Pensacola پل خلیج multi-استفاده از مسیر دوباره به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 محدودیت های مسافرتی

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020افتتاح چند استفاده از مسیر

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

افتتاح چند استفاده از مسیر در امتداد Pensacola پل خلیج تاخیر دوباره این زمان به دلیل محدودیت های مسافرتی با توجه به COVID-19 جلوگیری از لرزش تست ایمنی از بودن انجام شده است.

دولت ایالت داگ Broxson گفت: تعداد بسیار کمی از شرکت ها در جهان می تواند انجام این تست خاص, که تضمین می کند مسیر امن است در باد. یک شرکت مستقر در اسپانیا بود و انتظار می رود برای انجام این کار, اما کارکنان نمی تواند سفر به پنساکولا به دلیل محدودیت های مسافرتی در محل به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

"اساسا پیمانکار برای انجام یک آزمون لرزش برای خاص که کشش که برای پیاده راه" گفت: Ian Satter سخنگوی وزارت فلوریدا حمل و نقل. "این یک ایمنی روش است که باید انجام شود قبل از آن را می توان باز کرد."

به عنوان یک کل $430 میلیون پل پروژه جایگزینی بیشتر در بودجه و زمان و برنامه ریزی شده است به طور کامل در اواخر سال 2021. این دومین بار است که افتتاح چند استفاده از مسیر شده است به تعویق افتاد. آن بود که قبلا برنامه ریزی شده برای باز کردن در پایان 2019 اما guardrail طراحی مجدد مورد نیاز بود تداوم عقب که باز بینی تاریخ به تابستان امسال است.

بدون چند استفاده از مسیر دوچرخه سواران و عابران نداشته یک راه امن در سراسر پل با برخی از امید بستن به استفاده از وسط خط اورژانس حتی اگر آن مجاز نیست. این مورد از آنجا جدید دهانه از پل باز به ترافیک در ماه سپتامبر 2019.

Satter گفت: پیمانکار Skanska در حال حاضر به دنبال یک شرکت در ایالات متحده به انجام آزمون لرزش اما او نمی باید یک جدول زمانی از وقتی که ممکن است رخ دهد. در غیر این صورت بیشتر از کار در مسیر تکمیل شده است.

"آن را آماده رفتن" Broxson گفت. "این واقعا یک نوع شرم آور است. به نظر می رسد زیبا. به نظر می رسد مانند آن را آماده برای رفتن و ما نمی توانیم از آن استفاده کنید. "

Broxson گفت: حمایت از او باز کردن مسیر بدون آزمون تا زمانی که بادهای حاضر نیستند. او گفت: نه باز کردن مسیر یک مسئله ایمنی و رهبران پروژه نیاز به برخی از انعطاف پذیری.

"هنگامی که شما وزن خطر از آنچه که من دیده ام مردم سوار و پیاده روی در که وسط کوچه که غیر قانونی است اما اگر من تا به حال برای رفتن که در سراسر پل و من یک ماشین هیچ راهی وجود دارد شما می تواند به من پرداخت به سعی کنید به فشار خودم را در بین آن کمی خط و مانع در هر دو طرف" Broxson گفت.

پوشش بیشتر

اولین تاخیر: افتتاح Pensacola پل خلیج multi-استفاده از مسیر با تاخیر کلی پروژه هنوز در مسیر

نزدیکی اتمام: Pensacola پل خلیج پروژه هنوز در مسیر با وجود همه گیر; پا در مسیر نزدیک به اتمام

انتقال: فاز اول جدید Pensacola پل خلیج ترافیک انتقال به صاف شروع

Satter گفت FDOT می خواهد به مطمئن شوید که تمام معیار ایمنی ملاقات کرد قبل از اجازه دادن به عابرین پیاده و دوچرخه سواران در مسیر.

"این تست انجام شود. این یک ایمنی چیز. آن چیزی است که انجام می شود و قبل از ما می توانیم به مردم اجازه می دهد که بخشی از ساختار. ما قصد داریم برای برش هر گوشه و کنار" Satter گفت.

مسیحی Wagley مدیر اجرایی دوچرخه Pensacola گفت: او را نا امید با تاخیر و حمایت خواهد پیدا کردن یک راه حل است که هنوز هم محافظت ایمنی, اما اجازه می دهد تا مسیر باز شود ،

"من امیدوارم که آنها نه چسبیده به چیزی که غیر منطقی در داشتن صبر برای این تست انجام می شود به سادگی اجازه می دهد تا مردم را به پیاده روی و دوچرخه در سراسر" Wagley گفت. "می تواند به ما اجازه می دهد که در حال حاضر و پس از آن باید این تست انجام می شود بعد به منظور برآوردن قرارداد و مطمئن شوید که آن را برای رفتن به گذشته است؟"

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب