Pensacola, ساحل, صفحه اصلی, یک گوهر است برای سرمایه گذاری و لذت بردن | ملک داغ

فیلیپ Makselan Pensacola خانهمنتشر شده 7:00 PM EDT 24 مه سال 2020یک Pensacola Beach عقب نشینی برای خانواده ها

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

یک Pensacola Beach عقب نشینی برای خانواده ها و زوج ها و یا اجاره برای تعطیلات در انتظار است در این افسانه چهار اتاق خواب و سه حمام خانه. دو داستان اقامت دارای بیش از 2600 متر مربع با یک طراحی است که حداکثر آب نمایش و اجازه می دهد تا برای دیدنی سرگرم کننده ، این خانه شامل یک باز آشپز, آشپزخانه, نور و روشن داستان دوم زندگی در فضای گسترده آب نمای بالکن و آرامش بخش پاسیو در فضای باز.

پس از ورود در خانه, مشاور املاک کارن Krasnosky اشاره می کند که ایوان جلو گسترش ظهر از خانه ارائه خوش آمدید سایه ای از آفتاب تابستان و همچنین به عنوان یک نمایش از صدا.

یک اجتماع بزرگ استقبال از مهمانان به خانه و منجر به افسانه آشپز در آشپزخانه است که به تازگی بازسازی است.

"آشپزخانه جدید لینکلن کوارتز شمارنده سفارشی کابینت جدید, باز کردن قفسه بندی جدید ضد زنگ سینک مزرعه جدید بهار شیر آب, لوازم فولاد ضد زنگ, شیشه های تزئینی, روشنایی, نوار صبحانه ساخته شده در غرفه منطقه ناهار خوری و کاشی کف می گوید:" Krasnosky. این فضا منجر به کنار پاسیو شما اجازه می دهد تا به راحتی در خدمت وعده های غذایی نقاشی با آبرنگ روی گچ.

دو مهمان اتاق خواب و یک حمام کامل یافت می شوند در طبقه اول ارائه حریم خصوصی برای صاحبخانه و مهمانان. یک سوم اتاق خواب مهمان و کارشناسی ارشد مجموعه یافت می شوند در طبقه دوم.

بیشتر داغ خواص

حفظ حریم خصوصی و راحتی و آرامش و وسعت زمین به جریب فراوان در طبیعت, عقب نشینی

بازسازی خانه خاموش منظره بزرگراه مشرف Escambia بای

سفارشی طرح های طبقه بالا از اتمام پایان در شرق تپه Viviendo

استاد سوئیت لوکس در خانه دور شو. اتاق خواب و امکانات فراوان طبیعی نور با transoms بالاتر از ویندوز جدید درب های فرانسوی که منجر به بالکن و یک ساخته شده است در نوار قهوه. خصوصی en-مجموعه حمام آبگرم در نوک انگشتان خود را. آن را ویژگی های زیادی وان جکوزی های تزئینی کاشی کاری حمام دو ظواهر با گرانیت کانتر فراوان فضای ذخیره سازی دو پیاده روی دیوارهای تزئینی ستون ها و کاشی لهجه.

خانه را فضای مناسب برای سرگرم کننده در طول سال. آن را ویژگی های یک صدای مشاهده تحت پوشش پاسیو فضای یک حمام و یک حصار حیاط خلوت.

Krasnosky اشاره می کند که ویژگی های اصلی یک "اندازه طرف ورودی دو گاراژ اتومبیل با 14-ft درب بالا به جای قایق دو floored شیروان اسپری فوم عایق بارانی, سیستم آبیاری, خوب, یک اسایش به صدا و هم مرز با خلیج فارس و یک پارک محله واقع فقط چند پا دور با یک زمین بسکتبال است."

در علاوه بر این به آن مکان نخست آن را نیز یکی از تنها تعداد انگشت شماری از خواص موجود در ساحل. "من 13 سال فروش Pensacola Beach, املاک و مستغلات, من را دیده اند هرگز موجودی این کم است. وجود دارد تنها 36 خانه و هشت بسیاری در دسترس است."

خانه دقیقه از افسانه و مغازه ها و رستوران ها و فرصت های ورزشی.

206 Panferio دکتر Pensacola Beach, FL

  • لیست قیمت: $750,000
  • تقریبی فوت مربع: 2,688
  • حمام: 3 Full
  • اتاق خواب: 4
  • ساخته شده است: 1953 با مدرن بازسازی


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن