Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola را به اتومبیل های روز مادر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:19 PM EDT آوریل 8 سال 2020Palafox خیابان را به وسایل نقلیه در روز یکش

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

Palafox خیابان را به وسایل نقلیه در روز یکشنبه برای ترویج فضای خرده فروشی و رستوران های فضایی در روز مادر, شهرستان, جمعه اعلام کرد.

Palafox خیابان از باغ به خیابان اصلی باز خواهد شد به عبور و مرور فقط از ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر روز یکشنبه.

"ما می دانیم که Pensacola جامعه مشتاق به حمایت از کسب و کارهای محلی و رستوران ها به عنوان ما شروع به ورود به یک بهبود اقتصادی دوره از COVID-19," پنساکولا شهردار Grover رابینسون گفت: در شهرستان مطبوعاتی. "هدف ما این است که به ارائه یک فرصت برای نشان دادن حمایت خود را در یک راه امن. ما بسیار هیجان زده ما قادر خواهد بود برای باز کردن Palafox برای شهروندان ما به مناسبت روز مادر. ما سپاسگزار برای همه است که مادران از پنساکولا انجام داده اند را به جامعه ما بزرگ است."

رابینسون شده است شناور ایده بستن خیابان به کسب و کار فضای بیشتری برای کار با اتاق به اندازه کافی برای اجتماعی فاصله دستورالعمل برای تمرین در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اما چندین مرکز شهر صاحبان کسب و کار مخالف بودند به این ایده.

رابینسون به عقب کشیده روی ایده در چهارشنبه گفت او را به صبر کنید تا زمانی که او می تواند در دیدار با صاحبان کسب و کار و بحث در مورد نگرانی های خود را.

رابینسون گفت: در شهرستان مطبوعاتی او را با صاحبان کسب و کار به منظور بررسی چگونگی بسته شدن خیابان چهار می رود.

"من به دنبال به جلو به همکاری با جامعه کسب و کار برای ارزیابی موفقیت این سرمایه گذاری و امیدوارم با ارائه فرصت های مشابه در آینده اگر آن را مفید برای کسب و کارهای محلی و شهروندان ما" رابینسون گفت. "همه ما در مواجهه با چالش های جدید را به عنوان ما به سمت بهبود اقتصادی از COVID-19 و من معتقدم که ما به عنوان یک شهر را می توان در خط مقدم پیدا کردن راه های مبتکرانه برای غلبه بر این چالش ها با هم."

این شهر با صدور این دستورالعمل ها برای بسته شدن خیابان چهار شنبه:

  • کسب و کار تنها با یک موجود مجوز برای استفاده از شهر Pensacola ممکن است استفاده از فضا در مقابل کسب و کار خود را برای صندلی یا خرده فروشی گسترش است. کسب و کار است که لازم نیست یک LTU مجاز به قرار دادن مبلمان و یا موارد دیگر در خیابان و یا پیاده رو در مقابل کسب و کار خود را.
  • کسب و کار باقی می ماند باید در انطباق با مقررات قانون آمریکایی های معلول ، همه مناطق باید باقی می ماند ادا در دسترس است.
  • همه ظرف باز قوانین و شهرستان احکام باید به دنبال. الکل ممکن است گرفته شده از استقرار یکی به دیگری و یا مصرف شده در خیابان و یا پیاده رو به جز در موسسات با دولت مشروب مجوز که شامل خود صندلی در فضای باز مناطق.
  • آیا جمع آوری در گروه های بزرگتر از 10 نفر است.
  • حفظ حداقل شش فوت فاصله بین خود و دیگران در هر زمان ممکن است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن