Pensacola زیستگاه برای بشریت مدیر عامل تیم ایوانز حرکت بدون هیاهو یا توضیح

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:42 PM EDT 29 مه سال 2020تیموتی ایوانز مدیر عامل و مدیر اجرایی

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

تیموتی ایوانز مدیر عامل و مدیر اجرایی Pensacola زیستگاه برای بشریت است و دیگر با سازمان های غیر انتفاعی تایید این هفته است.

ایوانز پیوست این سازمان در سال 2011. تحت رهبری او زیستگاه های وابسته ساخته شده است بیش از 600 خانه و راه اندازی برنامه های برای بهبود محله های محلی و ایجاد سالانه یک اجلاس به بحث در مورد مسائل از جمله مسکن مقرون به صرفه و جامعه شفقت و تنوع است.

زیستگاه کاهش یافته است به بحث از نظر ایوانز' خروج با سخنگوی استناد "در حالی که من قادر به اظهار نظر در اطلاعات پرسنل و تایید می کنم که تیم ایوانز است که دیگر به کار گرفته شده توسط Pensacola زیستگاه برای بشریت است."

بیشتر: Pensacola زیستگاه برای بشریت و شرکای تبدیل براونزویل محله در 48 ساعت

ایوانز به خود جلب کرد یک معامله بزرگ از انتقاد در سال 2015 پس از زیستگاه فروش یک بسته نرم افزاری از 57 خواص به آلاباما توسعه دهنده در کسری از ارزش خود را. ده از خواص به طور تصادفی انتخاب شده بودند به ارزش بیش از $480,000. همه آنها و نزدیک به 50 نفر دیگر فروخته شد فقط برای $457,000 در یک تلاش آشکار برای بلند کردن این سازمان را تضعیف خزانه.

با وجود در نظر گرفتن یک ضربه به آن شهرت ایوانز و سازمان دوباره در سال های اخیر است.

اکثر مردم می دانند زیستگاه برای بشریت بهترین برای ساخت و ساز خانه های, اما در سال های اخیر Pensacola زیستگاه راه اندازی کرده است یک "تجدید نظر زیستگاه" کمپین برای کمک به آشنا کردن مردم با خدمات دیگر مانند خریدار کمک و تجدید حیات محله برنامه ها.

بیشتر: مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی لگد کردن تلاش برای رسیدن به 500 خانه های جدید در 5 سال

در سال گذشته Evans منصوب شد به زیستگاه برای بشریت بین المللی ایالات متحده شورا برای مدت سه سال و همچنین انتخاب رئیس هیئت مدیره در زیستگاه فلوریدا, خدمت, دو سال است. ایوانز نیز منصوب شده توسط Pensacola شورای شهر به عنوان یک کمیسر بر منطقه مسکن کمیسیون و او یک عضو از مسکن مقرون به صرفه کمیته مشورتی برای شهرستان از پنساکولا و Escambia County است.

در یک مصاحبه مطبوعاتی این هفته زیستگاه اعلام کرد که به دنبال مدیر عامل جدید بدون ارجاع Evans' خروج. به درخواست متقاضیان خواسته شد تا با ارسال یک نامه و رزومه به ceosearch@pensacolahabitat.org.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب