جدید فارغ التحصیلی سنت: خلیج فارس نسیم بالا سالمندان رنگ 7-تن دال از پنساکولا پل خلیج

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:50 PM EDT 22 مه سال 2020خلیج فارس نسیم دبیرستان ارشد Britton dani w

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

خلیج فارس نسیم دبیرستان ارشد Britton dani w را در کنار همکلاسی های خود جمعه و نقاشی نام خود را در سراسر هفت تن از بخش های قدیمی Pensacola پل خلیج در حال حاضر نشسته در بالای مواظب نقطه در خط ساحلی پارک.

هنگامی که او نقاشی شده نام خود را در نیروی دریایی آبی یکی از این دو مدرسه رنگ dani w تبدیل به یکی از اولین دانش آموزان به طلیعه چیزی بودن در یک سنت جدید در خلیج فارس نسیم ،

از حالا شروع با کلاس از سال 2020 دانش آموزان را ترک علامت خود را در 60 سال "راک" در پایان ارشد خود را در سال است. این طرح برای کلاس 2021 به رنگ بیش از هنر و امضا پشت سر کلاس از سال 2020 و پس در هر سال است.

این پروژه معرفی شده توسط این شهرستان از فارس نسیم و پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه در این سال به عنوان یک راه برای بزرگداشت خروجی کلاس ارشد است که دیده می شود آن مراسم فارغ التحصیلی و فعالیت های به طور کامل از خط خارج توسط COVID-19.

"من فکر می کنم آن را بزرگ گفت: dani w معاون رئیس جمهور از دانش آموز مدرسه, بدن, در مورد نقطه عطف پل پروژه جایگزینی. "بهتر است برای کار با آنچه که ما در حال حاضر به کار در این وضعیت است. این وحشتناک است که تاج اتفاق می افتد در این نقطه برای فارغ التحصیلی اما آن را در مورد آنچه شما را از آن. این یادبود برای کلاس و من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیاری از سرگرم کننده به خصوص پس (جمعه) قرار است به ما آخرین روز مدرسه است."

14 ، 000 پوند سنگ قرار داده شده بود در Lookout نقطه توسط یک جرثقیل در روز چهارشنبه. بین ظهر و 4 بعد از ظهر روز جمعه و پس از آن دوباره در شنبه 450-plus سالمندان از فارس نسیم بالا خواهد راه خود را به مواظب نقطه برای تزئین سنگ با استفاده از قلم مو و رنگ های ارائه شده توسط پارک ها و rec بخش.

فارغ التحصیلی در طول همه گیر:

شما با دبیرستان ارشد فارغ التحصیل است ؟ آزمایشی لیست به تعویق افتاد و تاریخ فارغ التحصیلی

میلتون Winn-Dixie می دهد چهار سالمندان دبیرستان فارغ التحصیلی آنها را هرگز فراموش نکنید

این $398 میلیون پل پروژه جایگزینی لگد در سال 2016 زمانی که در خلیج فارس نسیم 2020 سالمندان بودند اول آوردن اتصال دایره کامل.

"مشکلات خاص این مدرسه سال ارائه یک چالش منحصر به فرد برای این بچه ها" گفت: Ron قرقره مدیر این شهرستان در پارک ها و rec بخش. "آن کاهش می یابد و فرصت خود را به جشن می گیرند. بنابراین شهردار و شورای شهر می خواستم یک فرصت برای این بچه ها قادر به تصدیق و جشن فارغ التحصیلی خود را."

اوایل هفته آینده 14-پا بالا درخت سرو نصب خواهد شد کنار سنگ. حک شده به آن خواهد بود که پیام "خلیج فارس نسیم عاشق فارغ التحصیلان خود را."

"این خواهد بود که واقعا منحصر به فرد و جذاب است تا در اینجا" قرقره گفت.

به عنوان اولین 15 یا 20 سالمندان واصل به پارک در ظهر جمعه به تعمید سنگ dani w پشت در ایستاده بود و منعکس شده در عجیب و غریب سال تحصیلی. او گفت که او با افتخار از راه همکار خود را سالمندان به کار گرفته شده در آن.

"این قطعا به یاد ماندنی سال, مطمئن, اما من فکر می کنم آن را فقط به چنین انعطاف پذیر کلاس" dani w گفت. "من فکر می کنم این چیزی است که ما یاد می شود برای, در نهایت چقدر انعطاف پذیر ما با همه شرایط و مشکلات ما تا به حال به چهره است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن