Pensacola شورای شهر ممکن است برای Escambia County برای اتخاذ ماسک فرمان

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:58 PM EDT Jul 10, 2020این Pensacola شورای شهر ممکن است بپرسید Escambi

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

این Pensacola شورای شهر ممکن است بپرسید Escambia County به دنبال این شهر منجر به اتخاذ اضطراری ماسک فرمان در هفته آینده.

رئیس شورای جواهر Cannada-وین حمایت از یک قطعنامه به معنای "احترام تشویق" کمیسیون شهرستان به اتخاذ استانداردهای همان شهر وقتی که می آید به نیاز مردم به پوشیدن ماسک در فضاهای داخلی.

پیشنهاد قطعنامه می آید پس از Escambia County راه اندازی $250,000 بهداشت عمومی کمپین تبلیغاتی با کمک مالی از مراقبت در عمل به معنای تشویق مردم به پوشیدن ماسک در عمومی به جای عبور یک فرمان که حمل جریمه و بالقوه مجازات کیفری است.

شهردار Grover رابینسون صادر اورژانس را در ژوئن 26, نیاز به ماسک قابل استفاده در فضاهای داخلی در کسب و کار در این شهرستان است. شورای شهر تایید حرکت, عبور خود را اضطراری فرمان که اضافه بالقوه برای جریمه برای نقض فرمان.

رابینسون همچنین گفت: در تاریخ 29 ژوئن که او امیدوار Escambia و سانتا رزا شهرستان را به دنبال کت و شلوار.

"اگر ما می تواند انجام دهد که در راه ما می تواند ضرب و شتم این چیز را به جایی که ما بدون واقعا انجام تعطیلی" رابینسون گفت: در ژوئن 29. "ما نیازی به نزدیک است. بنابراین من فکر می کنم این راهی است که ما می خواهم به جای دیدن اتفاق می افتد."

Escambia County تصمیم گرفتند به تصویب یک قطعنامه تشویق ساکنان به پوشیدن ماسک و تایید $250,000 کمپین بازاریابی.

پیشنهاد شهر وضوح اشاره می کند که مرز بین شهر و شهرستان غیر قابل تشخیص هستند به شهروندان و این باعث می شود آن را سخت به شکل اگر یک کسب و کار واقع در شهرستان یا شهرستان.

Cannada-وین نمی تواند از نظر جمعه.

Escambia County کمیسر جف Bergosh گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه او را به در نظر گرفتن هر چه به شورای شهر ارسال می شود اما افزود به اعتقاد او این شهرستان تصمیم درست.

شهرستان در پاسخ به COVID: Escambia مکمل های اورژانس با آمبولانس خصوصی به عنوان یک اقدام احتیاطی به عنوان COVID-19 مورد افزایش

ماسک کردن: Escambia County راه اندازی $250,000 مبارزات انتخاباتی آگهی در جای ماسک دستور

بیشتر: Pensacola شهردار می گوید Escambia و سانتا رزا شهرستانهای باید نیاز به ماسک برای مبارزه با COVID-19

"ما گرفته اند محتاطانه انتخاب نمی زانو حرکت تند و سریع انتخاب" Bergosh گفت. "و این است که ما آموزش و اطلاع رسانی همه ما با ارائه ماسک برای کسانی که آن را می خواهم. و کسانی که پزشکی شکننده ناتوان و یا در معرض خطر بزرگ باید توانایی انتخاب را برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را. در حالی که در همان زمان هر کس دیگری تمام بقیه از ما می توانیم در مورد زندگی ما در حالی که تمرین CDC دستورالعمل."

Bergosh گفت که او شخصا می پوشد و به شرح زیر دستورالعمل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"این یک چیز دشوار برای به اجرا درآوردن" Bergosh گفت. "این در حال اجرا در این شهرستان است. من شده است به مکان در شهر. فقط امروز صبح من در یک محل در شهر هیچ کس با پوشیدن ماسک. پس از آن غیر ممکن است برای به اجرا درآوردن. و من نمی خواهم به جرم 25 سال triathlete که در حال اجرا بدون ماسک و من فقط فکر نمی کنم این روش درست است."

این Pensacola فرمان آدرس نیست, هوای آزاد, استفاده, اما نه محدود به داخل شهر کسب و کار.

این Pensacola شورای شهر رای خواهد داد در قطعنامه روز پنج شنبه در 5:30 p. m.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن