PEDC, FloridaWest درخواست طرح توسعه برای Pensacola پارک فناوری سایت

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 10, 2020FloridaWest توسعه اقتصادی

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

FloridaWest توسعه اقتصادی داد که به طور فعال در بازاریابی خالی نه هکتار Pensacola پارک فناوری مرکز شهر به توسعه دهندگان بالقوه است.

در اوایل این سال Pensacola-Escambia, ترویج و توسعه, کمیسیون یا PEDC تصمیم گرفت آن را به یک تغییر به دور از پارک را هدف اصلی از ارائه پردرآمد شغل های فن آوری پس از به زمین نشسته است خالی برای بیش از یک دهه است. هفته گذشته FloridaWest صادر شده درخواست برای پیشنهادات در مورد چگونه به منظور توسعه این پارک که به علت در ماه اکتبر.

درخواست بسیار گسترده و دعوت از توسعه دهندگان برای هر دو چوب به فن آوری های اصلی مورد نیاز پروژه و یا آمد تا با یک راه کاملا جدید برای استفاده از زمین. توسعه دهندگان هم می تواند خرید و یا اجاره زمین در جنوب خیابان نهم و شرق سالامانکا خیابان برای هر چیزی از فضای اداری و هتل ها به تجاری و مسکونی استفاده می کند.

"ما بسیار باز است. ما می خواهیم برای سرگرم کردن همه گزینه ها در این زمان گفت:" اسکات Luth, مدیر عامل شرکت FloridaWest. "ما واقعا می خواهید برای دیدن آنچه که وجود دارد و آنچه که مردم در حال فکر کردن در مورد."

پس از اکتبر. 30 مهلت اعضای هیئت مدیره را بررسی پیشنهادات و سپس مراحل را برای مذاکره با توسعه دهندگان برای هر طرح آنها ممکن است می خواهم.

بازگشت در سال 2012 PEDC با استفاده از $2 میلیون و توسعه اقتصادی دولت جایزه برای ساخت زیرساخت در سایت.

این جایزه با یک نیاز است که پارک علم و فن آوری ایجاد 370 شغل با دستمزد به طور متوسط از $50,000 و همچنین 20 میلیون دلار در بخش خصوصی سرمایه گذاری. این EDA است که در حال حاضر باز به تعریف جدیدی از محدوده پروژه, اما, اگر آن را یک "به وضوح تعریف اقتصادی به نفع جامعه" با توجه به درخواست. اگر نه PEDC را مجبور به آمدن به هزینه های توافق با EDA.

این پروژه تا به حال تعدادی از متوقف می شود و شروع می شود ابتدا با ایجاد سه شرکت های خاص در ذهن دو که AppRiver و Avalex به پایان رسید تا محل در خلیج فارس نسیم.

از آن پس نامش ذکر نشده مستاجر لنگر از طریق سقوط کرد پس از از دست دادن دولت خود قرارداد. فضایی فلوریدا شد و در انتظار نگه داشته در حالی که پارک منتظر یک مستاجر لنگر و دانشگاه وست فلوریدا کاهش یافته است که بخشی از آن شبکه نوآوری پیروزی سواحل خلیج فارس درخواست کمک مالی.

یکی دیگر از استفاده: پس از دهه عدم پر کردن پارک فناوری مقامات ممکن است تغییر دوره

پارک سرمایه گذاری: به عنوان شهرستانها در سراسر ایالات متحده تمرکز در هسته شهری, چرا ما سرمایه گذاری در تجارت پارک?

سرعت رشد: سانتا رزا تصویب 1,055-صفحه اصلی سرعت عوام زیربخش; ساخت و ساز برای شروع در پاییز

به استخدام پتانسیل توسعه دهندگان FloridaWest در حال حاضر بازاریابی اموال از طریق گوگل در حال اجرا وال استریت ژورنال تبلیغات و همچنین به ارسال اطلاعات به یک توسعه دهندگان ایمیل لیست.

درخواست برای پیشنهاد که مقامات در حال تماس با یک "دعوت به مذاکره" در یک زمان می آید زمانی که اقتصاددانان می گویند که ایالات متحده در رکود است. تعطیلی برای جلوگیری از گسترش این coronavirus باعث شد بسیاری از غیر ضروری کسب و کار به در فلوریدا در طول امن در خانه و نظم در مارس قرار دادن بسیاری از کار و ایجاد یک 12 درصد نرخ بیکاری به صورت محلی.

اما اعضای هیئت مدیره بر این باورند که زمان خوبی برای فشار این درخواست به عنوان اقتصاد شروع بازگشایی و کسب و کار در حال مهلت سلامت خود و شیوه های ایمنی.

"در حالی که به طور کلی ایالات متحده آمریکا (اقتصاد) آهسته است وجود دارد در حال رفتن به تصمیم گیری ساخته شده از چه راه جدید برای انجام کسب و کار است. آیا شما برای رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر مردم از خانه ؟ شما باید به پیکربندی مجدد دفتر فضا ؟ آیا شما رفتن به می خواهید به تقسیم فضای دفتر خود را?," Luth پرسید. "همه کسانی که تصمیم گیری در حال رفتن در حال حاضر به کاهش شرکت در خطر است."

Clorissti Shoemo, PEDC معاون صندلی گفت: در انتشار اخبار است که زمان درخواست برای پیشنهاد عمدی بود توسط هیئت مدیره. او همچنین با اشاره به شهرهای بزرگ و مناطق که بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"مدیران شرکت به دنبال گزینه های امن برای کارکنان خود را برای به حداقل رساندن خطرات ما شاهد با بزرگتر شهرستانها و مناطق در سراسر ایالات متحده در حالی که در همان زمان در تلاش برای دیدار با خواسته های مشتری," Shoemo گفت. "پنساکولا ارائه می دهد یک فضای کسب و کار و یک فرصت منحصر به فرد است که ممکن است در آینده فقط در زمان مناسب برای کسانی که به دنبال گسترش عملیات و یا به نقل مکان."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن