هیچ چیز اتفاق افتاده است امروز همه چیز خوب است

میلیون ها نفر از آمریکایی ها رها شدند برای پیدا کردن که امروز بر خلاف هر روز دیگر برای سه ماه گذشته هیچ چیز وح

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

میلیون ها نفر از آمریکایی ها رها شدند برای پیدا کردن که امروز بر خلاف هر روز دیگر برای سه ماه گذشته هیچ چیز وحشتناک اتفاق افتاده است و آن را می شود درست است.

"من انتظار داشتم که به نوبه خود در تلویزیون و پیدا کردن که یکی دیگر از خانه سالمندان آلوده شده یا که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال دکتر Fauci شات گفت:" آماندا Durns یک معلم مهد کودک است که قبل از امروز مطمئن نیستید که چه مدت او می تواند آن را. "من بسیار سپاسگزار وجود دارد نه بیشتر چیزهای جدید به نگرانی در مورد. برای یک روز."

به جای شیوع در زندان و یا عظیم اخراج شرکت وجود دارد هیچ چیز بد به در گزارش امروز. هیچ کس بیمار یا مرده اند و برای یک روز هیچ گروهی بود که به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری همه گیر. علاوه بر این هیچ هولناک شیطان آفات را مورد تاخت و تاز کشور است.

"هر روز صبح من با باز کردن my computer به فجایع بی شماری که گزارش شده در هر عمده, شبکه خبری" توضیح داد: در حال حاضر بیکار کارگر نگهداری جیمز ردی. "من نمی تواند کمک کند اما وارد catatonic دولت دروغ گفتن در یک موقعیت جنین در مرکز اتاق نشیمن به آرامی تاب از یک سمت به سمت. خوب است بدانید که برای یک روز طاقت فرسا اضطراب می تواند فروکش طولانی به اندازه کافی برای من به تماس مادر بزرگ من یا سفارش پیتزا."

هر چند همه چیز به احتمال زیاد به بازگشت به غیر قابل تحمل عادی فردا ما را تشویق خوانندگان ما برای لذت بردن از این یک روز خوب که در آن جامعه نمی سقوط هر بیشتر از آن در حال حاضر است. و به یاد داشته باشید که در حالی که همه چیز را بهتر حداقل آنها نه بدتر.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با لانا Tleimat در ltleimat 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن