Pensacola ماهیگیری: ماهی سرخو, عق زدن هامور فصل در نوسان کامل

گریفین Wilson TEPFER ماهیگیری خبرنگارمنتشر شده 11:06 AM EDT Jun 15, 2020تابستان ارائه زمان مناسب برای همه برای

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

تابستان ارائه زمان مناسب برای همه برای رسیدن به خارج از منزل بزرگ و لذت بردن از زمان در آب است.

باز از هر دو سرخو و تهوع هامور فصل به عنوان به خوبی به عنوان ماهی قزل آلا نیش inshore می دهد ماهیگیران تفننی گزینه های متعدد را در نظر بگیرید. تهوع هامور باز در فدرال آب ژوئن 1 و سرخو باز ژوئن 11.

ماهیگیران تفننی مجاز به برداشت محصول در دو رنگ قرمز و snappers هر فرد در هر روز و آنها باید 16 اینچ حداقل طول کل. تهوع هامور باید 24 اینچ طول کل را نگه دارید و شما مجاز هر فرد است. این ماهی معمولا در بر داشت در پایین ساختار در هر نقطه از 40 تا 300 پا از پنساکولا.

عمومی صخره و پایین فقط از پنساکولا در 40 تا 150 فوت ارائه ماهیگیران تفننی یک فرصت خوب برای برداشت این ماهی است.

اهمیت و هامور می تواند هدفمند با استفاده از هر دو مرده و زنده طعمه. برخی از ترجیح طعمه شامل menhaden cigar minnows, hardtails و مرده بوستون ماهی خال مخالی. چهل تا 80 پوند خط اصلی با 80 پوند رهبر به خوبی کار خواهد کرد برای خلق کرده در حالی که شما ممکن است بخواهید تا خود را رهبر اندازه زمانی که هدف قرار دادن نوعی ماهی دریاهای گرمسیر. یک صد پوند رهبر بهتر است هنگامی که هدف قرار دادن نوعی ماهی دریاهای گرمسیر و گذشته از طعمه زنده butterflied طعمه به خوبی کار یا نوار بنیتا.

حرکت inshore ماهی قزل آلا نیش قوی بوده است.

این ماهی را هدف قرار داده و این بهترین زمان از سال در اطراف اسکله ساختار و حفره های عمیق. قزل آلا بوده است در هر دو Escambia خلیج و سانتا رزا صدا. بهترین راه برای هدف قرار دادن ماهی قزل آلا است که توسط یا با استفاده از طعمه زنده مانند میگو یا ماهی کفال یا lures های مصنوعی مانند mirrorlures.

در اوایل صبح یا اواخر شب همیشه خوب بار سعی کنید به هدف قرار دادن ماهی قزل آلا. پانزده تا 20 پوند رهبر و 10-15 پوند اصلی خط کافی هستند که هدف قرار دادن ماهی قزل آلای خالدار.

گریفین Wilson محلی ماهیگیری خبرنگار و شایع ماهیگیران سواحل خلیج فارس به فلات قاره و inshore آب.

سیاه و ادویه Rub

به دنبال یک جدید مالش خشک را امتحان کنید تازه خود را گرفتن ؟ TEPFER عکاس خبری تونی Giberson سابق آشپزی نویس توصیه می کند این سیاه ادویه rub برای گرفتن خوب از ماهی سرخو یا تهوع هامور:

  • 3 قاشق غذا خوری نمک
  • 2 قاشق غذا خوری فلفل سیاه
  • 1 قاشق غذا خوری پودر پیاز
  • 1 قاشق غذا خوری پودر سیر
  • 4 قاشق غذا خوری فلفل قرمز
  • 1 قاشق غذا خوری لیمو فلفل
  • اختیاری: یک و نیم قاشق غذاخوری پونه کوهی
  • اختیاری: یک و نیم قاشق غذاخوری فلفل قرمز


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن