پارکر به نظر می رسد به خانواده متعلق به نرم افزار مدل اواخر به ارتفاعات جدید

چاک Corder ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 1:56 PM EDT Jun 4, 2020از تازه داماد انجام کار "چهار گودال خدمه" اعضای

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

از تازه داماد انجام کار "چهار گودال خدمه" اعضای کشیش که officiated عروسی اش لکه بینی برای او جارت پارکر Pro مدل اواخر تیم ساخته شده است در اطراف خانواده و دوستان خود.

مردمی رویکرد اتصالات برای 25 سال Molino, راننده, که با این نسخهها کار برای کسب و کار خانوادگی – پارکر – بام و در اواخر این ماه نزدیک خواهد شد در خرید خود پدربزرگ و مادربزرگ' خانه اولین خانه او همیشه در زندگی به عنوان یک پسر.

پس از موفقیت فوق العاده ای در این نرم افزار کامیون های سری – که در آن او موفق به کسب دو از آخرین چهار گلوله برفی دربی طرفدار کامیون نژادها از جمله سال گذشته edition – پارکر است که به دنبال به جلو به در حال اجرا یک برنامه کامل در آلن ترنر Pro مدل اواخر بخش این فصل است.

او و پدرش, Scottie پارکر خرید PLM این offseason. جارت پارکر مسابقه را تحت مراقبت و مواظبت شاهین چشم مدل اواخر افسانه مایک Garvey این سال است.

"من واقعا هیجان زده هستم تمام خانواده است هیجان زده" پارکر گفت. "من فقط خارش به رفتن. این یک ماشین خوب و کریس شده است بسیار جذاب در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات. مایک Garvey است که مربی از من و من احساس می کنم خوش شانس می شود قادر به استفاده از دانش خود را. اگر ما اول آزمون هر نشانه ای برای بقیه فصل بازی خواهد کرد من فکر می کنم که ما میخوایم واقعا خوشحال است."

او خواهد بود یک بخشی از آنچه وعده داده می شود یک زمینه پویا امشب در پنج پرچم سریع السیر با اولین آلن ترنر PLM 100 از تنظیم شود. همچنین انتظار می رود در این زمینه خواهد بود نوجوان اعطای تامپسون که خود را PLM اولین در یک Augie کوره بزرگ آمریکایی اتومبیل های مسابقه LM.

به PLMs خواهد شد به اشتراک گذاری متحرک با قانون شکنان و خالص سهام. دروازه باز در 5 بعد از ظهر امروز با پذیرش اینکه 15 دلار برای بزرگسالان; $12 برای سالمندان نظامی و دانش آموزان و رایگان برای کودکان سنین 11-و-تحت.

اگر چه پارکر PLM برنامه ممکن است به نظر می رسد وطنی او تا به مقدار زیادی از جانباز تجربه به تکیه در Garvey.

"هر زمان که او در مورد چیزی آن را مانند, "اوه چرا من فکر می کنم در آن' " پارکر گفت: از خدمه خود را رئیس تخصص گسترده با LMs. "این طبیعت دوم او. اگر شما توجه به آنچه که او را به انجام زمانی که او کار بر روی چیزی است که شما یاد بگیرند که راه بیشتر.

"او مانند یک کتاب باز به سمت راست وجود دارد در مقابل او و من تبدیل صفحات و پیدا کردن چیزهای جدید من نمی دانم. من خوش شانس به او را سمت راست وجود دارد با این. او را در بالای همه چیز یادگیری فن آوری های جدید."

پارکر سوار Garvey قدیمی PLM – آشنا زرد تریسی Goodson شماره 1 repainted سفید با پارکر شماره 46 در سمت – در یک تعداد انگشت شماری از مسابقات بیش از چهار سال گذشته. اما ماشین که ملاقات پایان آن در یک تصادف وحشتناک در برف ریزه 100 در ماه دسامبر گذشته.

به عنوان پارکر رفت و به نوبه خود 3 در اواخر مسابقه ماشین کاهش سلول های سوخت و مشتعل رگه هایی از آتش است که جاستین Bonnett خمرهای از طریق چند لحظه بعد. پارکر فرار از صدمه ندیده در حالی که Bonnett تا به حال به انتقال به موبایل-منطقه بیمارستان برای درمان خود را می سوزاند.

"این فقط یک اتفاق تصادفی است که جاستین بود فقط یک گناه اطرافیان برای" پارکر گفت. "این فقط یک بخش از مسابقه اما من بسیار متاسفم او صدمه دیده است."

Bonnett البته قابل درک است که برگزار شد و هیچ دشمنی نسبت به پارکر. در واقع دو بحث به طور منظم و مادران خود را توسعه داده اند یک دوستی بیش از رسانه های اجتماعی به دلیل تصادف.

پارکر شده است نظارت Bonnett بهبود دقت و پیش بینی Bonnett بازگشت به مسابقه در اوایل این سال و قبل از COVID-19 و دیگری پیش بینی نشده عمل جراحی مجبور Bonnett به قفسه کسانی که برنامه های.

"این بهترین راه برای اینکه یک دوست جدید" پارکر گفت: شوخی در مورد خود را خراب کردن. "این فقط یکی از آن عجیب و غریب می پردازد."

به دلیل تصادف, پارکر و تیم خود را در حال بدست گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی هنگامی که می آید به آتش دنده.

"من یک آتش هود جوراب می رود که به سر و گردن," او توضیح داد. "ما نگاه نسوز, لباس زیر, بیش از حد. جاوا باشد اما آن ضرری ندارد به فوق العاده امن است. علاوه بر کار بر روی پشت بام شرایط من برای گرما من باور دارم."

انجام go-kart قهرمان از سن 8 پارکر گفت: PLM احساس می کند مانند یک فرد بالغ go-kart. او توضیح می دهد که با اشاره به PLM را سفت و سخت سبک نسبت به Pro کامیون کلاس.

شاید هم به این دلیل است که پارکر نشده منحرف و دور از راننده او همواره یک احاطه شده توسط کسانی که به او نزدیک است.

زمانی که Garvey نمی ساخت تنظیمات اصلی به وسیله آن Parker, همسرش, مینی پدر خود و خانواده دوست اسکات Steadham انجام بسیاری از کار در خانواده پارکر فروشگاه در Molino.

مینی پارکر با این نسخهها کار "بسیار سخت" و "مهم نیست از گرفتن دست خود را کثیف," جارت پارکر گفت. که می آید به عنوان جای تعجب نیست برای کسی که hitched در یک فرصت مناسب به تاریخ.

"ما ازدواج در 6 آوریل 2019. مارس 6 4/6 و من شماره 46 است" جارت پارکر توضیح داد. "به این ترتیب من نمی خواهد آن را فراموش کرده ام. که بخشی ایده خود را بیش از حد. من بسیار خوش شانس وقتی که من او را در بر داشت."

ازدواج آنها بود دوست دیرین کیت Thorpe. تورپ را در "Spotterville" امشب کارگردانی پارکر در اطراف مشهور نیم مایل آسفالت بیضی در شماره 46 که اسپانسر شده از طرف پارکر بام مواد غذایی استفاده Heely-قهوه ای شرکت پمپ شدید و سپتیک, A1 موتورهای کوچک و مایک Garvey مسابقه.

پارکر با اعتماد به نفس است که تیم خود را بالا پنج خودرو برای امشب. اما انتظارات خیلی بزرگتر خانواده به اندازه یکی ممکن است می گویند.

"ما قطعا امیدواریم که برای برنده شدن در مسابقه امسال" پارکر گفت. "ما احساس می کنیم که خوب رفتن به آن. وجود دارد چیزی در مورد داشتن یک تازه ماشین است که باعث می شود من احساس اعتماد به نفس بیشتری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن