Pensacola مرد به اتهام تعرض به یک نوجوان که مادرش را ترک کرده بود او را در مراقبت از خود

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:30 PM EDT مه 27 سال 202069 سال Pensacola مرد به اتهام تعرض به

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

69 سال Pensacola مرد به اتهام تعرض به یک دختر نوجوان پس از این چپ کودک در مراقبت از خود.

ویلیام براون دستگیر شد جمعه و در اصل به اتهام تخطی از قانون خشونت خانگی باتری. دستیار دادستان گرگ Marcille گفت: اخبار و مجله در شنبه شب که قهوه ای را به صورت یک به روز رسانی اتهام جنایی مبتنی بر شواهد مورد.

"ما در حال شارژ او را با یک تعداد از باتری جنسی بر روی یک قربانی بیش از سن 12 زیر سن 18" Marcille گفت.

شهرستان سوابق نشان داده که قهوه ای باقی مانده در بازداشت در Escambia County Jail با $200,000 اوراق قرضه که از شنبه بعد از ظهر.

با توجه به گزارش بازداشت یک زن تماس Escambia County Sheriff را در روز جمعه به گزارش قهوه ای که تا به حال گفته تعرض نو جوان قبل از آن که شب است.

بیشتر: ECSO باعث می شود در دستگیری 17-year-old سرد مورد مربوط به سال 2003 ناپدید شدن و قتل

بیشتر: Missouri مرد گفته تف خون بر روی خود دکتر در غرب فلوریدا بیمارستان

زن گفت که او تا به حال سمت چپ فرزندان او در قهوه ای مراقبت در حالی که او تا به حال او را ترک خانه به دیدار خانواده. او پس از دریافت یک تماس تلفنی حدود 7 بعد از ظهر از فرزندان او که به او گفت: چه قهوه ای انجام داده بود, در این گزارش اعلام کرد.

نوجوان بعد گفت ECSO محققان که او تا به حال شده است تماشای فیلم بر روی تبلت در اتاق که شب هنگام قهوه ای به نظر می رسد در درب.

او توضیح داد که قهوه را گاهی اوقات باز کردن درب خود را و به طور خلاصه در او بررسی کنید قبل از ترک دوباره اما در شب جمعه, قهوه ای در راه می رفت.

دختر گفت که او تا به حال رانده او را به liquor store پیش از آن روز و زمانی که قهوه ای وارد اتاق او می تواند بوی الکل در فرد خود را به عنوان او خم شد و گفت: "تو دختر من" در این گزارش اعلام کرد.

دختر به یاد آورد که چگونه براون با استفاده از یک دست برای نگه داشتن مچ دست او را محدود کند او را حرکت و به طور کلی کنترل خود را در حالی که او را لمس کرد و با دست آزاد خود. او فریاد زد برای کمک و در نهایت رهایی خودش از درک او ضربه لگد او و فرار از اتاق, این گزارش اعلام کرد.

دختر برادر او را ملاقات کرد در راهرو و او به او توضیح داد چه اتفاقی افتاده است. به گزارش "براون آغاز شد و به همه بگویم که (دختر) دراز کشیده بود."

مادر وارد خانه و دختر و خواهر و برادر خود را به دیگر اعضای خانواده در میلتون برای ایمنی خود را.

قهوه ای رزرو شده بود به زندان درست پس از نیمه شب در صبح روز شنبه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن