Pensacola, زن و شوهر متهم به غفلت از 2 ساله که فوت کرد از 'حاد هروئین سمیت'

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:13 PM EDT Jun 25, 2020یک Pensacola, زن و شوهر متهم شده است در

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

یک Pensacola, زن و شوهر متهم شده است در ارتباط به مرگ خود را 2 سال با پسر پس از کالبد شکافی نشان داد که کودک نو پا علت مرگ به عنوان "حاد هروئین سميت."

Trerideon, Blount, 23, و رزماری Freeney 22 ساله هستند و هر دو متهم با جمع قتل نفس در مشکوک باعث مارس 17 مرگ خود را 2 سال با پسر Devin Blount.

جمع قتل نفس است و در جنایت و باعث یک کودک به مرگ توسط مقصر سهل انگاری تحت قانون فلوریدا.

Freeney دستگیر شد پنج شنبه و رزرو به Escambia County Jail با $130,000 اوراق قرضه.

همانطور که از پنج شنبه شب Trerideon مهندس باقی مانده در بزرگ با یک فعال حکم بازداشت شارژ او با جمع قتل نفس با توجه به ECSO سخنگوی Melony پترسون.

Freeney به نام 911 حدود ساعت 10 صبح در مارس 17 زمانی که او قادر به بیدار کردن پسرش با توجه به گزارش بازداشت.

EMTs تلفظ کودک نو پا متوفی در 11:10 صبح و Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان نامیده می شدند برای بررسی مرگ در خانواده خانه واقع در 600 بلوک غرب Fairfield درایو.

Freeney محققان گفت که آخرین بار او را دیده بود پسر او بیدار شده بود حدود 10 p. m. شب گذشته هنگامی که او قرار داده و او را به رختخواب. هنگامی که او سعی کرد او را از خواب بیدار در صبح روز 17 آوریل Devin, Blount, بود, بی, او گفت:.

Freeney گفت: او را تکان داد کودک, اما او نمی خواهد از خواب بیدار. او زد او را به یک اتاق دیگر و مالش سینه اش اما او هنوز هم نمی خواهد از خواب بیدار. او سپس به نام 911.

Freeney محققان گفت که پسر را پدر Trerideon Blount به تازگی گرفته شده او را به قلب مقدس بیمارستان و 2 سال تشخیص داده شده بود با آنفولانزا.

Freeney گفت که او داده بود و او پسر تیلنول سرد و آنفولانزا و Sambucol اقطی سیاه در اطراف 9 بعد از ظهر و شب قبل از او درگذشت.

یک ECSO معاون واقع یک baggie حاوی یک سخت سنگ مانند ماده بعدی به یک مقیاس نزدیکی خانه سرگرمی مرکز.

این ماده در baggie بعد از آزمایش مثبت به عنوان 42.2 گرم هروئین و یک معاینه پزشکی بعدها اطلاع ECSO که علت مرگ کودک بود "حاد هروئین سميت."

"از آنجا که Devin, Blount, مرگ ناشی از حاد هروئین سميت که او در معرض خود را در خانه با پدر و مادر خود Trerideon مهندس و رزماری Freeney با آشکار عدم نظارت حکم گواهی حسن در حال آماده بودن در هر دو پدر و مادر برای بررسی قضایی," دستگیری گزارش گفت:.

سوابق شهرستان نشان داد که Freeney همچنان در بازداشت به 7 p. m. دوشنبه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن