Pensacola شورای شهر شروع می شود شمارش معکوس برای فعال کردن و از بین بردن Confederate monument

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:59 PM EDT Jun 11, 2020تیک تاک ساعت است در پنساکولا را Confederate mon

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

تیک تاک ساعت است در پنساکولا را Confederate monument.

این Pensacola شورای شهرستان در روز پنج شنبه به اتفاق آرا به تصویب یک آیتم برای شروع 30 روز دوره انتظار لازم توسط شورای سیاست برای شهرستان به تغییر و یا حذف یک تاریخی نشانگر.

رئیس شورای شهر جواهر Cannada-وین گفت: رای پنج شنبه بود و نه تایید به حذف بنای اما راه اندازی پتانسیل های این شهر به حرکت بلافاصله اگر شورای آرا در ماه جولای به آن را حذف کنید.

مورد انجام شد از طریق نادر دستور کار اضافه کردن-در پیش نویس پنج شنبه قبل از جلسه بود که حمایت شده توسط سه نفر از اعضای شورای Sherri مایرز ان تپه و جارد مور. این شورا به ندرت می افزاید: آیتم را بر روی دستور کار خود و اگر آن را مورد افزود: معمولا در طول آن دوشنبه دستور کار کنفرانس قبل از آن روز شنبه در جلسه بعد.

Councilwoman ان تپه که پشتیبانی از از بین بردن این اثر تاریخی گفت: این 30 روز به شهر زمان خود را به انجام علت سعی و کوشش برای کشف کردن چه مقدار از آن هزینه خواهد شد برای حذف این بنای تاریخی و مطمئن شوید که آن را مورد نیاز نمی باشد به این بنای تاریخی را به گروه دیگری تحت یک توافق است.

Councilwoman Sherri مایرز گفت: این شورا باید تصمیم گیری در یک راه یا دیگری در جلسه بعدی خود را در ماه جولای 16.

"من فکر نمی کنم آن را در جهت منافع عمومی این تصمیم را به تاخیر و تعویق افتاده" مایرز گفت. "... من فکر نمی کنم این جامعه نیاز به صبر کنید تا به طور نامحدود برای ما به تصمیم گیری. زمان در حال حاضر."

تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود پرسیده جنجال بر سر مؤتلفه آثار در شهرستانها در سراسر ایالات متحده در بسیاری از شهرستانها عمل کرده اند برای حذف بناهای تاریخی در حالی که در شهرهای دیگر به معترضان پایین کشیده بناهای تاریخی.

بیش از 50 معترضان با تجمع در مقابل ساختمان تالار شهر قبل از جلسه شورای شهر روز پنج شنبه با دعوت از مسئولان شهرستان اقدام به خراب کردن Confederate monument.

اعضای عمومی و مطبوعات اجازه نداشتند در ساختمان به دلیل محدودیت های اعمال شده در محل با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

کالیب هوستون است که رهبری سازمان با کایل پروژه گروهی که سازمان یافته ترین تظاهرات در پنساکولا در نقاشی های دیواری پل. او گفت: این بنای تاریخی باید قانونی, اما این شهر باید گوش دادن به هزاران نفر از کسانی که امضا کرده اند یک درخواست تماس برای حذف آن و سرعت عمل برای خراب کردن بنای تاریخی است.

"من آرزو می کنم آنها را پیش بروید و بیش با آن صادقانه" هوستون گفت: در مورد دستور add-on. "اما اگر این مورد است که پس از آن ، منظورم این است که ما مایل به کار با آنها."

این داستان به روز خواهد شد.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب