Pensacola شهردار Grover رابینسون به درخواست شورای شهر برای تصمیم گیری Confederate monument موضوع

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:16 PM EDT Jun 10, 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون را درخواست شور

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون را درخواست شورای شهر برای تصمیم گیری که آیا برای حذف این شهر Confederate monument و اینکه آیا برای تغییر نام لی مربع به نام اصلی خود را از فلوریدا مربع است.

صحبت کردن در Facebook Live در چهارشنبه رابینسون گفت: او آموخته فعلی شهر سیاست های اتخاذ شده در سال 2000 نیاز به یک شورای شهر رای به تغییر نام و یا حذف یک "منابع تاریخی" از شهرستان.

سیاست همان چیزی است که این بحث به شورای شهر در سال 2017 پس از شهردار سابق اشتون هیوارد نام بنای تاریخی برداشته شود. این شورا رای دادند و در سال 2017 به هیچ عمل اما وظیفه شورای کارکنان به نگاه به آثار تاریخی در این شهر است. هیچ اقدام دیگری گرفته شد که جنجال فوت کردن.

دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی: شهردار Grover رابینسون: "در حال حاضر زمان مناسب نیست' به حذف Pensacola Confederate monument

اعتراض در سه شنبه شب: در شب جورج فلوید مراسم تشییع جنازه, نقاشی های دیواری, پل اعتراض افتخارات زندگی خود را با شب زنده داری

تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در روز یادبود پرسیده جنجال بر Confederate monument در شهرستانها در سراسر ایالات متحده

معترضان در پنساکولا هستند خواستار بنای تاریخی برداشته شود و دیگر شهرستانها از جمله جکسون و موبایل آلاباما را حذف کرده و برجسته مؤتلفه بناهای تاریخی در پاسخ به اعتراضات.

رابینسون گفت: در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود که روز شنبه "در حال حاضر زمان" به بحث در مورد از بین بردن این بنای تاریخی است. او گفت: در Facebook Live روز چهارشنبه که آنچه که او به معنای این است که لحظه دقیق نبود زمان مناسب برای بحث در مورد این موضوع و محل مناسب آن را قبل از شورای شهر.

رابینسون گفت که در بالای درخواست شورای شهر برای تغییر نام میدان او همچنین می تواند درخواست کارکنان شهرستان به ارزیابی اموال برای دیدن اگر بناهای عمومی و یا چیزهای دیگر می تواند اضافه شود "فراگیر" از هر کس در این شهرستان است. او گفت: بدون در نظر گرفتن نظر شخصی او را رعایت تصمیم کارکنان شهرستان و شورای شهر.

Councilwoman ان تپه که منطقه شامل بنای تاریخی در بیانیه ای گفت: به اخبار, مجله روز چهارشنبه که در حال حاضر زمان برای حذف این بنای تاریخی و تغییر نام لی مربع است.

"این نماد در بخش قلب مرکز شهر می فرستد یک پیام منفی در بسیاری از سطوح" هیل گفت. "آن را باید با احترام توقف و خارج از انظار به طوری که ما به عنوان یک شهرستان می تواند حرکت رو به جلو در آنچه باعث می شود ما یک محل که در آن ما می خواهیم به زندگی می کنند, رشد و برابر باشد."

هیل گفت که او به طور فعال به دنبال جایگزین مکان های خصوصی مانند گورستان تاریخی که در آن بنای تاریخی می تواند به.

این داستان به روز خواهد شد.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب