Pensacola کارخانه های لبنی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن بسیاری از سرخوردگی در عدم وضوح از دولت

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 19 سال 2020گرفتن برو crowlers بود میان تنها راه Pens

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

گرفتن برو crowlers بود میان تنها راه Pensacola ساکنان می تواند حمایت خود را از مورد علاقه های لبنی بیش از گذشته 60 روز اما در حال حاضر وجود دارد حداقل یک زن و شوهر از کارخانه های لبنی استقبال شما بر روی پاسیو خود را برای یک لیوان آبجو صنایع دستی در سایت — درست مثل قدیم.

کامل ساده Brewing Co. دوباره باز آن باغ & Grain, هوای آزاد, cocktail lounge شنبه با ظرفیت محدود تحت هدایت از فلوریدا حذفی صنفی که بیش از آخر هفته ارائه شده و اعضای آن با توافق پارامترهای بین انجمن و وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات.

این دستورالعمل پیشنهادی دولت کارخانه های لبنی که شریک زندگی با یک مجوز سایت خدمات مواد غذایی مانند یک کامیون مواد غذایی به احتمال زیاد امن برای کار با محیط داخلی و فضای باز صندلی.

دستورالعمل ارائه چارچوبی برای چگونه کارخانه های لبنی می تواند با خیال راحت به کار گیرند به عنوان دولت شروع به بازگشایی شده است.

"واقعا ما در حال حاضر به درمان همان است که نقل قول را تمام کردن رستوران ها" کامل دشت و باغ و دانه صاحب DC ریوز روز دوشنبه گفت:. "وقتی که 25 درصد ظرفیت به منظور به ثمر رسید ما به فروش هفته بیش از هفته احتمالا کاهش 80%. و این دلیل که چرا به رفتن زمانی که شما می توانید نشستن در هر رستوران پاسیو و نوشیدنی به عنوان بسیاری از آبجو به عنوان شما می خواهید؟"

آبجوسازی صاحبان مانند ریوز گرفته اند به رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر به بیان سرخوردگی خود را بیش از عدم ثبات در فاز یک re-opening سفارشات. رستوران ها و همچنین کارخانه های لبنی با آشپزخانه شده اند مجاز به خدمت بدون الکل مقررات دیگر از حداکثر ظرفیت پایبندی.

"به تجزیه کردن یک پاسیو در یک رستوران به امن تر خواهد بود به دلیل صرف وجود یک آشپزخانه در آن ساختمان ساخته شده واقعا هیچ حس" ریوز گفت. "از آنجا که هیچ چیز وجود دارد که می گوید شما را مجبور به خرید مواد غذایی در این رستوران ها به منظور نوشیدن."

به عنوان هیچ چیز رسما تحویل شده است توسط دولت محلی آبجوسازی صاحبان کشتی با همان احساس سرخوردگی و سردرگمی که گرفتار آنها پس از فلوریدا در ابتدا نصب فاز یک بازگشایی منظور در اواخر ماه آوریل است.

برخی از کارخانه های لبنی مانند Spahr Brewing Co. در غرب Fairfield درایو مردد به دوباره باز کردن برای بسیاری از دلایل. Spahr صاحب اریک هال گفت: همکاری با یک کامیون مواد غذایی ممکن است چیزی Spahr می تواند به طور مداوم انجام دهید و تقریبا مطمئنا نه برای هشت ساعت در یک زمان روی داده بود ،

ورزشگاه باز کردن back up: عکس: Pensacola ورزشگاه بازگشایی به زیر COVID-19 shutdown

شهردار اعلام تعطیلات خبر: Pensacola استخر برای باز کردن در روز یادبود بیس بال جوانان به دنبال on May 30

کامیون مواد غذایی به طور کلی دیده می شود یک چشم انداز مثبت در کسب و کار به هر حال با رستوران ناهار خوری در نظر گرفتن چنین ضربه. در حال حاضر برخی از کارخانه های لبنی را در رحمت از کامیون مواد غذایی با برنامه ریزی در دسترس است.

"این می تواند واقعا خوب و همچنین می تواند کمک نمی کند بیش از حد ،" هال گفت. "اگر شما در حال صحبت کردن شما باید یک کامیون مواد غذایی در قضیه برای خدمت بیشتر کامیون مواد غذایی عمل نمی برای بیش از چهار یا پنج ساعت در یک زمان. بدیهی است که اگر این است که آنچه ما باید انجام دهیم ما قطعا باید سعی کنید به استفاده. آن بدبو است."

زمرد جمهوری Brewing Co. باز خود را از 10 ، 000 فوت مربع پاسیو در روز جمعه تحت گریز که آن باغ آبجو است نه بخشی از آن مجوز قضیه به فروش آبجو. صاحب فیل Zayas گفت: مشتریان می توانند خرید آبجو یا شراب در داخل ساختمان و پس از آن مرحله خارج به باغ آبجو به مصرف آن است. او گفت که اجازه می دهد تا آبجوسازی به ماندن در داخل فرماندار جدید ترین دستورات.

"مشخصات فنی, مردم مهمان از شرکت املاک و مستغلات است که صاحب زمین ما نمی مهمانان واقعی آبجوسازی خود" Zayas روز دوشنبه گفت:.

Zayas نیز متعجب و متحیر در حالت کشیدن پای خود را به دوباره باز کردن کارخانه های لبنی در همان سرعت به عنوان رستوران.

"در حال حاضر رستوران ها در واقع میله," او گفت:. "مردم در میله نوشیدن شانه به شانه. من دیده ام آن را در Palafox و آن را کشته کسب و کار ما پس چگونه است که امن تر چرا که آنها در خدمت یک بشقاب پنیر?"

سالن با Spahr Brewing Co. گفت که او امیدوار است یک بتن فاز دو اجرایی خواهد آمد بعد از 1 ژوئن. او گفت: عدم توجه و راهنمایی های لبنی دریافت کرده اند از دولت به عنوان هر چیز دیگری باز می شود تا در اطراف آنها را تبدیل به یک شوخی است.

"ما تا به حال فاز یک, پس از آن ما تا به حال مو و ناخن سالن می تواند باز" تالار گفت. "در حال حاضر ما ورزشگاه و ما باید فاز یک, کامل, بنابراین چه چیزی ما را بعدی فاز یک و نیم? این نوع بوده است willy-nilly با چه کارهایی به کار گرفته شده."

این DBPR و فلوریدا حذفی, انجمن صنفی بازگشت نیست, اخبار, مجله, درخواست برای نظر دوشنبه ،

وقتی که می آید به باغ و غلات کامل و ساده ریوز گفت: او به همه چیز را به آرامی و با دوباره باز کردن اقدامات به همین دلیل است که کامل ساده taproom نیست باز فقط رتبهدهی نشده است. هنگامی که آن را در نهایت آیا باز نوار مدفوع حذف خواهد شد و ضد عفونی کننده دست خواهد بود فراوان برای کارکنان و مشتریان است.

"ما در حال رفتن به تغییر ساعت و ما در حال رفتن به قرار دادن درپوش بر روی تعدادی از مردم و ما قصد داریم لزوما حداکثر که کلاه" ریوز گفت. "در پایان روز 10% بیشتر مشتریان ساخت 80% کمتر احساس راحت است که ارزش آن نیست."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن