Northwest Florida فرماندهان نظامی مسائل نژاد, عدالت فلوید پس از مرگ

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 10, 2020EGLIN AFB — منطقه فرم

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

EGLIN AFB — منطقه فرماندهان نظامی در حال آغاز و تشویق گفتگو میان نیروهای نظامی خود را در اطراف مسائل مربوط به نژاد و عدالت پس از مرگ 46 ساله جورج فلوید در دست مینیاپولیس افسران پلیس.

در Eglin پایگاه نیروی هوایی Brig. ژنرال اسکات قابیل فرمانده 96 آزمون بال و همچنین نصب و راه اندازی فرمانده خطاب به این موضوع به طور منظم در طول Facebook پخش به Eglin پرسنل.

"تا آنجا که ما با قرار دادن یک حق بیمه در تنوع و نوید آن را به عنوان یک قدرت مشروع ما نمی همه می آیند به مبارزه با همان چشم انداز یا همان تجارب در زندگی ما" قابیل گفت: به تازگی. "از آن زمان به بررسی خود هر یک از ما را برای خدمات. از آن زمان به بحث در مورد آنچه که ما سرویس می توانید از به دست آوردن درک بهتر از هر خود در میان ما است."

'در حال حاضر': Pensacola روحانیت در همه ادیان تماس برای اقدام برای پایان دادن به نژاد پرستی

روز سه شنبه در اعتراض: Pensacola تظاهرات به ماندن در نقاشی های دیواری پل با وجود شهردار تماس به حرکت

در عرض چند روز از فلوید مرگ قابیل بود و اصرار 96 آزمون جناح رهبری و رهبری در واحد های دیگر در سراسر Eglin AFB به بحث و گفتگو با پرسنل ،

"آنها نیاز به دانستن که در آن شما ایستاده" قابیل گفت Eglin AFB رهبری است. "آنها باید قادر به صحبت به شما."

قابیل نیز وعده داده شده به ارائه Eglin پرسنل با ابزار به منظور تسهیل بحث و گفتگو نژاد و عدالت است.

با توجه به وزارت دفاع داده های گزارش شده توسط مرکز تحقیقات پیو در سال 2017 — آخرین DoD داده های گزارش شده توسط Pew — نژادی و اقلیت های قومی تشکیل شده 43 درصد از ارتش ایالات متحده. در آن 43 درصد و 39 درصد سیاه یکی دیگر از 36 درصد اسپانیایی هستند 10 درصد و 15 درصد هستند "دیگر."

"من خواهد شد به طور مستقیم درگیر شدن با سربازان در تمام سطوح" قابیل گفت: از طریق Facebook, "اختصاص زمان به گوش دادن به آنها و خودم را بهتر قادر به آنها خدمت می کنند و برای بهبود نیروی ما."

"ما در حال رفتن به یک تیم قوی تر و بعد از این ما در حال رفتن به مطمئن شوید که اتفاق می افتد" قابیل اضافه شده است. "و ما در حال رفتن به انجام است که با داشتن یک مکالمه درک هر یک از دیگر و قوی تر با هم."

Laidlow: 'مکالمات نقطه شروع و نه یک راه حل'

در Tyndall پایگاه نیروی هوایی در پاناما سیتی سرهنگ برایان Laidlaw فرمانده 325th جنگنده بال و همچنین نصب و راه اندازی فرمانده است اتخاذ یک تن شبیه به قابیل.

"ما رهبری تیم در سراسر 325th جنگنده بال می دانم که هر یک از ما باید شجاعت به این نوع از پرده فرانک بحث با ما شعله ور" Laidlaw در بیانیه ای گفت.

"ما همچنین می دانیم مکالمات نقطه شروع و نه یک راه حل" Laidlaw ادامه داد. "و بیشتر از همه ما می دانیم که ما در نیروی هوایی باید آوازی اکثریت در این گفتگو."

Laidlaw متعهد است که پایه رهبری "کار خواهد کرد برای تسهیل این باز و صادقانه مکالمات اولیه و اغلب ... اما بیشتر از همه ما کار خواهد کرد برای گوش دادن."

نیروی هوایی را نصب و راه اندازی-سطح پاسخ به جاری پس از فلوید مرگ مطلع شده و با نظرات اخیر از خدمات بالا خدمت رهبر ارشد استاد گروهبان. Kaleth O. رایت.

ظاهر می شود در تازه ترین پیام ویدئویی به نیروی با نیروی هوایی رئیس ستاد ژنرال دیوید Goldfein رایت بود پرده در مورد تجربه خود را به عنوان یک مرد سیاه و سفید.

"من واقعا خشمگین برای نه فقط در هفته گذشته" رایت گفت که اخبار پیرامون شرایط فلوید مرگ "کرد تا مقدار زیادی از خشم و بسیاری از خشم از گذشته به خاطر من فقط به تماشای این بارها و بارها و بارها."

"من نه تنها از دیدن خودم در جورج فلوید" رایت ادامه داد: "من جوان نیروی هوایی در نیروی هوایی ما. این می تواند اتفاق می افتد به هر یک از ما."

"بزرگترین ترس من," رایت اضافه شده "آیا من به شما از خواب بیدار یک روز و یک از ما در نیروی هوایی خواهد بود جورج فلوید."

در این پیام مشترک با رایت Goldfein پیشنهاد کرد که تراژدی فلوید مرگ ممکن است در آغاز پرداختن به مسائل اساسی.

"ممکن است (که) این فرصت بزرگ را به ما ارائه شده در این تراژدی است برای جلوگیری از راه رفتن با مشکل" Goldfein گفت.

اما Goldfein اضافه شده است وجود دارد هیچ مسیر سریع برای برخورد با مسائل مربوط به نژاد و عدالت است.

"ما نمی توانید در اینجا یک شبه ما در حال رفتن به دریافت کنید بهتر است یک شب," او گفت:. "این است که هفته ها و ماه از نامزدی در هر پله از فرمان."

Gilday: 'نژاد پرستی زنده است و به خوبی در کشور ما و من نمی تواند تحت هیچ توهمی است که ما آن را ندارید ما در نیروی دریایی'

در میان دیگر خدمات نظامی واقع در شمال غرب فلوریدا سروان. تیموتی Kinsella فرمانده نیروی دریایی هوایی ایستگاه Pensacola نشده با صدور بیانیه ای از طریق رسانه های اجتماعی و یا کانال های دیگر در دسترس عموم ترسیم نظرات خود را در مورد وضعیت.

اما Kinsella ارسال یک ایمیل به تمام کسانی که تحت فرمان او خواسته آنها را به "احترام به یکدیگر درک" در ارتباط با مسائل اطراف مرگ جورج فلوید گفت: Jason Bortz امور عمومی افسر در NAS Pensacola.

علاوه بر نصب و راه اندازی را در Facebook صفحه اشاره می کند که "هر کس از جمله ملوانان مجاز به شرکت در مجامع مسالمت آمیز و بحث در رسانه های اجتماعی" در نظر نیروی دریایی مقررات و قوانین نظامی.

به عنوان با نیروی هوایی, نیروی دریایی, برترین رهبری تنظیم لحن جدی برای برخورد با مسائل مربوط به نژاد و عدالت است.

اخیرا در یک پیام ویدئویی به پرسنل نیروی دریایی ارسال شده در NAS Pensacola را در Facebook صفحه: رئیس عملیات نیروی دریایی Adm. مایک Gilday گفت: "ما نمی توانیم تحت هیچ توهمی در مورد این واقعیت است که نژاد پرستی زنده است و به خوبی در کشور ما و من نمی تواند تحت هیچ توهمی است که ما آن را ندارید ما در نیروی دریایی است."

"من هرگز راه رفتن در کفش از یک سیاه آمریکا و یا هر گونه دیگر اقلیت" Gilday همچنین گفت. "من نمی توانم تصور درد و ناامیدی و خشم که بسیاری از شما احساس زمانی که شما را دیدم که (شرایط فلوید مرگ) چرا که این اولین بار نیست. این اتفاق در وقت و زمان دوباره در کشور ما است."

"من لازم نیست همه پاسخ" Gilday اعتراف کرد. "من نمی توانم نوشتن یک سفارش یا تغییر یک سیاست است که رفتن به تعمیر همه چیز است."

برای کوتاه مدت Gilday است نشان می دهد که پرسنل نیروی دریایی زمانی را برای گوش دادن به پرسنل با تجربه های مختلف از خود به خود.

"من می خواهم از شما به نظر رسیدن," Gilday گفت. "نشستن یک فنجان قهوه ناهار و فقط گوش کن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن