Pensacola مرد ادعا می کند PPD ترافیک متوقف شد 'فاحش عمل نژادپرستانه و classist پلیس'

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:11 PM EDT Jun 19, 2020یک مشاور سلامت روان در زمینه کارهای ادا

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

یک مشاور سلامت روان در زمینه کارهای اداری اعلام کرد قصد دارد به شکایت Pensacola اداره پلیس پس از او ادعا می کند یک افسر کشیده او را بیش از در زور اسلحه زیرا او سیاه و سفید است و به رانندگی یک ماشین مدل.

Taran, سیاه, 31, ارسال شده رسمی اطلاع از قصد شکایت PPD بیش ترافیک متوقف Jan. 27. او ادعای خسارت از $200,000 برای پریشانی عاطفی و شدید فیزیکی و روانی و عاطفی آسیب برساند.

پلیس فیلم از این حادثه نشان می دهد یک افسر بازداشت سیاه در زور اسلحه پس از شکست او بلافاصله به جلو خود را با مدل Chevrolet Caprice زمانی که افسر آغاز ترافیک متوقف شود.

افسر می گوید: در تصویری که او در آغاز این توقف به دلیل سیاه و سفید بود نه کمربند. سیاه, اختلافات که و گفت که او با پوشیدن کمربند ایمنی در زمان.

این ویدئو نشان می دهد که سیاه همچنان به درایو برای حدود یک دقیقه پس از این افسر نوبت در sirens قبل از کشیدن بیش از. این افسر پس از آن وجود دارد خود گشت وسیله نقلیه تساوی تفنگ خود را و yells "خارج شدن از خودرو در حال حاضر." سیاه باز می شود درب خودرو و مراحل را با هر دو دست در هوا. افسر سپس او را دستور به گرفتن بر روی زانو و قرار دادن دست خود را بر روی سر خود را قبل از قرار دادن او در دستبند.

سیاه, وکیل, Alistair مکنزی گفت: این ویدئو نشان می دهد به هیچ وجه پلیس می شده اند قادر به ببینید که آیا مشتری خود را انجام داد یا نه باید در یک کمربند. او ادعا می کند سیاه و سفید بود درمان به ناحق به دلیل نژاد و ماشین او در حال رانندگی بود.

"آنچه در این فیلم نشان می دهد که یک رکورد را نشان می دهد که تنها دو چیز او می توانید ببینید که زمانی که او ساخته شده است که تصمیم به جلو که خودرو بیش از نوع ماشین من مشتری رانندگی است و این واقعیت است که مشتری من سیاه است. که آن را" مکنزی گفت. "که همه شما می توانید بگویید. هیچ راهی وجود دارد که شما می توانید بگویید اگر او بود یا نه باید یک کمربند."

PPD سخنگوی مایک چوب گفت: اداره پلیس تا به حال هیچ نظر با استناد به انتظار دادخواهی.

مکنزی با ارسال نامه ای به وزارت فلوریدا خدمات مالی در تالاهاسی و یک کپی تکراری به PPD در مارس 12 است که نشانه های مشتری خود را به قصد فایل طرح دعوی در دادگاه. مکنزی گفت: این قانون نیاز به شش ماه مدت زمان انتظار بین زمان چنین نامه ای از قصد دریافت و زمانی که طرح دعوی در دادگاه واصل شود.

در این نامه آمده افسر نوح دوفور "متعهد فاحش عمل نژادپرستانه و classist پلیس" در ترافیک متوقف کردن زمانی که او کشیده بیش از سیاه و سفید "بدون هیچ دلیل دیگر از رنگ و درک وضعیت اقتصادی توسط ماشین او در حال رانندگی بود."

"دوفور و سپس حمله آقای سیاه و سفید با طراحی سلاح های خود و قرار دادن آقای سیاه در ترس از زندگی خود" در این نامه همچنان ادامه دارد. "این همه در تصویری که ما باید به دقت بررسی شده چند بار. به عنوان تصویری روشن می سازد افسر دوفور را اعلام کرد دلیلی برای توقف که آقای سیاه ندارد کمربند صندلی خود را در یک دروغ است."

بیشتر اخبار دادگاه

دیوان عالی کشور تبعیض حاکم آدرس موضوع فلوریدا رهبران نادیده گرفته

رژیم صهیونیستی است. DeSantis منصوب Escambia County قاضی برای پر کردن جای خالی در مدار اول دادگاه

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دنبال حمایت های حقوقی از پرونده های حقوقی ناشی از ارائه مراقبت در طول همه گیر

سیاه و سفید یک مشاور سلامت روان در باپتیست مراقبت های بهداشتی را Lakeview مرکز گفت: او در راه خود را به بازدید از یک مشتری در صفحه اصلی زمانی که او کشیده شد ، او گفت: به عنوان او تبدیل به مشتری محله در نزدیکی Attucks دادگاه او را دیدم یک خودروی گشت پلیس جلو و پشت سر او و به نوبه خود در چراغ های خود را. او گفت: او ادامه داد: رانندگی به طوری که او می تواند پیدا کردن یک محل برای جلوگیری از که مشتری خود را نمی خواهد او را ببیند کشیده شدن.

"این خوب است برای هر کسی که به دیدن مشاور خود را کشیده به بیش از توسط پلیس, سیاه و سفید" گفت.

او همچنین گفت که او پس از تمام قوانین.

"من مطیع قوانین ترافیک," او گفت:. "من تا به حال یک کمربند."

این حادثه به پایان رسید و با دریافت استنادی برای پوشیدن کمربند ایمنی.

در علاوه بر این به پرداخت غرامت پولی, سیاه گفت: او همچنین می خواهد PPD به موسسه سیاست داخلی تغییر میکند. او انتظار دارد که به طرح جزئیات این تغییرات هنگامی که یک طرح دعوی در دادگاه به طور رسمی ثبت شده در دادگاه.

سیاه و سفید برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه ترافیک Oct. 16 و گفت: او قصد دارد برای مبارزه با بلیط خود را برای پوشیدن کمربند ایمنی.

وکیل وی گفت: نتیجه این که شنوایی را نمی خواهد به طور مستقیم بر طرح دعوی در دادگاه مدنی.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن