سنت های قدیمی و جدید, فرم: Virtual جشن به افتخار فارغ التحصیلان

برای اولین بار در دانشگاه UCLA 100 سال شروع به تعویق افتاده است اما مجازی مراسم فنر در جای خود را به جشن می گی

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

برای اولین بار در دانشگاه UCLA 100 سال شروع به تعویق افتاده است اما مجازی مراسم فنر در جای خود را به جشن می گیرند در این سال حدود 14000 فارغ التحصیلان.

اکثر مدارس و ادارات در حال حاضر برنامه ریزی برای برنامه ریزی مجدد در فرد مراسم پس از رمان coronavirus همه گیر آسان به اندازه کافی به گروه اجتماعات امن است. در ضمن زمان جشن خواهد بود ترکیبی از جدید و قدیم به عنوان کارکنان به دنبال راه های خلاق به یک قرن از سنت به دانش آموزان به طور کامل فرمت های جدید.

"با وجود چالش های فعلی این لحظه ای مهم برای جشن کار سخت درخشندگی فداکاری و موفقیت از فارغ التحصیلان ما گفت:" صدراعظم ژن بلوک. "ما می خواهیم فارغ التحصیلان و خانواده و دوستان خود را به احساس تمام از غرور و شادی است که آنها به غنی سزاوار است."

گرادیان های نجومی آغاز شد مارس 15 با UCLA School of قانون و همچنان از طریق اواخر ماه ژوئن با بیش از یک دوجین مجازی مراسم برنامه ریزی شده برای هزاران نفر از دانش آموزان. در مورد 8,800 دانشجویان دوره لیسانس انتظار می رود که فارغ التحصیل این سال از UCLA که میزبان بزرگترین جشن. یک تقویم لیست از مراسم مختلف است که شامل زیر است.

بسیاری مجازی جشن هنوز هم شامل چند بزرگ نام سخنرانان مانند بازیگر فارغ التحصیل و فعال George Takei برای UCLA ، سابق آمریکا دادستان کل اریک هولدر گفت در مجازی مراسم به قانون مدرسه ممکن است 15. دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA را از شنیدن کالیفرنیا اولین جراح عمومی دکتر نادین برک Harris; معاون ارشد رئیس جمهور از نخست تصویری و Amazon Studios, مایک هاپکینز برنامه ریزی شده است به صحبت می کنند به فارغ التحصیلان اندرسون دانشکده مدیریت و جیسون Droege رئیس سابق بارگذاری می خورد, برنامه ریزی شده است به صحبت می کنند در Samueli دانشکده فنی و مهندسی مجازی در مراسم.

مدارس در حال کوتاه شدن مراسم سنتی خود را به آنها را بیشتر تصویری پسند و برخی ارائه خواهد شد build-your-own مراسم که در آن دانش آموزان می توانند انتخاب های مختلف از پیش ضبط شده قطعات از این مراسم را ببینید. این خواهد بود که اولین مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان می توانند سریع به جلو را از طریق. دیگران به میزبانی گروه-خاص فارغ التحصیلی و یا ساختمان برک آوت اتاق به برنامه بنابراین دانش آموزان می توانند با شنیدن نام خود را با صدای بلند بخوانید در میان خود گروه.

حداقل یک گروه برنامه ریزی یک درایو-از طریق پردیس جشن: علمی پیشرفت برنامه برای نسل اول کم درآمد و در طول تاریخ کمتر دانش آموزان به میزبانی جسمی دور درایو-تا جشن تعالی برای فارغ التحصیلان در مه 27.

به عنوان دانش آموزان شرکت پخش زنده از پیش ضبط شده و یا زوم مراسم از اتاق نشیمن خود را می پوشند tasseled mortarboards یا دکترا هود آنها دستور داد در پست الکترونیکی و دیجیتال قالب های فرستاده شده به هنر و معماری به دانشجویان اجازه می دهد آنها را به هنر و صنعت خود را کلاه. حداقل یک مدرسه ارائه خواهد شد فرد حاضر کارت های که در آن دانش آموزان' دوستان شما می توانید اضافه کردن پیام ها و تصاویر. سفارشی زوم زمینه های شخصی دانشجو-ارائه, اسلاید, tassel-تبدیل تدوین فیلم, دانلود جشن علائم و ثبت تبریک از معروف فارغ التحصیلان نیز بخشی از این سال را به پمپ و شرایط.

در علاوه بر این به دانشکده و دپارتمان جشن مجازی گردهمایی نیز برنامه ریزی شده توسط گروه پیوسته مانند مه 30, نان تست به دانشجویان نسل اول یا مجازی اسطوخودوس فارغ التحصیلی در تاریخ 20 ژوئن به میزبانی تجاوز مرکز منابع.

تا زمانی که فرد در commencements برگزار می شود, برخی از بسیاری از 2020 مجازی جشن عبارتند از:

چهار شنبه, آوریل 29

3 p. m. نادین برک هریسکالیفرنیا جراح طور کلی صحبت می کنند مجازی جشن دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

چهار شنبه, ژوئن 11

4 p. m. Marcelo سوارز-Orozco, Wasserman دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات صحبت خواهد کرد به فارغ التحصیلان مجازی جشن GSEIS.

5 p. m. دکترا کلاس 2020 خواهد بود با جشن مجازی جشن توسط UCLA فارغ التحصیل بدست آورد.

جمعه, ژوئن 12

ساعت 9 صبح جان پرزصندلی از دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents و رئیس سابق کالیفرنیا مجمع صحبت خواهد شد در مجازی جشن Luskin دانشکده امور عمومی است.

ساعت 2 بعد از ظهر یک سال-در-نقد و بررسی فیلم و سخنرانی از برایان بادبادکموقت دین از UCLA School of Theater, Film and Television, علامت مجازی جشن TFT.

3 p. m. , George Takei, بازیگر و عدالت اجتماعی فعال خواهد صحبت در مجازی جشن UCLA ،

3 p.m لا ژوئن مونتگمری Tabron, رئيس جمهور و مدیر عامل W. K. Kellogg بنیاد صحبت خواهد شد در مجازی جشن فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

4 p. m. مایک هاپکینزمعاون ارشد رئیس جمهور از نخست تصویری و Amazon Studios, صحبت خواهد شد در مجازی جشن اندرسون دانشکده مدیریت.

چهار شنبه, ژوئن 13

8:30 صبح برای دانش آموزان, درآمد, درجه لیسانس را با بار اضافی اعلام می شود برای دیگر برنامه های C. Alicia ژرژاستاد و رئیس گروه پرستاری در لیمن کالج دانشگاه شهر نیویورک بود که به نام یک افسانه زنده توسط آکادمی آمریکایی پرستاری صحبت خواهد شد در مجازی جشن دانشکده پرستاری.

ساعت 10 صبح Yasmeen لاریپاکستان اولین زن معمار صحبت خواهد شد در مجازی جشن UCLA دانشکده هنر و معماری است.

12:30 p. m. Jason Droegeرئیس سابق بارگذاری می خورد, صحبت خواهد شد در مجازی جشن Samueli دانشکده مهندسی و علوم کاربردی.

چهار شنبه, ژوئن 19

4 بعد از ظهر سخنران اصلی به صورت مجازی جشن آلپرت مدرسه موسیقی برنامه ریزی شده است اعلام می شود هفته از تاریخ 1 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب