Pensacola ساحل می بیند شلوغ آخر هفته روز یادبود در سه سال با توجه به ترافیک داده

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:25 PM EDT 26 مه سال 2020Pensacola Beach آن دیدم شلوغ آخر هفته ر

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

Pensacola Beach آن دیدم شلوغ آخر هفته روز یادبود در سه سال با توجه به ترافیک تعداد داده ها از تلفن.

تعطیلات این سال به خود جلب کرد 89,048 وسایل نقلیه از طریق تلفن بین پنج شنبه و جمعه. که بسیاری از وسایل نقلیه در طول روز یادبود تعطیلات پس از 2017 که درو 89,136 وسایل نقلیه در همان زمان.

"البته بسیاری از مردم در کازینو اما چتر بودند همه گسترش گفت:" کمیسر رابرت بندر. "اگر چه آن را نگاه شلوغ من فکر می کردم مردم به انجام یک کار بزرگ اجتماعی فاصله."

برای دیگر سال های 2018 و 2019 دیدم 79,015 و 85,214 اتومبیل بود.

بندر گفت: به اعتقاد او بسیاری از کسانی که خودرو احتمالا مردم محلی به دلیل برخی از هتل ساحل باقی می ماند بسته شده است. او گفت: با میله هنوز هم بیشتر بسته و با رستوران ها تنها با 50 درصد ظرفیت به اعتقاد او مردم انتخاب ساحل برای چیزی برای انجام این آخر هفته.

فرسوده شعبه مدیر اجرایی Escambia County مقصد بازاریابی سازمان گفت: تعداد کمی از Pensacola Beach هتل ها هنوز هم باقی می ماند بسته میان coronavirus همه گیر و در حال بازگشایی.

برای کسانی که در حال باز کردن شعبه گفت: اشغال بود خیلی معمولی برای آخر هفته روز یادبود. به طور کلی باقی می ماند این آخر هفته به احتمال زیاد پایین در مقایسه با سال های گذشته با اجاره تعطیلات فقط مجاز به اجاره آغاز سهشنبه گذشته در شعبه گفت.

اجاره باز: Escambia, Santa Rosa اجاره تعطیلات دریافت کنید OK برای بازگشایی به عنوان آخر هفته روز یادبود

ساکنان آینده: مردم محلی ممکن است تعداد گردشگران در Pensacola, نابارا سواحل این آخر هفته روز یادبود

"دیگر هتل ها دیدم خوب اشغال" شعبه گفت که او معتقد است که بازدید کنندگان تمرین های اجتماعی فاصله. "فقط افراد زیر اجتماعی فاصله و CDC توصیه شده است شسته و رفته برای دیدن Pensacola پاسخ به آن است."

تد Ent, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Innisfail هتل بزرگترین هتل های زنجیره ای در Pensacola Beach گفت: حضور در این هتل در حدود 90% است. که کمی پایین تر از آنچه به طور معمول انتظار می رود برای یک آخر هفته روز یادبود و خود را با نرخ پايين تر از نرمال به عنوان به خوبی.

"هتل ما تا به حال منطقی قوی اشغال. ما واقعا انتظار می رود برای تولید درآمد بیشتر از این است که برخی از هتل ها دیگر بسته شد" گوش و حلق و گفت که این هتل را دیدم لغو زمانی که اجاره کوتاه مدت افتتاح شد. "اما ما خوشحالیم که با عملکرد ما بیش از آخر هفته."

تعداد بازدید کنندگان و باد می وزد, شرایط آب و هوا ایجاد یک زمان آشفته برای Pensacola, ساحل, نجات غریق, با گشت و گذار و جریان در حال حاضر تمام آخر هفته گفت: ایمنی آب معاون AJ جانسون. بازدید کنندگان تا به حال به رنگ زرد پرچم روز شنبه و یکشنبه اما reg پرچم شرایط دوشنبه.

عجالتا ساخته شده 27 نجات و کمک در طول سه روز آخر هفته. آنها همچنین تکمیل 9,634 پیشگیرانه عمل می کند و یا نمونه های که در آن آنها را نگه داشته ساحل را برانگیخت از ورود به یک وضعیت بالقوه خطرناک.

"من می گویند بله اعداد معمولی برای تابستان و تعطیلات آخر هفته با آب و هوای آفتابی" جانسون گفت: در یک ایمیل.

Flounders و خرچنگ نیز مشغول بود آخر هفته با رستوران ها شاهد فروش بیشتر این آخر هفته از آخرین روز یادبود با وجود عامل 50 درصد ظرفیت در داخل. مالک امی مارتین گفت: خرید و فروش شد تا در هر دو رستوران ها و خرده فروشی مغازه ها هدیه ها.

"من واقعا فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی بیشتر خانواده ها وجود دارد خارج وجود دارد" مارتین گفت. "آن را کامل آب و هوا. مردم بالا آمدن از قایق دوچرخه خود آنها در حال راه رفتن است."

مارتین گفت: رستوران ها قرار گرفته اند تعدادی از مراحل اولیه از جمله تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی در هر 15 دقیقه. آنها نیز در صحنه جرم نوار در اطراف میله برای جلوگیری از مشتریان از تجمع.

"من فکر نمی کنم کسی تا به حال بررسی این حد تا به حال در یک رستوران عمومی" مارتین گفت. "به نظر می رسد مانند یک صحنه جرم وجود دارد بسیار نوار در اطراف. مردم فقط فراموش نکنید که آنها را نمی توانید در یک بار."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن