Palafox بازار به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشت در ماه جولای به عنوان COVID موارد افزایش, بزرگ, حوادث, ممنوع

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020این Palafox بازار به احتما

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

این Palafox بازار به احتمال زیاد نمی تواند آینده را در ماه جولای به عنوان رهبران مرکز شهر امیدوار بود.

لیزا Dees, مدیر اجرایی مرکز شهر بهبود هیئت مدیره به روز رسانی در بازار در هیئت مدیره به طور منظم جلسه بعد از ظهر چهارشنبه. Dees گفت که به دلیل افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در منطقه و اجتماعات بزرگ هنوز هم نمی شود مجاز به بازار به احتمال زیاد نمی خواهد دوباره در ماه آینده.

"ما امیدوار بودیم که ما را دریافت خواهید کرد توجه داشته باشید که ما قادر خواهد بود برای بازگشایی بازار در ماه جولای. ما تا به حال بسیاری از پیشنهادات و انتقادات از فروشندگان بازار و از عموم مردم در از دست رفته بازار و مایل به بازار برگشت" Dees گفت. "متاسفانه با چشم انداز مثبت در تعداد COVID موارد آن به نظر نمی مانند که رفتن به اتفاق می افتد در ماه جولای."

Escambia County ثبت سنبله بزرگ در COVID-19 روز شنبه افزایش 68 مورد در مجموع 1,312 موارد مثبت. به شرح زیر افزایش 42 نفر در روز سه شنبه. Juts بیش از 70 درصد از این موارد در پنساکولا که دیده است 928 موارد پس از همه گیر آغاز شد.

محلی افزایش نگه می دارد همگام با سنبله در سراسر فلوریدا که خرد آن روز تنها رکورد چهار 5,508 موارد جدید در مجموع از 109,014 موارد پس از همه گیر آغاز شد.

شهر Pensacola هنوز هم نیست تصویب رویداد خاص اجازه می دهد که می تواند بیش از 100 نفر در مرکز شهر Dees گفت.

در حال حاضر سازمان دهندگان این رویداد, در حال حاضر به دنبال به سمت اوت برای بازگشایی تاریخ.

Studer جامعه موسسه در حال میزبانی یک جایگزین باز هوا بازار در آن ساختمان 220 در غرب باغ سنت است که برنامه ریزی شده از 10 صبح تا 1 بعد از ظهر شنبه.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن