بخش 2: المپیک امیدوار تنظیم آموزش به سال تاخیر پناهگاه در محل سفارشات

قسمت 1 در واکنش به تعویق می توان در اینجا یافت نشد. در اواخر ماه مارس 2016 المپیک واترپلو طلا مدال آوران Maken

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

قسمت 1 در واکنش به تعویق می توان در اینجا یافت نشد.

در اواخر ماه مارس 2016 المپیک واترپلو طلا مدال آوران Makenzie '20 و آریا فیشر '22 بیدار شد به خبری که بازی های المپیک شده بود به تعویق افتاد.

این دو خواهر که هر دو بازی به صورت استنفورد و ایالات متحده انتخاب شد خاموش 2019-20 سال تحصیلی برای آماده سازی برای بازی های المپیک در مدت کوتاهی پس از این ادعا NCAA عنوان قهرمانی در بهار گذشته. تا اواسط ماه مارس سال 2020 حاکم طلا مدال آوران آموزش شده بود تمام وقت با آمریکا تیم ملی در لوس آلامیتوس کالیفرنیا. به امید دوم خود را ظاهر در این بازی.

اما 2020 توکیو بازی به تعویق افتادن ارائه یک سناریو دشوار: برای رقابت آنها را مجبور به قرار دادن همه چیز غیر واترپلو در انتظار برای یک سال اضافی.

"یک لحظه وجود دارد که من نمی دانم اگر من می تواند انجام این بازی های المپیک چیز دوباره" مکنزی گفت.

مانند بسیاری دیگر از تیم های ورزشی واترپلو یک "قانون سخت و سریع" است که نیاز آن در ورزشکاران بالا به اختصاص کل سال منتهی به المپیک به آموزش با هم و "ژل" به عنوان یک تیم فیشر خواهران گفت. برای دو نفر از آنها که به معنی تمرین با آمریکا, تیم ملی تقریبا هر روز برای بیش از هفت ساعت است.

مکنزی در حال برنامه ریزی برای بازگشت به دانشگاه استنفورد در پاییز و تمرکز صرفا بر مدرسه. با به تعویق افتادن بازی او در حال حاضر امید به دنبال یک "هیبرید" برنامه که در آن او می تواند هر دو آماده سازی برای بازی های المپیک و ثبت نام در دانشگاه استنفورد. با وجود چالش های مکنزی در قانون تعادل در جهت ادامه هر دو او را دو و میدانی و دانشگاهیان.

"من شروع به فکر کردن در مورد اینکه چرا من دوست دارم [واترپلو] بسیار و در حال حاضر من در یک محل که در آن من حاضر به هر کاری" او گفت:.

چه سال اضافی معنی استنفورد ورزشکاران چیست ؟

در حال حاضر که یک مقام رسمی المپیک تاریخ شروع شده است برای جولای 23, 2021, بسیاری از ورزشکاران شروع یک تجدید نظر در سفر به سوی آینده بازی های المپیک است. برای تعدادی از ورزشکاران در حالی که به تعویق افتادن تاخیر مسیر خود را به بازی جاه طلبی های خود را به سمت چپ بدون مانع است.

"بله یک رویداد بزرگ در نظر گرفته شد و دور از – من حتی نمی خواهد می گویند دور گرفته شده است. آن را تحت فشار قرار دادند پشت یک سال" گفت: شناگر کتی Drabot '20, توقف برای اصلاح خودش اواسط حکم.

برای Drabot توکیو المپیک محاکمه خواهد شد سوم. به عنوان یک نوجوان او واجد شرایط برای رقابت در آمریکا محاکمه برای هر دو ریو و لندن است. پس از برنده شدن در اولین مسابقات قهرمانی جهان مدال در سال گذشته مقام سوم در پایان 2019 پایانی مسابقات قهرمانی جهان Drabot آغاز شده بود چه بوده است المپیک سال با تجربه تر و تمرکز.

"من که قرار بود به [دادگاه] با یک ذهن باز — هر آنچه که اتفاق می افتد, اتفاق می افتد. اما من فقط میخوام مطمئن شوید که من انجام آنچه من می توانم به خودم را در بهترین موقعیت" Drabot گفت.

به وقف خودش به آموزش Drabot برنامه ریزی شده بود به سه ماهه بهار به آماده سازی برای بازی های المپیک تابستانی 2020 اما پس از به تعویق افتادن او پشت به در نظر گرفتن دوره. با دانشگاهی حرفه ای که او در ادامه به کشف فرصت برای شنا کردن حرفه ای است که چیزی که او در ذهن قبل از همه گیر.

برای او هم تیمی بروک Forde '21 که تا به حال نیز در اصل برنامه ریزی شده برای سه ماهه بهار به تمرکز بر روی آموزش برای بازی ها در این سال مشخص شده اند دوم مسابقات المپیک پس از, تلاش خود را برای واجد شرایط برای ریو در سال 2016.

پس از او دانشجوی سال دوم در فصل, جایی که او جمع آوری شده او اولین فردی NCAA عنوان برنده 500 حیاط, آزاد, Forde همچنین رقابت در 2019 FINA World آبزیان قهرمانی.

"من قطعا به عنوان تابستان در راه های مختلف از من بود قطعا چهار سال پیش" او گفت:. "هدف من این بود که سعی و این تیم و این است که هنوز [هدف]. فقط قرار دادن که برای یک سال است."

اما به دنبال رویاهای المپیک با توجه به تعویق افتادن سختتر است برای دیگران.

اعطای Breckenridge '20 یک Nissen-امری جایزه فینالیست به پایان رسید خود را تزئین چهار سال به عنوان یک استنفورد ژیمناست در سال 2019 فصل و مدرک خود را در زمستان سال 2020 است. این چند ماه منتهی به اصلی و تاریخ شروع بازی های المپیک را مشخص آخر خود را به حرفه ای ژیمناستیک قبل از بازنشسته ورزشی و "نقل مکان کرد و به جهان واقعی است."

"من نمی باید یک کار تا صف نشده چون من برنامه ریزی در شروع هر چیزی تا سپتامبر است. بازار کار در حال حاضر انجام نمی دهد تا" او گفت:, مایکروسافت خنده.

Breckenridge به دست آورده یک نقطه در ایالات متحده ارشد تیم ملی پس از رقابت در زمستان جام در لاس وگاس این گذشته فوریه. دانشگاه استنفورد هم تیمی های برودی مالون '22 و Akash مودی '17 نیز در تیم ایالات متحده آمریکا است. با فوق العاده سال, اما, Breckenridge در حال حاضر مواجه با این چالش که در آن به آموزش.

"استنفورد را بهترین محیط برای آموزش در, اما آن را بسیار گران قیمت منطقه. در تیم ملی حقوق و دستمزد, شما می توانید اسکیت توسط" Breckenridge گفت. "اما اگر من به آن را در ماه اوت [در مسابقات قهرمانی ملی] پس از آن من نمی دانم اگر من می خواهم که قادر به انجام آن از نظر مالی."

با اینحال اخیر گراد قصد دارد به خاطر آموزش.

"این است که تقریبا من فقط شات به دلیل ژیمناستیک' بدن شکستن خیلی سریع" Breckenridge گفت.

حتی برای دانشجویان فعلی برای کسانی که در حال حاضر با تاخیر علمی خود پیشرفت به تمرکز بر آموزش های اضافی سال می آید در هزینه.

برای واترپلو بازیکنان — تایلر آبرامسون '21 بن Hallock '20 بنت ویلیامز '20 و دیلن Woodhead '20 — که رقابت برای هر دو دانشگاه استنفورد و آمریکا پناهگاه در محل احکام در لس آنجلس آنها را مجبور به توقف آموزش در دسترس نباشد. چهار گرفته بود مرخصی از دانشگاه استنفورد پس از پیروزی 2019 NCAA قهرمانی در دسامبر به تمرکز بر روی بازی های المپیک است.

"ما شیوه های رفت و از سه بار در روز و به هیچ کس و منجر به همه ما که به خانه فرستاده شده به انجام وظیفه مدنی و پناهگاه در محل" Woodhead نوشت: در یک ایمیل.

برای Hallock که رقابت در بازی های المپیک 2016 به تعویق افتادن او را وادار به تجدید نظر در مسیر علمی خود را. مانند فیشر خواهر Hallock در نظر گرفته شده و در بازگشت به دانشگاه استنفورد در پاییز به پایان خود را در رشته اقتصاد و جزئی علم مدیریت و مهندسی است.

"مشکل این است که حالا که بعد از زمستان و بهار نیز وجود دارد که رفتن به وقت آموزش, بنابراین من در حال حاضر مرتب سازی از طریق گزینه های مختلف که در آن من می توانم فارغ التحصیل پس از سقوط سه ماهه," او گفت:.

چگونه استنفورد ورزشکاران آموزش در یک بیماری همه گیر?

به تعویق افتادن و تاثیر آن بر ورزشکاران آموزش و پرورش و برنامه های حرفه ای است از یک چالش در خود و برای خود است اما آموزش و پرورش در طول یک بیماری همه گیر است و در عین حال یکی دیگر از بی سابقه مانع است.

برای ورزش های آبی, آموزش, است که به سختی یک گزینه برای بسیاری از. پس از بازگشت به خانه به ویسکانسین Drabot بیشتر گیر به تمرینات هوازی بر روی زمین است. چند در منطقه رسیده اند به سه بار قهرمان ملی را به قرض دادن حیاط خلوت خود استخر. اما بسیاری از این محله پسند استخر کمتر از 50 متر کشش مورد استفاده در مسابقات. برخی از آنها بیش از حد کوتاه برای 5-پا-7 ورزشکار برای شنا کردن به جلو و عقب; در این موارد Drabot قلاب خودش را به یک گروه مقاومت در برابر و شنا در محل برای یک ساعت یا بیشتر.

"در حال حاضر آن را نه لزوما در مورد کیفیت کار اما فقط مایل به گرفتن احساس برای آب" Drabot گفت.

غواص کارولینای Sculti '22 بود پیروزی به عنوان Pac-12 قهرمان در 3 متر شیرجه و آماده شد به رقابت در مسابقات قهرمانی NCAA در اواخر ماه مارس تا رویداد ملی لغو شد به طور ناگهانی پایان او دانشجوی سال دوم مبارزات انتخاباتی. پس از بازگشت به خانه به نیویورک Sculti تا به حال برای دریافت خلاق با آموزش.

با تمام امکانات بسته Sculti شده است غواصی. با توجه به این سابقه بسته Sculti در حال کار بر روی راه های جایگزین برای ماندن در شکل مانند انجام بدن مدارات که وزن او مربی سهام با این تیم است. تا آنجا که او می تواند او را به تلاش برای انجام "غواصی چیزهای مربوط به" بدون تجهیزات. برای مثال او تلنگر مجموعه بر روی a ترامپلاین در حیاط خلوت خود.

"در زمانی که ما قادر به عقب بر گردیم در آب در حال حاضر ما می رویم به انجام این کار بسیار ابتلا به," او گفت:. "ماندن در شکل است که واقعا فقط یکی از چیزهایی که ما در این وضعیت است. بنابراین ما در حال انجام بهترین های ما به کار کردن به عنوان آنجا که ما می توانیم در حالی که ما از زمان. اصلی آرامش چیز برای من این است که فقط هر کس در همان قایق است. من می بینم همه از بزرگترین رقبا در Instagram, ارسال, وزن بدن, مدارات, ab, مجموعه تلنگر مجموعه — هیچ کس قادر به آموزش."

حتی در زمین های ورزشی است که نیاز به امکانات خاص برای آموزش مطرح مالیات محدودیت. مالون که خود را به پایان فصل به عنوان رهبر ملی در میله موازی و رتبه دوم را در تمام اطراف امیدوار برای المپیک به تعویق افتادن زمان امکانات شروع به تعطیل.

"[من] ورزشگاه و بازگشت به خانه را ندارد بزرگترین تجهیزات به آموزش و این یک عامل بزرگ هنگامی که شما در حال آموزش [برای] المپیک روال" مالون گفت.

وقتی مالون بازگشت به خانواده خود را در گرجستان رفت و به باشگاه بدنسازی که در آن او قبل از حضور در دانشگاه استنفورد. از این باشگاه بدنسازی, او را برداشت کف سر عصا و اسب و parallettes, bungees کوچک و وزن را به تلاش برای آموزش در خانه اش در گرجستان است. اما حتی پس مالون انتظار "تنظیم مجدد" دوره هنگامی که او قادر به بازگشت به آموزش های منظم.

"من مطمئن هستم که آن را gonna be طولانی باز گشت بعد از این است که بیش از" مالون گفت.

خط پایین

در حالی که دانشگاه استنفورد ورزشکاران برنامه های چشم انداز و آموزش نهفته به درجات مختلف از مصاحبه شوندگان به اتفاق آرا ابراز شده است که به تعویق افتادن بود و حق انتخاب.

"این کاملا حق تماس ندارند و بازی های المپیک در تابستان امسال" سابق دانشگاه استنفورد دونده اعطای فیشر '19 گفت.

آموزش در کنار برخی از سریع ترین نام در ورزش فیشر شده است آماده سازی برای بازی های المپیک با نایک Bowerman آهنگ باشگاه پس از فارغ التحصیلی از مزرعه. اما این سفر نسبت به بازی های المپیک کشیده تا به فراتر از زمان خود را با نایک; بعد از همه, بازی های المپیک اغلب یک زندگی رویایی.

"بازی های المپیک بزرگترین رویداد به صورت میدانی" فیشر گفت. "حامیان ما و ما قرارداد و همه چیز حول محور بازی های المپیک و عملکرد در بازی های المپیک به دلیل آن را بزرگترین صحنه برای ورزش ما است. مردم واقعا شکل حرفه خود برنامه های خود را آموزش اهداف خود را در سراسر بازی های المپیک است."

اما برای همه چیز که بازی های المپیک نشان دهنده و آموزش که رفته به آماده شدن برای بازی فیشر است که در مورد شرکت است که این رویداد باید به تعویق افتاد. پس از همه, همراه با نگرانی برای سلامت بیشتر ورزشکاران قادر به آموزش با بسیاری از امکانات بسته در سراسر جهان است.

"من شده اند در بهترین موقعیت تا به حال مسابقات المپیک شده است این تابستان" Forde گفت. [آن را] قطعا بهترین تصمیم را برای عموم مردم و برای نگرانی های بهداشتی."

در حالی که به تعویق افتادن اثرات ورزشکاران در سطوح مختلف جاده به بازی اگر چه با تاخیر همچنان برای بسیاری از.

"شما را به یک نفس عمیق" Drabot گفت. "شما انجام آنچه شما می توانید انجام دهید و شما حرکت می کند."

تماس با Inyoung چوی در ichoi 'در' stanford.edu و الخاندرو سالیناس در asalinas 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن