Osteostrong خلیج فارس نسیم را قطع نوار ژوئن 23 | کسب و کار جدید

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 1:00 PM EDT Jun 14, 2020"شیر کردم؟"این یک عبارت ساده است که '90s بچه ها همه

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

"شیر کردم؟"

این یک عبارت ساده است که '90s بچه ها همه به خوبی می دانیم.

از تبلیغات تلویزیونی به تبلیغات مجله که ویژه مشاهیر آراسته با ثبتشده شیر سبیل آن حفر شد به سر ما که شما را مجبور به نوشیدن شیر برای مبارزه با پوکی استخوان.

اما چه می شود اگر من به شما گفتم تاپیک جدید اختراع سیستم که با هدف بهتری برای ساخت استخوان ها و حمایت از کل سیستم اسکلتی?

خوب, قرار, شیر, قطره ویتامین D و به آرامی از آنجا که Osteostrong خلیج فارس نسیم امیدوار است برای انجام درست آن.

OWA در فولی بازگشایی پارک تفریحی به

Pensacola حرفه ای جوان میزبان نام تجاری سری وبینار

گفت: برای نهایی biohack برای تمام سنین Osteostrong کلی مفهوم است که برای کمک به بهبود تراکم استخوان و استقرار و تعادل و عملکرد ورزشی.

فقط در چهار دقیقه این تکنولوژی انحصاری تنها دقیقه طول می کشد یک بار در هفته. کاربران درگیر در یک محیط امن و کنترل حرکت در هر چهار دستگاه تحریک سیستم عصبی مرکزی و تحریک استخوان جدید رشد.

"بعد از اینکه تشخیص داده پوکی استخوان در سن 55 و شخصا تجربه تاثیر که OsteoStrong تا به حال در سلامت کلی من تصمیم به سرمایه گذاری در این تکنولوژی جدید و باز کردن یک خلیج نسیم, محل" Osteostrong خلیج فارس نسیم صاحب Shauna آزبورن گفت. "من بسیار هیجان زده برای کمک به دیگران به خصوص زنان و بهبود خود را به طور کلی قدرت و تعادل و سلامت استخوان با استفاده از این طیف سیستم تکنولوژی. اگر من می توانید آن را انجام دهید شما می توانید بیش از حد."

و دلیل خوب همانطور که 80 درصد از تمام موارد زنان هستند. حدود یکی دو زنان بیش از سن 50 خواهد شکستن استخوان دلیل پوکی استخوان است.

"من معکوس من پوکی استخوان در یک سال زیادی دارد." "آن را به طور کامل زندگی در حال تغییر است."

بعد از دیدن تاثیر مثبت Osteostrong تا به حال در آزبورن او می خواستم تا مطمئن شوید که مردم در اطراف او تا به حال این فرصت را بیش از حد.

"من می خواستم به زندگی مردم را تغییر دهد و در این زمان کوتاه ما شده است باز ما انجام داده ایم که فقط زیادی دارد." "من صرف 30 سال در دنیای شرکت های بزرگ و از آن زمان به انجام چیزی است که من در مورد پرشور و کمک به مردم است."

با توجه به آزبورن فقط در سه ماه, اعضای, بودند که راه رفتن در نی ها در حال حاضر راه رفتن بدون آنها.

اما این تنها خدمات Osteostrong را ارائه کرده است. ماهواره تخت است که به طور موقت تسکین درد جزئی و درد در دسترس هستند برای بیماران به استفاده از.

"ما همچنین به دنبال اضافه کردن درمان با نور قرمز به زودی" آزبورن گفت.

اگر شما علاقه مند در تلاش Osteostrong شما جلسه اول رایگان است. یک روبان برش نیز برگزار می شود از 4 تا 6 بعد از ظهر 23 ژوئن. کسانی که حضور را فرصتی برای ورود به یک سادگی که در آن یک فرد می تواند برنده 1 سال عضویت.

Osteostrong خلیج فارس نسیم واقع در 880 خلیج فارس نسیم بزرگراه در خلیج فارس نسیم تا حدی ملایم و باز است و از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر پنج شنبه تا جمعه. برای اطلاعات بیشتر osteostronggulfbreeze.با من تماس بگیرید و یا 850-480-7333.

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن