سرعت بالا مدرسه معلم علوم در حال بررسی برای نژاد-شارژ Facebook سخنان

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:36 PM EDT Jun 4, 2020سانتا رزا County School District حال بررسی سرعت

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

سانتا رزا County School District حال بررسی سرعت بالا مدرسه معلم علوم که بحث Facebook پست در مورد مسابقه و دانش آموزان سیاه پوست خشم پدر و مادر در رسانه های اجتماعی این هفته است.

معلم, لیزا Dillashaw, همچنین این انجمن افتخار ملی حامی و بتا باشگاه اسپانسر در سرعت بالا مدرسه. وضعیت ارسال شده به خصوصی Facebook صفحه: صبح روز چهارشنبه خطاب به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و افکار خود را در روابط.

"ما تا به حال یک رئیس جمهور سیاه. او برگزار شد تا برای دو واژه" بخشی از پست به عنوان خوانده شده. "ما باید سیاه و سفید دیوان عالی کشور. ما باید سیاه و سفید وکلا و جراحان و پزشکان و مهندسان و معلمان و اساتید .. سیاه مردم را فقط به عنوان به عنوان صدای مردم سفید. ... اما ... این .. مردم سیاه و سفید یک در سفید مردم است."

Dillashaw در ادامه گفت که "مردم سیاه و سفید در نظر گرفته اقلیت هستند و واجد شرایط برای اقلیت تحصیلی ... نه ما را. من نمی شنوند ما سفید کودکان شکایت."

معلم همچنین شفافی که او باور نمی کند نسل او تا به حال "بدرفتاری" آمریکایی های سیاه و سفید و که او نمی باید در قبال اقدامات خود را "بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ."

"اگر ما واقعا می خواهید برای دریافت به جزئیات و خرده.. من شده اند به نام "honky' بسیاری از بار! بسیار موهن!," او نوشت. "من هرگز کشیده در یک نوار و honked من شاخ به انتخاب کنید تا من برده!"

Dillashaw نمی تواند درباره گوشی نظر در روز پنج شنبه. او Facebook صفحه به نظر می رسد به غیر فعال شده است.

مراسم اعلام کرد: فارغ التحصیلی 2020: سانتا رزا شهرستان فارغ التحصیلی دبیرستان, تاریخ, مکان, تایید

تظاهرات مسالمت آمیز: فعالان در اعتراض به نگه داشتن شمع افروزی در نورر در پاسخ به جورج فلوید مرگ

پست جرقه خشم رسانه های اجتماعی

تصاویری از این پست به اشتراک گذاشته شد به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی شنبه و پنج شنبه به عنوان پدر و مادر و اعضای جامعه در رسانه های اجتماعی خواستار Dillashaw, پاسخ برای او ارسال.

سرنا Colvin, 2015 فارغ التحصیل از سرعت بالا مدرسه و دانش آموز سابق بدن جمهور یکی از افرادی که پست و ابراز خشم. او گفت: اخبار و مجله او فکر نمی کنم Dillashaw باید اخراج می شود اما نه سیستمیک مسائل نژادپرستی در دبیرستان باید خطاب و همه معلمان باید "شروع به تغییر و آموزش خود را در مورد مسابقه و امتیاز به طوری که آنها می توانید جامعه خود را بهتر برای نسل بعدی."

"وقتی دیدم پست من در شوک کامل. من هرگز نمی تواند تصور کنید یک معلم و مشاور رهبری یک گروه متنوع از دانش آموزان در سرعت صحبت کردن در این راه و در رسانه های اجتماعی برای هر کسی که برای پیدا کردن" او گفت:. "به عنوان یک دانشجوی سابق, من می دانم که این نه یک حادثه جدا شده و دانستن این است که هنوز هم اتفاق می افتد و پنج سال پس از فارغ التحصیل شدم لطمه می زند. اما حالا که بزرگتر شدم و یک صدای آرام ماندن و بودن همدست دیگر یک گزینه است."

در پاسخ به چند پدر و مادر شکایت, Santa Rosa, شهرستان, سرپرست تیم Wyrosdick گفت: در صبح روز پنج شنبه در مدرسه جلسه هیئت مدیره که در این منطقه ساخته شده بود آگاه از ارسال در چهار شنبه بعد از ظهر بود و بررسی آن به طور کامل.

"ما آدرس آن را در راه هر دو شخصا و با کارمند نیز در راه است که افتخارات خود را متمم اول قانون اساسی حقوق, در حالی که همچنین مراقبت از سیستم مدرسه در راه است که فعال" Wyrosdick گفت.

در بیانیه ایمیل به اخبار, مجله Wyrosdick دنبال کرد تا با گفتن این که Dillashaw صحبت نمی کند و برای سرعت بالا مدرسه یا مدرسه منطقه و نظرات او "هستند نه رایج در افراد شگفت انگیز من با کار روزانه و آنها قطعا نمی نشان دهنده افکار من است."

"معلمان به عنوان معلمان و در آنجا کار خود را در ظرفیت رسمی و در این کار ملزم به رعایت اخلاق حرفه ای" Wyrosdick نوشت. "در ظرفیت شخصی وجود دارد بزرگ آزادی (سخنرانی مذهبی, آزادی مونتاژ). این همان آزادی من و شما لذت ببرید.

"من در رابطه با اصل (استفان) پوسته را بررسی خانم Dillashaw اقدامات در برابر اخلاق حرفه ای او مسئول زیر است," او اضافه شده است.

کتی Alleyne است که مادر یک دانش آموز سیاه و سفید در سرعت بالا مدرسه است که با تعامل Dillashaw قبل از. او گفت که او خشمگین شده بود زمانی که او ساخته شده بود آگاه از Facebook پست و خواستار آن شدند که منطقه مدرسه آدرس آن را مناسب و اقدام است.

"من در تلاش برای کشف کردن شما یک معلم علوم و شما سر از افتخار جامعه و شما را درک نمی کنند چرا ما باید اقلیت برای دانش آموزان اقلیت?" Alleyne گفت. "این بد است. که بزرگ است. ... موقعیت است که شما در حال برگزاری که در آن شما باید روشن معاملات آتی (بورس تحصیلی) و شما دیگر بورسیه شما می دانید که شما در حال یکی است که در واقع احتمالا به نامه توصیه به دانش آموزان برای کالج ها شما هستید که تعیین می کند چه به عنوان دور به عنوان افتخار جامعه یا بتا جامعه می رود خود شما تعیین رده بندی است. و این چیزی است که شما می گویید ؟ پس چرا شما حتی شرکت در این برنامه؟"

Alleyne گفت که او می خواهد برای دیدن بیشتر چند فرهنگی در سرعت بالا مدرسه و در جامعه بزرگ و همچنین آموزش بیشتر و درک در مورد چگونه مسابقه آثار دانش آموزان جوان.

"من نگران هستم چرا که فرزند من در حال حاضر یک نقطه ضعف است. و در حال حاضر شما در حال اضافه کردن به آن را," او گفت:. "که نه پیشرفت. که عقب. و من بخشی از عقب. این یک مشکل است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن