از کلاس های درس Pensacola را در شرق تپه باند,' رویاهای خانه درخت در میان coronavirus

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک باند از کودکان تشکیل شده در پنسا

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

یک باند از کودکان تشکیل شده در پنساکولا شرق تپه.

در شل — نظارت والدین کنار — تقریبا یک دوجین اعضای پرسه زدن در حالی که پیوستن به مرکز کنترل بیماری اجتماعی فاصله توصیه های unsuspecting در حومه خیابان های شرق تپه محله.

آنها خود را "شرق تپه باند."

سالخورده 4-11 و تشکیل مدتی در سال گذشته-و-سراسر تعطیلات تابستان شرق تپه باند ششم-کلاس سرکردگان مجددا پول خود را-ساخت بالقوه در شروع COVID-19 خاموش شدن ناگهانی و تشکیل "شرق تپه باند آژانس است."

در هفته های اخیر اعضای raked برگ mowed, چمن, پاک baseboards و به طور کلی spruced تا همسایگان خود را' متری کشیدن نقدی با امید یک روز جمع آوری بودجه لازم برای پرداخت هزینه یک رویا — یک درخت, خانه, از, باشگاه, بسیار, خود, در یک ماگنولیا.

"ما خانواده های مقابله با این بیماری همه گیر با یک ذهنیت ایجاد کرد" گفت: Sidney Poller مادر به شرق تپه اعضای باند جود Poller 11 و 7 ساله لوکا Poller. "آنها خواهد آمد و ما خانه ما واقعا به آنچه در آن به معنی یک مدرسه قدیمی محله."

اکثریت شرق تپه باند زندگی در دو بلوک شعاع هر یک از دیگر در شرق تپه — و همه با حضور قلب مقدس کلیسای جامع مدرسه در 12th Avenue.

"آنها به احساس جوهر خالص کودکی" فری گفت.

داشتن تعلق نزدیک به 100 تا کنون این گروه امنیت دارایی های خود را در یک "بانکدار جعبه" ذخیره شده در خانه از شرق تپه باند آژانس خزانه جود Poller با توجه به کسانی که در شرق تپه اعضای باند که حاضر به صحبت با رسانه ها.

شرق تپه باند را شکست مهر سکوت بعد از ظهر پنجشنبه پس از پدر و مادر خود را خاموش کردم کار به chaperone خود مصاحبه.

علاوه بر این اعضای دقیق چگونه برای حفاظت بیشتر سرمایه خود را کلید خود را "بانکدار جعبه" شده است غوطه ور در آب و یخ زده جامد را به یک بلوک از یخ.

"این است که آنچه را در فریزر من گفت:" کلی mark morin مادر به شرق تپه اعضای باند مگی mark morin, 10, Bridey mark morin 8 و 4 ساله جیمی mark morin. "من تو را دیدم یک کیسه Ziplock در آنجا منجمد و من نمی دانم آنچه در آن بود. من تعجب آنچه که بود."

در پنج شنبه, mark morin ایستاده بود زیر غول پیکر, ماگنولیا درخت که در شرق تپه باند رویاهای یک روز ساختمان آن خانه درخت و تماشا به عنوان اعضای آنها را برداشت و raked ماگنولیا را برگ افتاده به سطل و یک چرخ قرمز بشکه به توان بريدن دور.

"این یک چیز خوب" mark morin گفت. "آنها را به برنامه و انجام کاری مفید است. این یک چیز خاص آنها رو در جریان است. آن را بسیار منحصر به فرد است."

ماگنولیا در هدر فری حیاط خلوت.

فری مادر است به شرق تپه, اعضای باند, Patrick Edwards, 9, راشل فری, 7 و 6 ساله مورگان فری.

"من فکر می کنم آن را خاص ترین چیز است. آنها می آیند تا با شغل ها و قیمت ها. آنها باید قوانین و ساخته شده یک کتاب قانون برای این گروه است. آنها بسیار جدی در مورد آن" او ادامه داد. "آنها باید جلسات و دقیقه. آنها به demerits به هر یک از دیگر اگر آنها را به شکستن قوانین. یک فرد قرار گرفت مشروط."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن