حزبی تقسیم بیش از coronavirus نگرانی رشد از آوریل نظرسنجی جدید نشان می دهد

نیکلاس وو ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:02 AM EDT 29 مه سال 2020به عنوان آمریکایی ها به آرامی ظهور از

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

به عنوان آمریکایی ها به آرامی ظهور از دو ماه از coronavirus قرنطینه حزبی تقسیم در حال ظهور و در حال رشد – حق با آنها با توجه به بررسی های اخیر.

اکثریت در هر دو طرف راهرو می گویند آنها تا حدودی و یا بسیار نگران در مورد همه گیر بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه. اما حزبی تقسیم بیش از آن که نگرانی آینه رهبری سیاسی.

رابرت گریفین مدیر تحقیق و پژوهش برای دموکراسی صندوق رای دهندگان گروه مطالعه گفت: آمریکایی ها "دریافت سیگنال از رهبران سیاسی در مورد اینکه آیا آنها باید نگران و در پاسخ به کسانی که سیگنال."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زده خوش بینانه تون در مورد این کشور بهبودی از coronavirus را به عنوان او را هل می دهد به بازگشایی پس از مستند سفارشات برای محدود کردن گسترش بیماری تعطیل بسیاری از اقتصاد کشور. در میان جمهوری خواهان 76 درصد در مورد کوروناویروس در ایالات متحده 14 درصد افت از مارس (90%).

اما در میان دموکرات ها و نگرانی های نسبتا مسطح با توجه به یک تجزیه و تحلیل از Nationscape بینش یک پروژه دموکراسی صندوق UCLA و ایالات متحده آمریکا امروز.

دموکرات ها باید به طور کلی خواست احتیاط در باز کردن این کشور است. مجلس نانسی پلوسی گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مسیر بازگشایی اقتصاد زد طریق "آزمایش ردیابی و درمان و انزوا در صورت لزوم." نود و چهار درصد از دموکرات ها گفت: آنها نگران coronavirus در ایالات متحده در مقایسه با 96 درصد در ماه آوریل است.

دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه یک مطالعه با مقیاس بزرگ رای دهندگان آمریکایی. در طول سال 2020 چرخه انتخابات هدف محققان برای انجام 500,000 مصاحبه در مورد سیاست ها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. این نظرسنجی از 6,663 آمریکایی انجام شد هفته مه 14. وجود یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 2.1 درصد است.

شک و تردید رو به رشد در میان هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان

در مقایسه با آغاز ماه آوریل بیشتر آمریکایی ها نیز ابراز شک و تردید درباره اخبار مربوط به این بیماری همه گیر.

وقتی پرسیده شد که اگر تهدید از coronavirus بود اغراق آمیز به دلایل سیاسی 46 درصد از همه آمریکایی ها گفت: بیانیه ای که احتمالا یا "قطعا" واقعی در مقایسه با 35 درصد در آغاز ماه آوریل است.

گریفین گفت: این بررسی نشان داد: "مردم بی اعتقاد در مورد آنچه اتفاق می افتد" و شک و تردید بود اندازه گیری چه مقدار از آنها اعتماد رسانه ها و مقامات سیاسی و دیگر منابع اطلاعات.

بیشتر: پوشیدن ماسک ، اطمینان حاصل کنید. اکثر دموکرات ها و جمهوریخواهان می گویند که بررسی نشان می دهد

این شک و تردید ها در مورد شدت همه گیر تر بود تلفظ حزبی در میان خطوط.

در میان جمهوری خواهان اکثریت (64%) گفت: تهدید بود که اغراق شده است. است که 20 درصد نقطه پرش در مقایسه با 44 درصد در ماه آوریل است.

اما در میان دموکرات ها فقط 33% گفت: تهدید شده بود اغراق آمیز برای اهداف سیاسی تا کمی از 28 درصد در ماه آوریل با توجه به بررسی.

آمریکایی ها در هر دو طرف راهرو نیز گفت: آنها بر این باور بود که قطعا و یا احتمالا درست کشور بود کتمان تعداد واقعی از coronavirus مرگ و میر. شصت درصد از آمریکایی ها گفت: آنها معتقد بودند درست است تعداد مرگ و میر پنهان بود از 48 درصد از آمریکایی ها مورد بررسی در آغاز ماه آوریل است.

دوباره وجود دارد تقسیم میان دموکرات ها و جمهوری خواهان هر چند هر دو گروه شاهد رشد.

شصت و هفت درصد از دموکرات ها گفت: آنها معتقد بودند درست است تعداد مرگ و میر پنهان شد تا از 54 درصد در ماه آوریل است. و 52 درصد از جمهوری خواهان گفت: آنها معتقد بودند درست است تعداد مرگ و میر پنهان بود از 38 درصد در ماه آوریل است.

با توجه به چندین داشبورد ردیابی coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده رسیده 100,000 coronavirus مرگ و میر در روز چهارشنبه.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: ما بازدید 100,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس به عنوان متحده همچنان با احتیاط بازگشایی

این بررسی همچنین نشان داد افزایش تعداد آمریکایی ها باور coronavirus آمد از یک آزمایشگاه با یک افزایش بزرگ در میان جمهوری خواهان.

برخی از سیاستمداران آمریکایی و محافظه کار رسانه های خبری ادعا کرده اند coronavirus شد انسان ساخته شده در آزمایشگاه در ووهان چین اما اکثر تحقیقات در coronavirus نشان می دهد آن را از طبیعت قبل از پریدن به انسان است.

در میان همه آمریکایی ها باریک اکثریت (54%) در حال حاضر می گویند این احتمال وجود دارد coronavirus آمد از آزمایشگاه تا از 44 درصد در ماه آوریل است.

در میان جمهوری خواهان 70 درصد گفت: آنها معتقد بودند این ویروس از یک آزمایشگاه تا 20 درصد از 50 درصد در ماه آوریل است. این افزایش در میان دموکرات ها کوچکتر بود با 43 درصد گزارش آنها معتقد بودند این ویروس از یک آزمایشگاه از 37 درصد در ماه آوریل است.

بیشتر: واقعیت بررسی: Coronavirus نه انسان ساخته شده و یا طراحی شده اما منشاء آن هنوز مشخص نیست

حاشیه خطا برای سوالات پرسیده شده در آوریل بود +/- 2.2 درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن