Pensacola کالج مسیحی ارائه دانش آموزان $10.3 M در کمک های اولیه در طول COVID بحران

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:49 PM EDT 26 مه سال 2020Pensacola کالج مسیحی اعلام آن ارائه خو

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

Pensacola کالج مسیحی اعلام آن ارائه خواهد شد $10.3 میلیون دلار در کمک به دانش آموزان به آنها کمک کند همچنان تحصیلات خود را در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما می دانیم که با توجه به COVID-19 وجود دارد تعدادی از دانش آموزان که خود را با مالی و همچنین نگرانی های سلامت" گفت: Jon اراضی معاون اجرایی رئیس جمهور است. "ما در حال تلاش برای کمک به کاهش این نگرانی با پرداختن به آن نیاز دارد در آماده سازی برای سال تحصیلی آینده."

کمک های مالی ارائه خواهد شد از طریق شهریه یخ به 2019-2020 نرخ جدید گزینه های طرح پرداخت و $200 کتاب درسی اعتباری برای همه دانش آموزان است. دانشجویان جدید ارائه خواهد شد 50 ٪ خاموش اتاق و هیئت مدیره. علاوه بر این دانشگاه راه اندازی کرده است جدید PPC مراقبت برنامه که در آن اهدا کنندگان کمک خواهد کرد که خانواده ها از پوشش هزینه های شهریه اتاق و هیئت مدیره.

چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

UWF مجازی ارائه می دهد نسخه های محبوب اردوهای تابستانی

Escambia, Santa Rosa شهرستانهای هر یک گزارش جدید COVID-19 مورد سهشنبه

زمین گفت: بسیاری از این کمک ها باعث خواهد شد به طور خودکار اما گفت: دانش آموزان علاقه مند در PCC مراقبت برنامه باید رسیدن به کالج به اعمال می شود.

"ما در حال دیدن کاملا چند از دانش آموزان درخواست پس از آن واقعا به عنوان بودجه در دسترس هستند که ما قادر خواهد بود برای ادامه به ارائه این" سرزمین گفت. "بنابراین مهم است که اگر یک دانش آموز حواس نیاز وجود دارد و یا آنها می دانند که آنها نیاز به در حال حاضر آنها نیاز به اعمال می شود. ما در حال رفتن به سعی کنید برای حفظ این در سراسر بقیه ترم دانستن که وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت و ما باید آماده برای کمک به دانش آموزان حرکت رو به جلو است."

PCC را ارائه دروس در دانشگاه در طول ترم پاییز اما پایبند به اجتماعی فاصله و سلامت پروتکل های ارائه شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و فلوریدا وزارت بهداشت. دوره های آنلاین ارائه خواهد شد ارائه شده برای دانش آموزانی که نمی تواند حضور در دانشگاه به دلیل CDC محدودیت های مسافرتی و یا نگرانی های بهداشتی به خصوص برای آموزش و پرورش عمومی کلاس که به طور معمول خواهد آورد و گردهمایی های زیادی از دانش آموزان به کلاس درس.

"ما دانشجویان بین المللی که ممکن است قادر به حضور در (فرد) چرا که آنها هنوز هم در CDC محدود لیست برای سفر از کشور خود را, بنابراین ما در حال دادن به آنها اولویت قادر به کسانی که صندلی در کلاس های آنلاین" زمین گفت.

اراضی گفت, شده اند وجود دارد هیچ COVID-19 موارد گزارش شده در محوطه دانشگاه. کالج اجتماعی با استفاده از فاصله بهداشت و قراضه افزایش تمیز کردن و ضد عفونی از پروتکل های شخصی, تجهیزات حفاظتی و جداسازی و قرنطینه امکانات موجود اگر مورد نیاز است.

سالن محل اقامت اشغال خواهد شد با شرایط فعلی و پایبندی به ملی, دولت و county health advisement. عمده فعالیت های دانشجویی و وقایع ممکن است اصلاح شده و تنظیم شده با امکانات محدود ظرفیت برای اطمینان از سلامت اجتماعی از طریق فاصله.

اطلاعات بیشتر در مورد PCC مراقبت و کالج های دیگر COVID-19 پاسخ اقدامات در دسترس است pcci.edu/pcccares/. دانش آموزان درخواست کمک از طریق ایمیل PCCcares@pcci.edu و یا تماس 800-722-3573.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن