه کلمبیا و دکترای خود را در علوم اعصاب در دانشگاه کرنل.

موقعیت برگزار شده است از سال 2013 توسط پاتریشیا ترنر.

آخرین مطالب