غیر انتفاعی راه اندازی به ارمغان می آورد دانش آموزان جامعه با هم به مبارزه با ناامنی غذایی

استلا Delp '22 آغاز جلسات FarmLink غیر انتفاعی راه اندازی ساخته شده از دانشجویان در سراسر دانشگاه ها با 10 ثان

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

استلا Delp '22 آغاز جلسات FarmLink غیر انتفاعی راه اندازی ساخته شده از دانشجویان در سراسر دانشگاه ها با 10 ثانیه پشت سر هم از انرژی قبل از وارد شدن به کسب و کار.

"فقط به نوبه خود در برخی از موسیقی رقص همه خود را پمپاژ خون" گفت: Delp مدیر عملیات داخلی برای این گروه است. "من می خواستم مردم را به هیجان زده و احساس می کنید در حال حاضر که در آن آنها بود و ما همه در این با هم."

این FarmLink پروژه "جنبش مردمی" که متصل کشاورزان که بیش از حد تولید از COVID-19 رستوران خاموش شدن ناگهانی با مواد غذایی بانک ها که نیاز بیشتری به دلیل از دست دادن شغل. ایده این بود که تخم توسط جیمز Kanoff '22 در اوایل ماه آوریل و دریافت رسانه ملی توجه است.

تا کنون Farmlink تحویل تقریبا 300000 پوند از مواد غذایی و ارائه $35,000 اقتصادی در امداد رسانی به کشاورزان و رانندگان کامیون, با توجه به وب سایت خود را.

"با بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در جهان در حال حاضر هستند که مشکل ما واقعا احساس نیاز به انجام کاری" Kanoff گفت استنفورد اخبار.

Kanoff شور و شوق برای این پروژه مسری بود به زودی جذب دیگر دانش آموزان برای پیوستن به آن است. روزانه کارمند الکس خانه مدرن '21 می دانستم که او می خواست به درگیر هنگامی که وی با اشاره به پروژه خود را بعد از کلاس حدود یک هفته پس از او تا به حال به آن آغاز شده است. Tsai و Kanoff هر دو میفیلد همراهان بخشی از یک برنامه برای دانشجویان دانشگاه استنفورد و coterms است که با تمرکز بر کارآفرینی از طریق واحد آموزشی و کارآموزی.

"من فکر کردم وای که مانند یک ایده عالی است و واقعا سرد پروژه و من واقعا می خواهید برای کمک به,'" Tsai گفت.

Delp نیز پیوست و در اوایل زمانی که تیم تا به حال تنها پنج عضو و شروع به تماس مزارع به ببینید که در آن وجود دارد بیش از حد تولید کند. پس از ظهور آن FarmLink رشد کرده و به حدود 65 نفر Delp گفت.

هر هفته این گروه "همه دست به دست" جلسه قبل از تقسیم به تیم جلسات که در آن داوطلبان تماس مزارع و مواد غذایی بانک ها هماهنگی حمل و نقل و لجستیک, دسترسی به رسانه ها و بیشتر.

"واکنش از کشاورزان و بانک های مواد غذایی شده است به شدت مثبت" Tsai گفت. "آنها بسیار سپاسگزار برای آنچه که ما در حال انجام است."

دانش آموزان گفت: یکی غیر منتظره سود برای اعضای FarmLink پروژه بوده است در اتصال با دیگر دانش آموزان در میان یک زمان بسته دانشگاه ها است که باعث می شود ملاقات با افراد جدید دشوار است.

"یکی از چیزهایی که من واقعا هنوز در مورد دانشگاه استنفورد است و ارتباط با مردم به صورت تصادفی و افراد خارج از عادی من دایره اجتماعی" Tsai گفت. "شما فقط نمی توانید که با زوم دانشگاه. با FarmLink من قادر به همکاری با بسیاری از همفکر ماموریت محور شاگردی که من هرگز ملاقات کرد در غیر این صورت."

Delp گفت: این پروژه نیز به او کمک کرد ایجاد ارتباط در سراسر کشور به عنوان FarmLink تساوی داوطلبان خود را از دانشگاه های سراسر شهرستان.

"ما باید مردم در فیلادلفیا و نیویورک و کالیفرنیا و نوع از همه جا" Delp اضافه شده است. "اما از طریق این فرایند ما شده است قادر به اتصال و کار با هم بر چیزی است که همه ما واقعا در مورد مراقبت و احساس شور و حرارت در مورد."

در علاوه بر این به استنفورد این تیم در حال حاضر تساوی اعضا از قهوه ای, کرنل, Georgetown, Dartmouth, دانشکده کسب و کار هاروارد و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

"این احساس واقعا خاص به کار در یک تیم از افرادی که مراقبت در مورد همان موضوع — من اغلب فراموش نکنید که من هرگز ملاقات این دوستان در فرد است و همه از این آغاز شده و تنها چند هفته پیش گفت:" اردن Hartzell یک تازه وارد در قهوه ای.

خواهد کلیر ارشد در قهوه ای توصیف این پروژه به عنوان "الهام بخش" نمونه ای از اتصال و در طول زمان از اختلال.

"به همکاری با چنین انگیزه و افراد روشن از زمینه های مختلف و موسسات شده است واقعا ارزشمند" کالیر گفت.

Delp گفت: دانشجویان از سایر دانشگاه ها اغلب به ارمغان آورده دیدگاه های جدید به جدول.

"هنگامی که شما در دانشگاه استنفورد شما نوع است که در حباب" او گفت:. "من فکر می کنم این واقعا مهم است که کسانی که دیدگاه های مختلف, و من فکر می کنم این چیزی است که باعث می شود تیم ما قوی تر است."

در حال حرکت به جلو FarmLink تیم می خواهد برای ادامه کار بر روی بهبود عرضه مواد غذایی و زنجیره ای است که اعضای تیم را به عنوان ناقص.

"من صادقانه فکر می کنم این یک موضوع است که همچنان ادامه داشت و ادامه خواهد داشت," Tsai گفت. "این واقعا تقریبا یک جهانی همه گیر برای بزرگ کردن اثرات چنین سیستم های شکسته."

Delp گفت: مسائلی که انگیزه FarmLink خلقت وجود دارد مستقل از COVID-19.

"مواد غذایی بی ثباتی و گرسنگی یک نیاز قبل از covid ضربه" Delp اضافه شده است. "بنابراین من فکر می کنم آنچه ما در اینجا انجام است که قطعا هنوز هم برای رفتن به نیاز و موثر در آینده است. سوال این است که چگونه ما در حال رفتن به تغییر و وفق دهند."

تماس با دانیل Echeverria در dech23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن