Pensacola شرکت حقوقی ارائه رایگان حقوقی دفاع قانونی معترضان

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 22, 2020یک Pensacola, قانون شرکت

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

یک Pensacola, قانون شرکت ارائه نرم افزار رایگان مشاوره حقوقی به مردم با عنوان جرم جنایی متهم برای قانونی نشان دادن.

اریک استیونسون و کریستوفر Klotz از استیونسون Klotz شرکت حقوقی در میان تعدادی از وکلای سراسر فلوریدا که داوطلبانه وقت برای محافظت از شهروندان حقوق برای تجمع مسالمت آمیز.

"متمم اول قانون اساسی بسیار مهم متمم و ما به طور کامل از آن حمایت" استیونسون گفت. "متمم اول قانون اساسی نیست در مورد چه علت آن را در مورد راست به جمع آوری و حق خود را بیان کنند."

Pensacola عکس recap: اعتراضات اجتماعی فاصله و بیشتر

Pensacola معترضان در شهر هال فشار برای Confederate monument به پایین آمدن | عکس

در سراسر کشور مردم است و باید به خیابان ها به صورت هفته به تماس برای پایان دادن به نژادپرستی و خشونت پلیس. تظاهرات بودند موجب مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از مینه سوتا افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

استیونسون گفت: جامعه دفاع جنایی نوار یک کانون محلی وکلای دفاع جنایی که به طور منظم به بحث در مورد مسائل حقوقی دریافت یک درخواست برای داوطلبان به نمایندگی از معترضان که دستگیر شده بودند به سادگی برای ورزش اول خود را اصلاح حقوق.

"من داوطلب و شریک زندگی کریس Klotz داوطلب به عنوان" استیونسون گفت. "من تا به حال برخی از تجربه با کمک به معترضان در طول (2011 اشغال Pensacola تظاهرات). من در واقع به نمایندگی از تظاهرکنندگان در جنبش اشغال که دستگیر شد در تالار شهر. ما به دادگاه رفت در آن صورت او پیدا شد گناه نیست و من به نمایندگی از او طرفدار بونو به عنوان به خوبی."

استیونسون در حال حاضر به نمایندگی از معترضان که انجام شد در سراسر Pensacola پل خلیج بر روی کاپوت خودرو پس از رانندگان را از طریق یک خط از معترضان. در این زمان نه رانندگان و نه از معترضان متهم شده اند.

تصویری:SUV درایوهای سراسر Pensacola پل خلیج با معترضان در هود

بررسی: پلیس پس از بررسی تظاهرات انجام شده در سراسر Pensacola پل خلیج در خودرو هود

صدها نفر از محلی معترضان شده اند جمع آوری و در نقاشی های دیواری پل برای هفته خواستار عدالت برای جورج فلوید. آنها همچنین به دنبال اصلاحات در پنساکولا اداره پلیس در پاسخ به این 2019 مرگ Tymar کرافورد یک مرد سیاه و سفید بود که به ضرب گلوله کشته شدند و توسط PPD افسر در نقض وزارت نیروی کشنده سیاست.

استیونسون گفت: درک است که کایل کول یک صدای پیشرو در اعتراضات محلی بوده است در ارتباط با شهردار Grover رابینسون و این مذاکرات شده اند احترام.

"داشتن تا به حال تجربه با اشغال پاسخ اين دولت به تظاهرات های امروز است فقط بسیار متفاوت و خیلی بهتر از این دولت بود که در محل در زمان اشغال" استیونسون گفت. "به جای این که تفرقه و acrimonious من با دیدن تمایل از این دولت, دفتر شهردار و اداره پلیس به مردم اجازه می دهد به اعتراض."

او افزود: "من نمی توانم صحبت می کنند برای معترضان اما حدس من این است که هنگامی که شما در حال درمان است که راه شما در نوع پاسخ درست است ؟ تا زمانی که مردم در حال درمان با مهربانی پاسخ آنها مهربانی است. و من فکر می کنم که احتمالا منجر به صلح آمیز تر و معنی دار اعتراضات در اینجا."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن