Pensacola جامعه انسانی مدیر, نقش, نقش در خشونت خانگی لایحه نگه داشتن حیوانات خانگی امن

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 29, 2020با تشکر از تلاش های Pens

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

با تشکر از تلاش های Pensacola جامعه انسانی مدیر جنیفر Bitner خانواده و حیوانات خانگی در حال حاضر شامل خشونت خانگی محافظ سفارشات.

Bitner کمک به موفقیت لابی این لایحه از طریق هر دو مجلس از دولت و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis امضا این لایحه به صورت قانون در اوایل این ماه.

فلوریدا در حال فرار خانواده ها با خشونت خانگی می تواند در حال حاضر درخواست محدود کردن دستورات است که از هر دو خود و حیوانات را از معتادان خود را به عنوان قضات هم اکنون می توانید کمک مالی موقت-منحصر به فرد در اختیار داشتن یک حیوان خانگی به درخواست یک محافظ جهت.

Bitner انداخت و خودش را به مبارزه به خاطر مسائل در خطر ضربه به داشتن شاهد بخشی که حیوانات خانگی می توانید در خشونت دست اول در پنساکولا جامعه انسانی.

آخرین شکرگزاری Bitner تماشا به عنوان یک زن در حال فرار از خشونت خانگی heartbreakingly التماس کرد با پناهگاه حیوانات کارکنان به او را سگ پشمالوی سیاه پومرانیا چرا که او را به درستی برای مراقبت از او pup خودش.

"او تا به حال شده است یک قربانی خشونت خانگی" Bitner به یاد می آورد. "او تا به حال نقل مکان کرد و تمام اموال خود را و همه آنها در وسیله نقلیه خود را."

فرار زن بود وحشت زده از آنچه ممکن است اتفاق می افتد به سگ خود را اگر آن را به سقوط به دست او سو استفاده کننده Bitner یاد می شود.

با توجه به جامعه آمریکا برای جلوگیری از ظلم به حیوانات 89 درصد از صاحبان حیوان خانگی ورود خشونت پناهگاه گزارش که خود مصرفکننده تهدید و آزار و یا قتل یک حیوان خانگی خانواده.

"بسیاری از مردم ترک نخواهد کرد. بسیاری از مردمی را ترک نخواهد کرد که وضعیت زیرا آنها نمی نمی خواهد به ترک حیوان خانگی خود را," Bitner گفت. "به طوری که آنها نمی خواهد جدا از خشونت خانگی وضعیت به دلیل حیوان خانگی. بنابراین این لایحه اجازه می دهد تا قاضی را شامل حیوان خانگی."

به عنوان یک عضو از هیئت مدیره فلوریدا انجمن رفاه حیوانات سازمانها (FAAWO) که خدمت در آن قانون کمیته Bitner گفت که او اغلب به نام بر لابی قانونگذاران ایالتی در نمایندگی از حیوانات.

"وجود دارد بسیاری از رفاه حیوانات صورتحساب این سال است. ... وجود دارد یک خرس سیاه لایحه. وجود دارد shark finning, بیل, اما این یکی — به طور خاص — به من زده" او گفت:.

قانون جدید فراهم قضات این فرصت را به نام حیوانات خانگی در خشونت خانگی محافظ سفارشات بسیار در راه همان است که نام خشونت خانگی بازماندگان کودکان نوشته شده است می تواند به چنین ضابط سفارشات با توجه به سو سوی مدیر اجرایی خشونت خانگی مرکز FavorHouse از شمال غربی فلوریدا.

اگر یک بازمانده حیوان خانگی است که شامل یک محافظ سفارش خود سو استفاده کننده می تواند دستور داد تا به دور ماندن از تنها بازمانده اما این حیوانات به عنوان خوب و یا خطر مواجهه قانونی با نتیجه یک اتهام جنایی.

"ما خیلی خوشحالم که به دیدن این دادگاه اذعان کرد که این بخشی از سوء استفاده و الگوی سوء استفاده و شریک در تلاش برای کنترل خانواده" دست گفت. "چند بار در روز قبل از ما تا به حال تسهیلات برای حیوان خانگی خانواده نمی آمد چرا که آنها نمی خواهد ترک پت در پشت.

"سو استفاده کننده می دانستند و او قطعا استفاده از آن به عنوان یک مکانیسم کنترل" دست گفت. FavorHouse که در خدمت هر دو Escambia و سانتا رزا استان ها در حال حاضر ارائه می دهد مسکن به حیوانات خانگی و همچنین کودکان از خشونت خانگی بازماندگان.

بیش از گذشته چند ماه Bitner شنبه در قانونگذاری کمیته در تالاهاسی برای نشان دادن حمایت از این لایحه و در صورت لزوم برای شهادت در مورد قابلیت های آن, او گفت:.

در طول یک جلسه او تا به حال این فرصت را به داستان Pensacola و سگ پشمالوی سیاه پومرانیا برای دولت تشکر. الکس آندراده.

آندراده شد و در نهایت یکی از قانون گذاران به شرکت و ثبت نام در این لایحه در دولت ،

و به عنوان برای زن با سگ پشمالوی سیاه پومرانیا Bitner گفت که Pensacola جامعه انسانی حاضر به او اجازه دهد به طور دائم ترک سگ خود را. به جای پناهگاه و پرورش او تا زمانی که او قادر به عقب بر گردیم روی پای خود.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن