پل پیتزا, شرکت, جدید وانت و تحویل نقطه باز به زودی در Perdido کلید

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:27 PM EDT Jun 1, 2020چتر دریایی رستوران و بار, صاحب Bryan Minchew ح

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

چتر دریایی رستوران و بار, صاحب Bryan Minchew حال کارآفرینی و تجلی عیسی در تابستان گذشته در حالی که سفارش پیتزا با دوستان خود را پس از یک Perdido کلید سفر ماهیگیری.

"هنگامی که ما از ماهیگیری ما دستور پیتزا از محلی به محل و آن را در زمان دو ساعت و نیم فقط به انجام carryout," Minchew گفت. "وجود دارد بیش از تقاضا برای پیتزا وجود دارد. بنابراین از دوستان می گوید: "خوب شما خود را از چتر دریایی, شما اموال خود را در زیر آن. شما باید برای انجام یک پیتزا ، آن هم از نوع رفت و مانند یک لامپ است."

تقریبا یک سال بعد که این ایده را آشکار به پل پیتزا شرکت carryout و تحویل تنها نقطه در 13700 Perdido کلید درایو. در اواخر ماه ژوئن پل را اشغال طبقه پایین واحد داخل Villagio Perdido مرکز شهر در زیر چتر دریایی.

دوستداران پیتزا در Perdido منطقه باید انتظار نازک پوسته نیویورک-سبک پای از کسب و کار جدید. Minchew گفت: به تازگی استخدام کارکنان سخت کار کرده است در تکمیل آن خمیر بیش از چند ماه گذشته و در حال انجام همان در حال حاضر با آن سس پیتزا.

►آنچه باز برای ناهار خوردن؟: این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

►از رستوران به بازار مواد غذایی: سرو pivoting از رستوران به نان و گوشت خرده فروشی, فروشگاه, همکاری با Evans گوشت

"شعار ما را برای رفتن به سریع و با کیفیت و خوشمزه, آجر, فر پیتزا," او گفت:. "هشت سال پیش من تا به حال یک چشم انداز برای چتر دریایی رستوران ساخته شده و آن را اتفاق می افتد و من بسیار هیجان زده هستم و با اعتماد به نفس به انجام همین کار را با پل پیتزا."

به نام بعد از Minchew نام میانی رستوران نیز پد منوی آن با پاستا, سالاد و جایگزینهای و ارائه خواهد شد گلوتن رایگان پیتزا گزینه است.

هنگامی که رستوران باز می شود به احتمال زیاد در هفته آخر ماه ژوئن پل پیتزا شرکت باز خواهد شد از ساعت 11 صبح تا 11 شب و هفت روز هفته. دنبال کسب و کار جدید' Facebook صفحه برای به روز رسانی آن را به عنوان بسته در یک تاریخ افتتاح.

تحویل در شعاع پل را شامل حدود هفت مایل از محل آن در Perdido کلید درایو تمام راه را به مورد سورنتو جاده و فرشته آبی پارک وی.

"Perdido کلید بسیار منحصر به فرد, من عاشق مردم خارج وجود دارد" Minchew گفت: آینده خود را مشتریان. "پایه مشتری ما منحصر به فرد است. این پرنیان متفاوت از Pensacola Beach, پرنیان متفاوت از مرکز شهر Pensacola. ما مشتریان وفادار و اگر شما آنها را درمان مناسب آنها در حال رفتن به آمده به عقب در هر زمان به خصوص پس از COVID-19. من می خواهم که هرگز خواب مورد حمایت ما را دریافت کنید. ما واقعا خوش شانس."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن