Pensacola هنرهای صحنه ری بوت و آماده است برای بازدید کنندگان

مایک رابرتز ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 AM EDT 28 مه سال 2020هنر محلی گشت با برخی از شرایط.پس از بی سابقه

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

هنر محلی گشت با برخی از شرایط.

پس از بی سابقه شش هفته خاموش شدن چندین گالری بازگشایی از جمله Pensacola موزه هنر و T. T. Wentworth جونیور ایالتی فلوریدا موزه است که محدود کردن آن ساعت فقط چهارشنبه ها و شنبه ها. بازدید کنندگان تنها بستری از طریق آنلاین بهنگام فروش بلیط و ملزم به پوشیدن ماسک.

"ما در حال به روز رسانی عملیات ما برای منعکس کردن CDC دستورالعمل ها و حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و بازدید کنندگان گفت:" آنا دیوار متصدی رئیس از پنساکولا موزه هنر.

اما بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی است soured توسط اقتصاد به عنوان COVID-19 محدودیت ایجاد کرده اند که کمبود بودجه.

"در سراسر کشور, موزه ها در حال از دست دادن حداقل 33 میلیون دلار در روز به دلیل تعطیلی" دیوار ادامه داد. "به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ما بستگی به دست آورده و درآمد حاصل از پذیرش هزینه های فروش بلیط, اجاره امکانات و منابع دیگر. در طول این استثنایی زمان ما نیاز به حمایت از اعضا و اهدا کنندگان بیشتر از همیشه. این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر دسترسی ما به هنرمندان و آثار هنری و لوازم مورد نیاز برای سوار شدن نمایشگاه های ما. بسیاری از هنرهای زیبا شرکت های باربری و تدوین کنندگان و عرضه شرکت ها را به طور موقت متوقف شد و عملیات.

اولین شهر هنر, مرکز همچنین یک سازمان غیر انتفاعی بود به خصوص آسیب پذیر است. حمایت خود را از جمع آوری اعانه, هزینه ها از کلاس ها و کارگاه های آموزشی, عضویت ها و کمک های مالی و کمک های مالی.

"آن چنان قلب و گرم شدن کره زمین است که اکثر دانش آموزان ما تصمیم گرفتند به کمک مالی خود را به ثبت نام برای لغو کلاس و یا تصمیم به دریافت اعتبار برای استفاده در آینده به جای درخواست برای بازپرداخت گفت:" کیتلین رئا مرکز اجرایی مدیر. "این مهم است که به یاد داشته باشید که هنر آیا تجربه و یا ایجاد شده است بسیار مهم برای سلامت روان و بیان انسان. حتی اگر ما به طور فیزیکی از هم جدا اول شهرستان مرکز هنر است در تلاش برای نگه داشتن جامعه ما متصل شده و الهام گرفته است."

FCAC تا به حال به لغو ممکن است نسخه برنامه محبوب خود را "داغ شیشه ای دم سرد" سری یک, هوای آزاد, fete که در آن کار هنرمندان نمایش و فروش کار خود را. این مرکز در پاسخ با یک فلش فروش این رویداد را امضا فنجان.

در مارس 1, برخی از هنرمندان آن اجازه داده شد برای بازگشت به استودیو خود را و کوره اخراج باید از سر گرفته جایگزینی یک سوراخ در جامعه هنری است.

"این واقعا یک سرویس مناسب برای سفالگران محلی بدون کوره اجازه می دهد آنها را به ادامه فروش آنلاین برای نگه داشتن کسب و کار خود را زنده" رئا گفت.

برخی از کارکنان شنود گذاشته به انجام تعمیر و نگهداری.

"در طول خرابی که کوره خاموش بود ما ساخته شده بسیاری از پیشرفت های اطراف پردیس" گفت: جو Hobbs شیشه ای مدیر استودیو. "تمرکز اصلی من بود بهبود شیشه ای استودیو و خلاق انبار."

با کلاس ها و کارگاه های آموزشی هنوز هم در برگزاری FCAC راه اندازی اورژانس و امداد صندوق در ماه گذشته و زمانی آن هدف جمع آوری اعانه در طول #GivingTuesdayNow در مارس 5, نوع دوستانه ابتکار جهانی.

پس از روز یادبود "Creatisphere:" این مرکز در تابستان برنامه هنر برای کودکان و نوجوانان خواهد reconvene با کاهش اندازه کلاس. پیش بینی اردوگاه امکانات دست ها را در کلاس در انواع رسانه های هفتگی تم. بورسیه برنامه پرداخت و تخفیف ارائه می شوند.

تدی خرس شکار به پیاده رو و هنر: Pensacola همسایگان متحد برای به اشتراک گذاری لبخند, لوازم, پشتیبانی

بازگشایی: Pensacola ساحل می بیند شلوغ آخر هفته روز یادبود در سه سال با توجه به داده های ترافیک

این Pensacola, موزه هنر, حال بچه های کلاس شد refashioned آنلاین تجهیز پدر و مادر با روزانه فعالیت های هنری. PMA دو زمان نمایشگاه "اعضا " نمایش" و "برکت خود را در قلب" باز فقط دو روز قبل از خاموش کردن. در پاسخ به این هیات ارائه شده موقت تور مجازی موزه را نشان می دهد.

"ما شده ایم واقعا با این پاسخ به ما تورهای مجازی" دیوار گفت. "آنها را دریافت کرده ام بیش از 2500 انداز و در ادامه به درایو ترافیک به سایت ما."

"برکت قلب خود را" یک نمایشگاه انفرادی توسط هنرمند محلی خشخاش گارسیا که caricatured نقشه انتقال یک نقاشی های دیواری زیبایی. در طول بسته شدن گارسیا رسیده با فیلم از یک نقاشی با آبرنگ روی گچ هنرمند بحث و کارگاه نقاشی. نمایشگاه خود را همراه با "اعضا نشان" تمدید خواهد شد از طریق Aug. 2.

"ما تا به حال به فوق العاده انعطاف پذیر با ما نمایشگاه برنامه" دیوار گفت. "هر دو نمایشگاه برجسته هنرمندان محلی و این واقعا برای ما مهم است که جامعه می بیند کار می کنند."

چند بلوک دور Artel گالری تنظیم شد تا آن زمان نمایشگاه "وارونه حرکت نزولی تا" در مارس 14. گالری بسته در آن روز افتتاحیه ترک نشان می دهد نهان تا فضای باز ممکن است 5. Artel نگه داشته و مخاطبان خود را تا تاریخ را با به طور منظم خبرنامه های بجا meme: مونا لیزا پوشیدن یک ماسک.

Artel جمهور شیدا جدید گفت: این گالری در ارتباط با اعضای آن از طریق رسانه های اجتماعی اشتعال یک گالری مجازی خود را در صفحه اصلی خلاقیت است. اما گالری هنوز هم رنج می برد از عدم تعامل از طریق مراسم و رویدادهای فرهنگی.

"حرکت نزولی این است که ما نه داشتن ما حوادث" جدید گفت. "این که ما بزرگترین قرعه کشی به گالری."

هنر فروش صاف شد اما Artel اجاره فضای آن از شهرستان و اجرا توسط شبکه ای از داوطلبان که برخی از آنها گالری پرستاران بودند که آماده بازگشت به پست خود.

"به عنوان به زودی به عنوان آنها شنیده بودیم باز ما تماس های تلفنی" جدید گفت.

مرکز شهر را دو co-op گالری مشتاق بودند به بازگشایی نیز هست. زمین اطراف بارانداز گالری بازگشت به کسب و کار در مارس 8 با محدود ساعت و آبی صبح گالری را به دنبال خواهد داشت در آوریل 15. بازدید کنندگان باید مشورت Facebook برای آخرین به روز رسانی در تمام موزه ها و گالری در برنامه ریزی سفر خود را.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر

  • pensacolamuseum.org
  • quaysidegallery.com
  • bluemorninggallery.com
  • firstcityart.org
  • artgallery.org


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن