Palafox خیابان در پنساکولا نمی خواهد به ترافیک در حال حاضر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:05 PM EDT مه 6 2020Palafox خیابان را به اتومبیل های این آخر هفته به ع

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

Palafox خیابان را به اتومبیل های این آخر هفته به عنوان Pensacola شهردار Grover رابینسون امیدوار بود.

رابینسون گفت: در Facebook livestream شنبه صبح که این طرح تا به حال شده است در انتظار قرار داده تا بیشتر صاحبان کسب و کار و حمایت از ایده.

ایده این بود که شناور توسط رابینسون و مرکز شهر بهبود مدیره در هفته گذشته در میان صاحبان کسب و کار و رابینسون علنا اعلام کرد که ایده خود را در طول پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

"ما هدف و ایده این بود که هر دو رستوران ها و خرده فروشی می تواند با استفاده از پیاده رو و پس از آن ما می خواهم که مردم راه رفتن در خیابان در دو طرف که در آن شما می خواهم به راه رفتن در همان جهت است که به شما خواهد بود با اتومبیل های که در راه شما نمی خواهد که به راه رفتن توسط مردم که در حال غذا خوردن در جداول" رابینسون روز دوشنبه گفت:.

بیشتر: این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

شهرهای دیگر در فلوریدا با توجه به ایده های مشابه در خیابان های مرکز شهر مانند شهر ساراسوتا.

بسیاری از صاحبان کسب و کار در Palafox بودند مخالف این ایده و رابینسون گفت: این شهرستان برگزاری خواهد بود در حال حاضر.

"ما در حال رفتن به نگه دارید تا زمانی که ما یک شانس برای کسب و کار برای دیدار و گرد هم آیند هفته آینده, رستوران, خرده فروشان و کسب و کارهای دیگر قادر به صحبت کردن در مورد این ایده ها" رابینسون گفت.

ناهار خوری در خیابان: Pensacola شهردار پیشنهاد بسته شدن Palafox بنابراین رستوران, خرده فروشی می تواند در خارج

رابینسون اضافه شده است که این شهرستان خواهد شد اجازه می دهد تمام رستوران ها در کل شهرستان خود را به استفاده از پارکینگ های اضافی برای اضافه کردن صندلی در فضای باز به منظور تطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"ما می خواهیم همه رستوران ها در خارج وجود دارد در هر کجا که شما هستند اگر شما خیلی تمایل به می خواهید به انجام آن را به فرصت را به پارکینگ خود را به آوردن فرصت برای مردم به رفتن وجود دارد," رابینسون گفت. "ما در حال رفتن به بسیار سست با اجرای هر پارکینگ مورد نیاز برای رستوران ها در ماه مارس اینجا."

بیشتر: در شیار: Pensacola رستوران ها به دنبال فاز یک به منظور سرعت خود را

رابینسون گفت: این امر اجازه می دهد تا رستوران به اعمال مشابه ایده گسترش صندلی خارج است که او مایل به تشویق در Palafox خیابان.

"من فکر می کنم مردم بسیار راحت تر در این مرحله غذا خوردن در خارج و خارج شود. حتی اگر برخی از رستوران ها در حال انجام 25 درصد در داخل" رابینسون گفت. "من فکر می کنم مشتریان بیشتر شاد بودن خارج در این زمان خاص. بنابراین ما در حال رفتن به سعی کنید به انجام همه ما می توانیم برای تشویق کسانی که فرصت را برای شما به خارج و قادر به انجام آن است."

رابینسون گفت: این شهرستان همچنان در "سبز وضعیت" تا آنجا که به سطح coronavirus مانند علائم گزارش شده و سطح تخت بیمارستان. شهرستان خواهد شد نورد از داشبورد آنلاین به زودی به روز رسانی عمومی در آن وضعیت او گفت:.

او همچنین تشویق هر کسی بیرون رفتن در ملاء عام به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل و پوشیدن برخی از نوع از ماسک هنگام ،

"ماسک برای شما نیست" رابینسون گفت. "ماسک برای هر کس دیگری. دوباره بسیاری از آنچه ما می بینیم با این علائم در حال افرادی که نمی دانند که آنها شاید حتی بیمار مبتلا به این ویروس و توانایی به گسترش است. و بنابراین این چیزی است که ما بیشتر نگران است. به همین دلیل ما از شما به پوشیدن ماسک."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب