Pensacola Beach ترافیک سیستم توضیح داد: چگونه Escambia County تطبیق پس از ثبت ژوئن

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020پس از یک رکورد تنظیم ژوئن د

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

پس از یک رکورد تنظیم ژوئن در Pensacola Beach, Escambia County نشان خاموش اخیر تنظیمات به آن سیستم کنترل ترافیک جلوتر از آنچه که معمولا شلوغ تعطیلات آخر هفته.

ماه گذشته تلفات در Pensacola Beach دیدم چه احتمال آن شلوغ ترین روز در تاریخ 20 ژوئن با 21,970 ماشین و شلوغ آخر هفته با بیش از 63,500 اتومبیل ژوئن 12-15. با که در ذهن و جلوتر از چهارم جولای آخر هفته, Escambia County کمیسر رابرت بندر و جیم Hagon, ترافیک, مهندس, داد, رسانه های تور از شهرستان به سیستم های کنترل ترافیک جمعه.

این معلوم نیست که چقدر طوفانی پیش بینی آب و هوا و نگرانی از افزایش COVID-19 موارد ممکن است ترافیک در طول تعطیلات آخر هفته, اما, بندر, که نشان دهنده, ساحل, گفت: شهرستان کارکنان هنوز هم نظارت بر ترافیک نور در Pensacola Beach.

"من می دانم (گردشگری مقامات) شده بود و امید و برنامه ریزی برای واقعا یک چهارم جولای این سال قبل از COVID و البته آب و نقش موثری که" بندر گفت که ترافیک پایین بود 10% آخر هفته گذشته در حال حاضر. "من فکر می کنم با COVID, آب و هوا, ما نمی دانیم که چه انتظار می رود اما آنها در دسترس خواهد بود برای هر چه اتفاق می افتد."

در انتظار: Pensacola Beach میدان طرح در وقفه به عنوان بندر می گوید: سوال باقی می ماند

دو خط: چگونه به نگه داشتن یک تلفن خط بسته کمک با تراکم ترافیک ؟

رکورد جدید: Pensacola Beach مجموعه رکورد آخر این هفته برای بسیاری از وسایل نقلیه از طریق تلفن

$20,000 ترافیک دوربین نصب شده بالاتر از تقاطع تقاطع طریق de Luna درایو و فورت Pickens جاده در سال 2018 می توانید با استفاده از هوش مصنوعی برای تنظیم سیگنال به جریان ترافیک اما آن را ذخیره نمی کند هر فیلم. Hagon شروع به کار در تعطیلات آخر هفته در تابستان گذشته برای تنظیم دوربین را پاسخ و بهبود جریان پس از یک ویژه بد پشتیبان در غرفه تلفن در 15 ژوئن 2019.

"کمیسر و من آن روز قیامت روز" Hagon گفت:, و اضافه کرد که او با استفاده از LTE تلفن همراه-مانند تکنولوژی که جمع آوری سیگنال از تایر فشار سنج در خودرو برای اندازه گیری زمان سفر.

آن روز تلفات دیدم بیش از 19,000 اتومبیل. از ظهر تا 8 بعد از ظهر ماشین را دیدم 50 دقیقه از زمان سفر بین Fairpoint رانندگی در خلیج فارس نسیم به ساحل تلفن. در علاوه بر این به Hagon نظارت نور, تلفات این بهار رفت cashless بنابراین رانندگان دیگر متوقف شود.

"جیم (Hagon) در اینجا و به آرامی در طول چند هفته آینده او افزایش مقدار زمان اجازه می دهد افرادی که بر روی ساحل و من فکر می کنم در یک نقطه ما در 100 و 120 ثانیه و او راه خود را تا به من فکر می کنم 160 ثانیه (سبز روشن)," بندر گفت. "این چیزی بود که داشتن کسی در اینجا تماشای آن واقعا به ما اجازه انجام دهد."

مشغول ژوئن می آید درست قبل از سانتا رزا جزیره اقتدار قصد دارد به نظر ترافیک راحت شدن از درد است که اجازه می دهد برای دسترسی به جاده در نزدیکی Grand مارلین و Quietwater ساخته شود.

کمیسر همچنین امیدوار است برای ساخت یک راست به نوبه خود برای ترافیک رفتن به فورت Pickens در حالی که یک میدان برنامه ریزی برای ساحل اصلی تقاطع روز نگه دارید در حال حاضر.

دو هفته پیش این شهرستان را به دست آورد دسترسی به جنوب بندر آپارتمان' دوربین که به نظر می رسد بر روی ساحل کازینو. بندر گفت: شهرستان کارکنان استفاده خواهد شد که به نظارت بر ترافیک بیرون آمدن از ساحل پارکینگ و همچنین در نهایت به دسترسی به دوربین به طوری که آنها می تواند نظارت بر ترافیک به عنوان به خوبی.

"ما به دنبال راه هایی برای خروج از پارکینگ اما البته آن را نیز یک" چه کسی در آینده از قلعه Pickens است که اجازه می دهد تا مردم را?'" بندر گفت.

یکی تلاش Hagon ساخته شده به, بهتر, ساحل, پارکینگ است که در زمان های خاص در بعد از ظهر فورت Pickens جاده می شود 160-دوم چراغ سبز به جای طبیعی آن 120 ثانیه است.

"ما تا به حال در بر داشت یکشنبه به دنبال از طریق این (جدید) دوربین وجود ندارد بسیار بسیاری از مردم خوب اجازه دادن به مردم در, بنابراین من افزایش زمان دستی" Hagon گفت. "من می توانید آن را 160 و سپس آن را شسته از همه که کمک می کند و پارکینگ خالی کردن. و هنگامی که شما انجام این کار برای یک زن و شوهر چرخه شما می توانید به بازگشت به عادی خود را طرح 120."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن