نظر: نامه ای به رئیس جمهور و کشيش: اقدامات برای دستیابی به نژادی سهام

جناب رئیس جمهور Tessier-لوین و کشيش Drell, من صحبت کردن مستقیم و خاص خشم در یک کنفرانس دانشگاهی و یک زن سفید م

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

جناب رئیس جمهور Tessier-لوین و کشيش Drell,

من صحبت کردن مستقیم و خاص خشم در یک کنفرانس دانشگاهی و یک زن سفید می گوید: "به من بگویید که چگونه شما احساس می کنید اما نمی گویند آن را بیش از حد تند و یا من نمی توانم شما را بشنود." اما آن شیوه ای است که نگه می دارد او را از شنیدن و یا تهدید یک پیام است که زندگی خود را تغییر دهید?

– Audre Lorde

اقدامات برای دستیابی به نژادی سهام در استنفورد

ما سیاه و postdoc اعضای جامعه در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد در حال ترس. ما خسته هستند. ما احساس نمی امن در محوطه دانشگاه و یا در جوامع ما. ما باید صبر بیش از حد طولانی برای عمل است. ما منتظر به عنوان سیاه و سفید ما اعضای جامعه روبرو شده اند ادامه آزار و اذیت و تبعیض و فعل و انفعالات که نتایج شامل بدن آسیب برساند. ما منتظر به عنوان بی شماری از رهبران beseeched دولت برای تغییر بدون پاسخ و در برخی موارد هیچ اذعان. ما منتظر به عنوان دانشگاه چرخد و این چشم انداز دوربرد برای کمک به بازیابی در پاسخ به جهانی همه گیر در حالی که عملا هیچ اقدام گرفته شده است به آدرس "نژاد پرستی همه گیر" در حال حاضر در کشور ما و در دانشگاه ما. در این گالوانیزه لحظه احساس می کنیم زمان برای صبر و شکیبایی را تصویب کرده است. به عنوان یک موسسه نخبگان ما معتقدیم دانشگاه استنفورد یک تعهد و وظیفه خود اعضای جامعه را به فراتر از یک بیانیه است. برای رسیدگی به این پرونده از رهبری درخواست نژادی سهام در پردیس و واقعا تجسم آرمان های مشخص شده توسط ریاست جمهوری ایده آل ابتکار ما معتقدیم دانشگاه استنفورد باید اقدام فوری.

ما در تزلزل همبستگی و تأیید خواسته های ساخته شده توسط دانشگاه استنفورد اقلیت پزشکی داد (مقدار) [email protected] ائتلاف از سازمان های دانشجویی جمع آوری شده توسط دانشگاه استنفورد سیاه قانون انجمن دانشجویان (BLSA) و سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در این تجمع به صورت نژادی و عدالت است. به خود سوگند, صدای, ما, دانش آموز سیاه و postdoc اعضای دانشکده پزشکی و همکاری های توطئه گران در آزادی اضافه کردن خود ما تماس بگیرید برای اقدام فوری.

ما برای یک تعهد مالی از دانشگاه استنفورد حداقل 25 میلیون دلار به توزیع با توجه به موارد زیر خواسته بودند که پیش نویس و ویرایش شده توسط SOM اعضای جامعه و مورد تایید همه امضا سازمان:

در عرض 6 ماه (دسامبر 2020)

  1. برگزاری یک دانشگاه گسترده تاون هال برای درخواست شکایت و درخواست برای عملی موارد به آدرس و از بین بردن نابرابری نژادی از گسترده تر استنفورد جامعه است. شفاف رکورد از پیشرفت به سوی حل این نارضایتی ها و اقدامات باید ثبت و بررسی سالانه با کل دانشگاه.
  2. را شفاف و در دسترس عموم گزارش سالانه در مورد نژاد پرستی و تبعیض در دانشگاه (به عنوان مثال اعمال عدم تحمل Ombudsperson گزارش). ساده کردن روند گزارش "اعمال عدم تحمل" و تجميع گزارش ساز و به شدت قابل مشاهده و آسان برای پیدا کردن محل در دانشگاه استنفورد سایت. حفاظت از ناشناس ماندن از کسانی که صحبت کردن یا شناسایی اعمال بی عدالتی و یا ظلم و ستم. اطمینان حاصل شود که بازماندگان و خبرچین منوط به اقدامات تلافی جویانه و یا هر گونه عواقب که تهدید خود را از محل بودجه وضعیت مهاجرت/ترخیص کالا از گمرک و/یا موقعیت در داخل دانشگاه. اطمینان از دسترسی به این گزارش ها برای دانش آموزان آینده نگر و کارآموزان در موقع (یعنی قبل از کمک هزینه های تحصیلی/قرار ملاقات های پذیرفته شده).
  3. تأیید و حمایت از اعضای جامعه ما را به عنوان آنها را در تعامل بدون خشونت liberatory شیوه های. به وضوح دولت که اعضای جامعه ما را انتخاب کنید که برای شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز را بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت پشتیبانی خواهد شد و ارائه منابع خاص و کمک برای گروه هایی که بیشتر آسیب پذیر است. عذر خواهی قبلی پیام به دانشجویان بین المللی در مورد اعتراض به حضور بود که بی ارزش ترسناک.
  4. ایجاد و انتشار سالانه پردیس گسترده ای آب و هوا, بررسی ارزیابی و نژاد پرستی و بی عدالتی و تبعیض و ظلم و ستم در دانشگاه استنفورد دانشگاه و توسط اعضای جامعه. با استفاده از این داده ها و همچنین نارضایتی های گذشته و مسائل شناسه اعمال عدم تحمل به ایجاد و شکل گیری یک طرح استراتژیک برای تأیید شود توسط سیاه و سفید بومی و به حاشیه رانده شده استنفورد اعضای جامعه.
  5. ارائه زیرساخت ها برای بهبود کیفیت زندگی و رفاه از جامعه دانشجویی. رفاه شامل معنوی و روانی و عاطفی و زیرساخت های فیزیکی است که باید ایجاد شده در این دانشگاه برای حمایت از این فعالیت ها است. یک تعهد مالی از $3 میلیون باید اختصاص داده شود برای رسیدن به این تقاضا است. معنوی زیرساخت شامل مواردی مانند به طور منظم و مستمر دسترسی به سیاه معنوی/مذهبی رهبران و خدمات در محوطه دانشگاه و همچنین خدمات شاتل (یعنی توقف اضافه شده به مارگریت SE خط) به خارج از دانشگاه تجمع فضاهای (یعنی دانشگاه AME Zion Church). روانی و عاطفی زیرساخت باید اعمال سیستمیک و شامل مواردی از قبیل استخدام یک درمانگر در هر پنج سیاه دانشجویان مقطع فوق دکترا/ارسال دکتری همکار/ساکنان پزشکی (به عنوان درخواست در محدوده برنامه ریزی). روانی و عاطفی زیرساخت نیز باید در دسترس خارج از دولت با توجه به جهانی همه گیر. علاوه بر این, غیر, سیاه درمانگران در دانشگاه استنفورد باید با آموزش کامل به آدرس امتیاز سفید و سفید برتری به خصوص تاثیر آن و حضور در دانشگاه. جسمی خوبی بودن زیرساخت ها باید شامل موارد مانند بیشتر سیاه و سفید, آموزش تناسب اندام, سیاه متعلق به رستوران ها (به عنوان مثال نارگیل جاناتان ماهی و سرخ و سیاه و سفید متعلق به کامیون مواد غذایی در دانشگاه) و estheticians ماهر در مراقبت و یک ظاهر طراحی شده مو بافت در حال حاضر در محوطه دانشگاه.

در عرض 12 ماه (ژوئن 2021)

  1. ایجاد یک متمرکز از عدالت و انصاف تنوع و شمول با دائمی و تمام وقت با تجربه و متنوع کارکنان به نظارت و پیاده سازی این مطالبات در قالب یک آینده مرکزی طرح اقدام است. این دفتر باید به رهبری یک فرمانده سهام افسر که دارای سابقه عمل رادیکال و انتقادی مقاومت برای رسیدن به عدالت و حقوق صاحبان سهام در یک دانشگاهی یا صنعت تنظیم. این دفتر باید فراتر از ایده آل ابتکار و ایستاده به عنوان یک شرکت روشن-conspirator به عدالت و حقوق صاحبان سهام از طرح های به حاشیه رانده شده کارآموزان کارکنان و اعضای هیات علمی. این دفتر وظیفه با مسئولیت های زیر: 1) مدیریت پس از آن پاسخ به سالانه آب و هوا نظرسنجی; 2) متحد کردن سیاه کارآموزان و ارائه متمرکز اداره منابع; و 3) دریافت 'اجباری گزارش' به صورت تبعیض آمیز عمل می کند که می تواند اطمینان حاصل شود گمنامی برای کارآموزان و کارکنان و یا دانشکده تجربه و گزارش نژادی و بی عدالتی است.
  2. اطمینان حاصل شود که دانشکده سیاه و سفید و کارآموزان گنجانده شده در توسعه و رهبری از تنوع برنامه های طراحی شده برای خدمت به جامعه ما (به عنوان مثال ایده آل). اطمینان حاصل شود که سیاه کارآموزان مالی برای جبران نیروی کار و خدمات ارائه شده به دانشگاه. همزمان با این غرامت مالی, تشخیص سهم منحصر به فرد از این سرویس در طول آموزش با یک نامه توصیه شده توسط کشيش ارائه می شود به دانش آموز/کارآموز آنها به عنوان پیشرفت به مرحله بعدی در دانشگاه و یا صنعت. دانشکده سیاه و سفید خواهد بود به رسمیت شناخته شده برای خدمات خود را از طریق نامه ای از توصیه های شهردار و رئیس جمهور به درون خود تصدی اوراق بهادار. کارکنان و یا دانشکده رهبران استنفورد-ایجاد تنوع نیروهای وظیفه و/یا برنامه باید یک سابقه از انجام موفقیت آمیز سهام کار می کنند و باید ملزم به شرکت در اضافی ضد نژادپرستانه آموزشی خارج از دانشگاه در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده برنامه های اجرا شده توسط سیاه و سفید و یا بومی رهبران فکری.
  3. انتشار و تجدید تعهد به عدالت و انصاف تنوع و گنجاندن برنامه عمل سالانه به طور معنی داری مسائل بوجود می آیند که به صورت محلی. این شامل افراطیت و پشتیبانی از طریق مشوق زمانی که مدارس و ادارات آمار هدفمند نقاط عطف برای اطمینان از مبارزه با استعمار است و یک روند ثابت. هدف آموزش برای کسانی که مدارس و ادارات است که نشان می دهد ناکافی نژادی فراگیر اجباری خواهد بود و شامل عواقب به عنوان شدید به عنوان از دست دادن فضا و/یا حمایت مالی.
  4. را اجباری و به طور منظم و جهانی ضد نژادپرستانه آموزش کل دانشگاه استنفورد جامعه. این آموزش باید حداقل 8 ساعت های طولانی و باید فراتر از سنتی آموزش (به عنوان مثال ضمنی و تعصب و microaggression) در حال حاضر موجود و در حال استفاده است. ضد نژادپرستانه آموزش باید در سال تمدید کرد. هر فردی گزارش شده است که مرتکب شده اند و یا با درگیر نژادی و بی عدالتی باید اضافی پرداخت نشده 40 ساعت ضد نژادپرستانه آموزش به عنوان یک هشدار دهنده. اخراج از موقعیت خود باید ملموس و واقعی نتیجه برای اعضای هیات علمی و کارکنان است که بارها و بارها شرکت در یا مقاوم به درمان نشان می دهد تبعیض است.
  5. طراحی و حفظ استانداردهای حقوق صاحبان سهام و تنوع فرهنگی در هر مدرسه و اداره. باید وجود داشته باشد حداقل دو سیاه کارآموزان و دو نفر از اعضای هیئت علمی هر گروه و برنامه. شفاف سازی منابع و پشتیبانی برای آن دسته از افراد. ارائه مدارک و شواهد از استخدام توسط گروه ها و برنامه ها از طریق مکانیسم ها و سازمان هایی که از مرکز به حاشیه رانده شده دانش آموزان (به عنوان مثال استخدام در HBCUs و در عرض چند نژادی میل سازمان حرفه ای و یا کنفرانس). نیاز به مدارس و ادارات به ارائه گزارش سالانه تعدادی از کارآموزان و اعضای هیات علمی شاغل و طرح خاص تلاش های انجام شده برای حفظ این افراد است.
  6. Departmentalize آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات (AAAS). ما به طور کامل پشتیبانی و تکرار خواسته های اعلام و بر گسترش در این طومار به departmentalize این AAAS برنامه. اطمینان حاصل شود که این بخش واجد شرایط برای کارگردانی وقف وجوه است و قادر به استخدام اعضای هیئت علمی.

در عرض 18 ماه (دسامبر 2021)

  1. جذب و حفظ 20% سیاه و سفید/آمریکایی آفریقایی تبار (از جمله ما - بین المللی-born) و 10 درصد بومی دانش آموزان و دانشجویان مقطع فوق دکترا کارکنان و هیات علمی در دانشگاه استنفورد. برای کمک به افزایش استخدام فوق به حاشیه رانده شده گروه ما خواهان حذف از آزمون های استاندارد مورد نیاز (به عنوان مثال SAT و GRE) از فرآیند نرم افزار در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سطح. ارائه کمک های مالی برای حمایت از حضور این دانش آموزان در کنفرانس سالیانه است که پشتیبانی از به حاشیه رانده شده مشارکت دانش آموزان مانند مقدار سالانه تحقیقات پزشکی کنفرانس برای دانش آموزان اقلیت (ABRCMS) و SACNAS ملی تنوع در بنیادی کنفرانس. اطمینان حاصل شود که گذشته و آینده اطلاعات دموگرافيک جمع آوری شده در هیات علمی و کارکنان و دانشجویان مقطع فوق دکترا و دانش آموزان برطرف یکپارچه گزارش از "سیاه و سفید/آمریکایی آفریقایی تبار است." به طور خاص مشارکت بردگی-تبار آمریکایی آفریقایی (EDAA) آفریقایی-آمریکایی آفریقایی بومی و آفریقایی Latinx مشارکت باید جمع آوری شده و برای عموم گزارش شده است.
  2. ایجاد یک موقوفه در نظر گرفته شده برای بردگی-تبار آمریکایی آفریقایی دانش آموزان است. اطمینان از حداقل 5 میلیون دلار در حمایت مالی (به عنوان مثال کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی) برای EDAA در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان فوق دکتری در ابد. حمایت مالی است که متناسب با استفاده از منابع دانشگاه برای کمک به افرادی که اعتقاد خود را به فرزندان بردگی آفریقایی ردیابی و شناسایی هر گونه بالقوه خانوادگی ریشه. وقف یک استادی در هر مدرسه برای یک عضو هیات علمی که برای شناسایی به عنوان یک EDAA.
  3. متعهد به اقداماتی که برای اطمینان از تنوع تحقیقات نیروی کار با در طول تاریخ به حاشیه رانده شده جمعیت. اطمینان حاصل شود که دفتر فوق دکترا امور VPGE و متعدد حرفه ای خدمات مراکز حفظ نیروی انسانی است که فراهم می کند 2:1 نسبت از کارکنان به حاشیه رانده شده دانشجوی کارشناسی ارشد و postdoc جمعیت. اطمینان سیاه کارکنان استخدام قرار داده شده در موقعیت قدرت و ارشد. مرتکب به یک کار 100% قرار دادن رای برای دانشجویان مقطع فوق دکترا پس از اتمام آخرین مرحله از آموزش در دانشگاه استنفورد و اطمینان از این دستاورد از طریق زیرساخت های جدید و منابع در دفاتر مذکور. در تکمیل آموزش خود نیاز به سیاه دانشجویان فارغ التحصیل و دانشجویان مقطع فوق دکترا برای تکمیل یک بررسی خروج اجباری به دنبال حرفه ای خود را در مسیر و ارزیابی کیفیت آموزش و پشتیبانی دریافت کرده در حالی که در دانشگاه استنفورد. ارائه کارشناس و متخصص کمک برای دانشگاهیان ارائه سهام یا تنوع خاص کمک های مالی (به عنوان مثال تنوع K-جوایز, سلامت, نابرابری, کمک های مالی, اداری, مکمل ها, برنامه های بازپرداخت وام). ایجاد یک PI چشم پوشی برای دانشجویان مقطع فوق دکترا و کارکنان برای حمایت از توسعه حرفه ای و آدرس های تاریخی بودجه و نابرابری.
  4. متعهد به افزایش بودجه سالانه حمایت از جامعه مرکز خدمات و مارتین لوتر کینگ جونیور موسسه با حداقل 1 میلیون دلار برای هر یک. اطمینان حاصل شود که BCSC ظرفیت (به عنوان مثال پشتیبانی از کارکنان و پرداخت می شود فرصت های مطالعاتی دانشجویی) و پشتیبانی از فرمت از خدمات خود را به دانشجویان مقطع فوق دکترا بازدید از همراهان آموزش پزشکی مدرسه ساکنان ملون همراهان و هر کارآموز در پست-دکتری/pre-دانشکده دوره آموزش.
  5. مشاهده ژوئن 19 به عنوان یک پرداخت دانشگاه گسترده تعطیلات. انتشار ضد نژادپرستانه منابع و فعالیت های آموزشی/modules در بزرگداشت این روز به فکر و تکمیل سالانه. تشخیص و تأیید سهم فرزندان از بردگی مردم به میراث از دانشگاه استنفورد در این روز است.

ما با نوشتن این نامه با آگاهی کامل که نسل های آینده از دانشگاه استنفورد دانش آموزان و دانشجویان مقطع فوق دکترا, کارکنان, علمی, فارغ التحصیلان و عموم مردم گسترده تر خواهد شد نگاه کردن به این زمان و بپرسید "چگونه استنفورد پاسخ به Black Lives Matter جنبش 2020?" اعتقاد ما بر این است که فقط یک آینده قابل حصول است ما تنها از طریق اقدام جمعی است. ما خود را باور رهبری رئیس جمهور Tessier-لوین و کشيش Drell به داخل قوس اخلاقی جهان خم نهاد ما نسبت به عدالت و است که شما مایل به عمل در اعتقاد به آن در این انقلاب لحظه ای. با هم ما می توانیم حرکت به سمت ساخت دانشگاه استنفورد یک فضای که در آن سیاه و دانش آموزان و دانشجویان مقطع فوق دکترا کارکنان و استادان احساس واقعا امن پشتیبانی می کند و گنجانده شده است.

ما مشتاقانه منتظر پاسخ شما و متعهد اقدام به تأیید است که در دانشگاه استنفورد پردیس, سیاه زندگی بیش از ماده است.

در صالح و توجهی همبستگی

استنفورد سیاه Postdoc انجمن (SBPA)
سازمان ملی برای حرفه ای پیشرفت از شیمیدانان و مهندسان شیمی در دانشگاه استنفورد ([email protected])
استنفورد ملی انجمن پزشکی (SNMA)
دانشگاه استنفورد اقلیت پزشکی داد (سوما)
استنفورد سیاه دانشجویان فارغ التحصیل انجمن (BGSA)
استنفورد, سیاه, Pre-Med سازمان
استنفورد سیاه و علوم زیستی سازمان (SBBO)
پزشکی انجمن برای بهره از دانش آموزان اقلیت (BioAIMS)
این Blackprint: ساختمان سیاه و رهبران کسب و کار و کارآفرینان
جامعه سیاه و سفید دانشمند و مهندس (SBSE)
دانشگاه استنفورد برای اولین بار-تولید و/یا کم درآمد مشارکت
استنفورد آفریقایی, انجمن دانشجویان
استنفورد سیاه اتحادیه دانشجویی
استنفورد سیاه قبل از قانون جامعه (BPLS)
دانشگاه استنفورد فوق دکترا انجمن (SURPAS) مديريت و شورای
استنفورد Latinx Postdoc انجمن (SLPA)
oSTEM و LBGTQ+ دانشجویان مقطع فوق دکترا
استنفورد بومی آمریکا دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مبادله)
استنفورد جامعه برای پیشرفت Chicanos و آمریکایی های بومی در علم (SACNAS)
استنفورد هرمنس در بنیادی
آمریکایی هندی علوم و مهندسی جامعه (AISES)
سیاه قانون انجمن دانشجویان (BLSA)
سیاه, Engineering Graduate Student Association (BEGSA)
استنفورد, سیاه, کسب و کار انجمن دانشجویان (BBSA)
در علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد

تماس با سردبیران نظرات در نظرات 'در' stanforddaily.com

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن