در شب جورج فلوید مراسم تشییع جنازه, نقاشی های دیواری, پل اعتراض افتخارات زندگی خود را با شب زنده داری

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:52 AM EDT Jun 10, 2020هشت دقیقه و 46 ثانیه است. این است چگونه سابق م

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

هشت دقیقه و 46 ثانیه است.

این است چگونه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین او زانو در جورج فلوید گردن در 25 مه به عنوان او به آرامی خفه او را به مرگ.

و آن را چگونه Pensacola معترضان ایستاده در وسط خیابان 17 در نزدیکی گرافیتی پل در سه شنبه شب, تلفن همراه چراغ قوه در هوا بالا به عنوان آنها یاد فلوید زندگی او در روز بود و در نهایت به بقیه.

صلح آمیز معترضین افتخار فلوید زندگی برای 12th مستقیم شب با رقص و نماز و شب زنده داری شمع هر چند سه شنبه شب در اعتراض به برگزار اهمیت ویژه آن را به عنوان روز فلوید مراسم تشییع جنازه در هوستون.

"هر کسی که احساس زحمت در مورد این 8 دقیقه و 46 ثانیه و اکنون آنها رسما به می دانم که چگونه جورج فلوید احساس" گفت: اعتراض سازمان Kyle کول.

قبل از شب زنده داری در 8:30 p.m حدود 100 فعالان جمع آوری شده توسط گرافیتی پل پنج شنبه شب به عنوان آنها هر شب از ماه مه 29. تحمل علائم شعار "نه عدالت بدون صلح" و "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" معترضین دوباره خواستار تغییر در یک شهرستان که در آن فقط یک مایل دور از نقاشی های دیواری پل یک Confederate monument هنوز قد می ایستد.

"به تماشای یک مرگ در دوربین به تماس مادر خود را بارها و بارها می گویند "من نمی توانم نفس بکشم' به ببینید که در دوربین دلخراش بود" گفت: Caleb هوستون رهبری سازمان از K. Y. L. E. پروژه. "من فکر می کردم اگر من بود که پدر و برادر و پسر عموی من برادرزاده? همین دلیل است که ما امروز در اینجا."

حدود 500 خانواده سیاستمداران و هنرمندان جمع آوری شده در هوستون در اوایل روز سه شنبه به جشن فلوید زندگی.

احساسی که زنگ زد با انجیل موسیقی و تماس های به اطمینان حاصل شود که فلوید نمی میرند بیهوده بود به طور گسترده ای پخش و جریان آنلاین.

احساسات مشابه به اشتراک گذاشته شده در نقاشی های دیواری پل با افرادی که تا به حال شده است در آینده به این پل برای دو هفته گذشته گفت: سه شنبه شب در اعتراض به حال به معنی خاص است.

"مرگ او الهام بخش بسیاری از تغییرات منظورم این است که فقط خیلی اتفاقی است که پس از مرگ او گفت: پائولا جلسات Pensacola ساکن ، "منظورم این است که ما فقط تغذیه. Pensacola است اعتراض در محترم شیوه ما به عنوان احترام به عنوان ما می تواند وجود دارد واقعا نمی شده است هر نوع از افراد منفی. چند نفر سعی کرده اند به گاز ما را با خود مخزن گاز, اما دیگر از آن ما خدا را شکر که آن را صلح آمیز بوده است."

یک زن با یک کودک در صندلی عقب ماشین متوقف شد و زیر پل و دست دو جعبه Krispy Kreme پیراشکی به یک گروه از معترضین. یک زن و شوهر از زنان در اطراف راه می رفت با کیسه های زباله برای تمیز کردن اطراف پل. مایکل جکسون "مردی در آینه" blared بیش ژنراتور-طراحی بلندگو و مردم رقصید که آنها را نگه داشته و مشت خود را بالا برگزار شد در هوا.

در روح "تاکو شنبه" یک میز تاشو راه اندازی شد تا با یک آرایش خود را تاکو ایستاده و کولرهای پر از آب است.

زهره واشنگتن سفر به پنساکولا از وین پناهگاه برای شرکت در تظاهرات. او وارد حدود ظهر روز سه شنبه و در آنجا ماند تا زمانی که شمع افروزی در 8:30 p. m. پوشیدن لباس سیاه و سفید, برگزاری, ثبت نام و نشستن در یک صندلی که مفاصل نمی تواند آن را اداره کنه.

به عنوان یک شاهین پرواز بالای سر او ایستاده بود و دست تکان داد سلاح های خود را در هوا پوزخند گسترش در سراسر چهره او.

"آیا شما نمی خواهید ما می تواند مانند پرنده که?" او خندید. "پرواز بدون مراقبت در جهان است."

واشنگتن گفت که او سوار در اطراف Pensacola تا زمانی که او در بر داشت یک اعتراض – "من می دانستم که وجود دارد خواهد بود در اینجا امروز, جایی," او گفت: – بود و خوشحالم که برای آرامش و رفاقت در پل.

"سیاه و سفید و سبز و آبی و هر کس از آن اشتباه بود و آن را فقط صدمه دیده قلب من" واشنگتن گفت. "من در اینجا به دلیل آن می توانست پسر من نوه نوه من. از آن زمان برای این کار به پایان برسد. من امیدوارم که این آخرین بار من دست به اعتراض زدند."

گرافیتی پل تظاهرات: Pensacola تظاهرات به ماندن در نقاشی های دیواری پل با وجود شهردار تماس به حرکت

سازمان دوباره قول داد و تعهد خود را به نگه داشتن اعتراض در نقاشی های دیواری پل هجوم شهردار Grover رابینسون دادخواستی به حرکت اعتراضی در جای دیگر بعد از یک گروه کوچک از تظاهرکنندگان مسدود شده و ترافیک در پارک Bayfront شنبه.

"ما قصد داریم در هر نقطه" کول گفت: سه شنبه شب. "ما در حال صدمه زدن به کسی داریم که حق است. و این چیزی است که ما در حال مبارزه برای برابری است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن