جدید ECUA انتقال ایستگاه های در معرض خطر پس از پایان سانتا رزا قرارداد

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 29 مه سال 2020Escambia County کمیسر جف Bergosh می گو

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

Escambia County کمیسر جف Bergosh می گوید او بازاندیشی هر گونه حمایت ممکن برای انتقال ایستگاه در جنگل های کاج جاده پس از Emerald Coast, آب و برق قدرت "نکردن" اطلاعات مهم از کمیسیون.

در یک پست در وبلاگ شخصی خود چهارشنبه Bergosh گفت که او تا به حال فقط یاد گرفته ECUA در نظر دارد برای اجازه قرارداد خود را با سانتا رزا شهرستان منقضی در پایان سال است. Bergosh گفت: Escambia County هیئت مدیره بود نه اطلاع از تصمیم گیری این موضوع که آیا برای تمدید قرارداد رفت و هرگز قبل از ECUA هیئت مدیره برای یک رای.

Bergosh گفت که او بیان کرده بود مشروط پشتیبانی از جدید ECUA جدید انتقال ایستگاه در منطقه خود را به دلیل درک او بود ECUA به شدت مورد نیاز به ظرفیت اضافی اما این نظر او را تغییر داده بود و در پرتو اطلاعات جدید است.

"بخشی از اساس برای آنها که مایل به انتقال ایستگاه است که آنها نمی تواند نگه دارید تا با رشد" Bergosh گفت: در مصاحبه روز شنبه. "شما به ما بگویید که" ما نمی تواند نگه داشتن. ما لازم نیست به اندازه کافی رانندگان است. ما به اندازه کافی ندارد کامیون " ... اما در پشت ذهن خود را, شما می دانید که شما در حال دادن خدمات در سانتا رزا County, و شما می دانید که شما در حال رفتن به اضافی کامیون ها و رانندگان که شما می توانید نقل و اینجا. من فکر می کنم که بسیار مهم است."

بیشتر: Bergosh می گوید: یکی دیگر از کمیسیون به بیرون درز اسناد محرمانه; به دنبال اخلاق تحقیقات

بیشتر: 'راز' ECUA هیئت منصفه گزارش باید منتشر شود به دادگاه می گوید

ECUA در حال حاضر دارای یک interlocal توافق به ارائه دو بار در هفته مواد زائد جامد و بازیافت خدمات مجموعه به انتهای شمالی سانتا رزا شهرستان از طریق 31 دسامبر 2020.

در نامه مورخ 2 آوریل سال 2020 ECUA معاون مدیر اجرایی شیدا راد مطلع سانتا رزا شهرستان مدیر دن Schebler که "ECUA در نظر دارد اجازه می دهد تا به توافق نهایی در پایان ترم جاری و قطع خدمات در سانتا رزا شهرستان که در آن زمان."

Bergosh گفت: بدون اطلاع از این تصمیم ارائه شد به Escambia County کمیسیون سرپرست یا وکیل. او همچنین گفت که او تا به حال دریافت اطلاعات است که ECUA فقط شروع ramping تا استفاده از یک Palafox خیابان انتقال ایستگاه در گذشته 10 سال و یا پس و پیش از آن مرکز بود به ندرت استفاده می شود.

"من واقعا نمی دانند که پویا" Bergosh گفت. "من فکر کردم که می خواهم با استفاده از آن در تمام طول و آنها فقط نیاز به ظرفیت بیشتر."

Begosh گفت که او تا به حال سفر ملک در جنگل های کاج جاده که در آن ECUA می خواهد برای ساخت انتقال و ایستگاه دور آمد به طور کلی مثبت برداشت. او اشاره کرد اما وجود دارد مقدار زیادی از مقاومت در میان خود تشکیل و حمایت خود را همواره مشروط ECUA ارائه جزئیات خاص در هزینه ها و مزایای امکانات جدید: سنجش داده ها نیاز به تسهیلات مربوط به صرفه جویی در هزینه و کاهش ترافیک این برنامه شامل اعتراض بو و جزئیات دیگر.

ECUA درخواست شده است برای انتقال ایستگاه برای سال با وجود مقاومت شکل Escambia County هیئت مدیره. Bergosh گفت: اگر چه او فقط یکی از پنج اعضای هیئت مدیره برای او این واقعیت ECUA نبود آینده بیشتر در مورد آن برنامه ها و شیوه های بود شکن معامله.

بیشتر: تامین آب مشکلات طاعون قرن زندان; زندانیان هنوز هم نمی تواند نوشیدن آب از شیر آب

"در حال حاضر من فکر می کنم این مرده" Bergosh گفت: از پیشنهاد انتقال ایستگاه. "من فکر می کنم این یک معامله انجام می شود. من فکر نمی کنم این اتفاق می افتد. هنگامی که شما لازم نیست به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا شما می توانید اطلاعات جزئی است که نمی شود یک شریک زندگی خوب.

Nathalie قهقهه ECUA اطلاعات عمومی افسر گفت ECUA می بیند هیچ همبستگی بین قرارداد با سانتا رزا شهرستان رسیدن به آن تاریخ انقضا و نیاز به یک جدید انتقال ایستگاه در Escambia County است.

"قصد ما این است که به تجهیزات و پرسنل در سانتا رزا شهرستان و آنها را به Escambia County برای کمک به رشد ما در حال تجربه در Escambia County" قهقهه گفت.

انتقال ایستگاه یک مرکز که در آن بهداشت کامیون می تواند خالی کردن بار خود را بر روی یک کامیون که شاتل زباله به محل دفن زباله.

"هدف این است که برای حفظ کامیون ما را از داشتن خود را به ترک و مسیرهای رانندگی به Beulah را خالی و درایو به عقب" قهقهه گفت. "این کمک می کند تا آنها را به پایان مسیر خود را در یک مد به موقع و نگه می دارد آنها را از محل های دفن زباله."

قهقهه اشاره کامیون ها در محل های دفن زباله بودند و بیشتر در خطر مبتلا به آسیب مانند ناخن در لاستیک و در حداقل سه نمونه در سال های اخیر بود واژگون شد و باعث میلیون ها نفر در آسیب. او همچنین اشاره کرد که یک خط-گسترش پروژه در نه مایل جاده افزایش یافته بود زمان حمل و نقل به محل های دفن زباله و همراه با رشد بودند اولیه دلایل افزایش استفاده از Palafox انتقال ایستگاه.

در توضیح دلیل فسخ خدمات در شهرستان سانتا رزا رفت و هرگز قبل از ECUA مدیره قهقهه گفت: در هر روش استاندارد انقضای قرارداد نیست قبل از ECUA مدیره مگر اینکه آنها در حال تمدید و یا اصلاح.

در سانتا رزا شهرستان اعضای هیئت مدیره در حال آماده سازی برای حرکت به جلو با انتخاب یک ابزار جدید شرکت به بیش زباله خدمات در پایان سال است.

بیشتر: با وجود از دست دادن 'ایمان' در ECUA و زباله Pro, Santa Rosa تلاش خواهد کرد تا دوباره مذاکره قرارداد برای سال آینده

در اوایل سال جاری در شهرستان سانتا رزا کمیسیون ابراز ناامیدی با سطح خدمات آنها دریافت هر دو از ECUA و هدر حرفه ای نهاد که انجام مدیریت پسماند برای انتهای جنوبی این شهرستان است.

برای چند هفته در این شهرستان شده است در مذاکرات با زباله Pro برای تجدید نظر در شرایط آن زمان قرارداد و به بیش از خدمات برای شمال تا پایان سال آینده است. نقاط وجود دارد از مشاجره بین دو طرف اما آنها گفتند که در حال مذاکره با حسن نیت و در مسیر رسیدن به یک توافق t با 8 ژوئن مهلت.

اگر دو طرف نمی تواند در رسیدن به توافق در قرارداد را برای پیشنهاد.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب