Pensacola شهردار Grover رابینسون ستایش صلح آمیز جورج فلوید تظاهرات در نقاشی های دیواری پل

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:38 PM EDT Jun 1, 2020به عنوان اعتراض به پلیس به قتل جورج فلوید در مین

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

به عنوان اعتراض به پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس در سراسر کشور بیش از آخر هفته و خشونت تبدیل شد و در بسیاری از شهرها تظاهرات در پنساکولا باقی مانده است, صلح آمیز, نقشه کشی صدها نفر از مردم بیش از چند روز.

Pensacola شهردار Grover رابینسون ستایش معترضان در طول هفتگی مجازی کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت که او با افتخار از اعضای جامعه برای ابراز خشم خود را بیش از مرگ فلوید بدون تبدیل به خشونت است.

"با همه فاجعه ای که وجود دارد و من بسیار افتخار از راه شهروندان در شهر Pensacola رفتار خود را در قادر بودن به صدای سرخوردگی خود را در یک راه بدون خشونت" رابینسون گفت.

تظاهرات در پنساکولا بودند در محور 17 خیابان راه آهن trestle بهتر شناخته شده در نقاشی های دیواری پل که در آن Pensacola هنرمند براندون عروق نقاشی پرتره از فلوید که شد یک بنای یادبود برای کسانی که کشته شده اند توسط پلیس.

"من فکر می کردم این رویداد رخ داده است که در زیر بشکهای یک رویداد زیبا," رابینسون گفت. "شمع افروزی به خوبی کار می کرد. من در واقع در آمد از طریق وجود دارد که اواخر شب و دیدم آن شمع روشن. آن را بسیار در حال حرکت بود و دست زدن و من فکر می کنم راه ما قادر به آن رسیدگی مسالمت آمیز و انجام بود که مثال خوبی برای آنچه که ما می توانید انجام دهید زمانی که ما همه کار با هم."

شمع افروزی: صدها نفر از تظاهرکنندگان "ایستاده برای عدالت" در نقاشی های دیواری پل در روز جمعه

عزاداری کرافورد: به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

شش شب از اعتراض مسالمت آمیز تظاهرات غارت و مناجات در ششمین شب از جورج فلوید تظاهرات

تظاهرات بیش از فلوید مرگ برانگیخته اند, درگیری با پلیس در شهرستانها در سراسر ایالات متحده است. توجه ملی متمرکز کرده است در شهرهایی مثل نیویورک و واشنگتن اما حتی فقط 50 مایل از پنساکولا در موبایل, آلاباما, گروهی از معترضان به طور خلاصه و با پلیس درگیر شدند یکشنبه با شلیک پلیس فلفل توپ در تظاهرات و یک نفر دستگیر شده با توجه به AL.com.

رابینسون گفت: او معتقد است که تظاهرات صلح آمیز ماندن نگه می دارد تمرکز بر روی پیام معترضان در حال تلاش برای ارائه.

"هنگامی که آن را صلح آمیز شما می توانید نگه داشتن تمرکز بر روی این موضوع است که شما در حال تلاش برای مقابله با" رابینسون گفت. "هنگامی که آن را تبدیل به خشونت همه شما متمرکز شده است, خشونت, و آن را فقط ایجاد می کند بیشتر است."

در سال گذشته چندین تظاهرات برگزار شد در پنساکولا پس از Tymar کرافورد 28 هدف گلوله قرار گرفت و کشته Pensacola اداره پلیس کارآگاه دانیل Siemen. یک هیئت منصفه نمی پیدا کردن شواهد کافی به عنوان جرم جنایی مسئول Siemen اما شهر او را اخراج.

کرافورد مرگ بود و تمرکز بسیاری از معترضان در پنساکولا بیش از آخر هفته.

"Tymar ما است Pensacola جورج" محلی فعال هیلی Morrissette گفت: اخبار, مجله روز جمعه در اعتراض. "این واقعا نشان می دهد انرژی است که واقعا در پشت گرفتن عدالت در شهرستان و در اینجا در حال حاضر. بسیاری از مردم در اینجا به ما یادآوری می کنند که Tymar است Pensacola جورج."

پس از بررسی کرافورد را مرگ بزرگ هیئت داوران توصیه می شود این شهر را چندین اقدامات برای جلوگیری از حوادث آینده از جمله شهروندان ایجاد یک کمیته مشورتی و سال گذشته رابینسون گفت که ایجاد یک کمیته در تابستان سال 2020 است.

به ارائه آموزش های اضافی به PPD افسران شهرستان در آورده Cedric الکساندر یک Pensacola بومی بود که مدیر سابق امنیت عمومی در شهرستان دکالب گرجستان و ملی متخصص در جامعه محور که در خدمت رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 پلیس در سال 2014.

رابینسون گفت که او برنامه ریزی شده برای دیدار با الکساندر در ماه مارس به بحث در مورد حرکت رو به جلو با برخی از نوع از کمیته مشورتی اما coronavirus همه گیر مداخله کرد.

"بدیهی است که COVID کند همه چیز را کمی, اما ما در حال چیدن است که بازگشت و ما در حال حرکت رو به جلو" رابینسون گفت.

رابینسون گفت: او را دوباره ملاقات با الکساندر و معتقد است که با سقوط این شهر را باید یک برنامه برای قرار دادن به جلو است.

"هدف ما این است که برای قرار دادن چیزی با هم شروع می شود که به ما اجازه می دهد برای ارزیابی و کار و ایجاد روابط بهتر با پلیس" رابینسون گفت. "و من فکر می کنم از نقطه نظر آن است که آنچه که ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که چگونه ما در ایجاد بهتر جامعه به صورت محله های ما و همچنین به عنوان برای ما ، و من فکر می کنم اگر ما انجام این کار, ما خواهید بود بسیار موفق تر است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن