سرعت ضرب و شتم مادر به تصویب رسید پسر با سگ های زنجیره ای سون, دندان های خود را با انبردست کلانتر می گوید

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:51 PM EDT مارس 11 سال 2020سرعت مادرش دستگیر شد آنچه در سانتا

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

سرعت مادرش دستگیر شد آنچه در سانتا رزا County Sheriff باب جانسون به نام یکی از بدترین موارد کودک آزاری او مواجه شده است در 38 سال فعالیت حرفه ای در اجرای قانون است.

پاتریشیا Hyler است که متهم به سوء استفاده از او 14 سال به تصویب رسید و برای سال با ضرب و شتم او با یک سگ زنجیره ای برش اسلحه خود را و سر و حتی پیکور دندان های خود را با انبردست. او همچنین گفته شده او را خواب در یک طبقه بتن و او را مجبور به حمام با سلب کردن لباس در حیاط جلو و پاشش او را با یک شلنگ.

47 سال دستگیر شد, مه 8 و متهم با تشدید کودک آزاری است. جانسون گفت: بیشتر اتهامات جنایی به شمار می رود وارد در برابر او در پایان کلانتر دفتر بررسی است.

"من صادقانه با شما به عنوان یک پدر از آن من html کد خاموش است آنچه در آن می کند" جانسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه اعلام Hyler بازداشت. "کسی که می توانید انجام دهید که به انسان دیگری به اندازه کافی بد است. اما شما شروع به انجام است که به یک کودک آره ما آن را شخصا. ما واقعا انجام دهد."

Hyler تا به حال چهار فرزند به تصویب رسید و جانسون گفت: شواهد نشان می دهد که او مورد آزار قرار گرفته همه آنها. اما او "در زمان علاقه خاصی" در این 14 سال که در فلوریدا گروه از کودکان و خانواده های مراجعه کننده به عنوان "هدف قرار دادن کودک است."

پسر زندگی می کردند با Hyler و برای هفت سال و نیم در خانه خود در کلبه ییلاقی دایره در سرعت.

"او آزار این کودک زیبا را به شدت, اما او را از مدرسه و در خانه تحصیل او را برای دو سال به دلیل او می دانست که اگر او فرستاده او را به مدرسه بدیهی است که کسی آن را گزارش" جانسون گفت. "بنابراین او را نگه داشته و او را در خانه."

سوء استفاده اتهامات آمد به نور پس از یکی از Hyler را تصویب کودکان پیامک شهادت در مورد سوء استفاده و شاهد پس از آن در تماس با مقامات.

جانسون گفت که او انتظار ندارد Hyler همسر به اتهام در این موضوع است. کلانتر گفت: او ساعت های طولانی و آشکارا بود نه در صفحه اصلی زمانی که سوء استفاده متعهد شد.

SRSO نمایندگان نیز در مصاحبه بیشتر از افرادی که Hyler قبلا تصویب شده و کسی که تا به حال از سمت چپ صفحه. جانسون گفت: دو نفر نیز در توصیف اعمال سوء آنها شاهد بود در حالی که قبلا زندگی با Hyler.

"من نمی دانم که چگونه به شما ثابت چیزی مانند این که" جانسون گفت. "هنگامی که شما چیزی را به یک کودک است که بسیار وحشتناک است."

Hyler است که برگزار می شود در سانتا رزا زندان شهرستان بدون پیوند.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن