Pensacola شهردار می گوید Escambia و سانتا رزا شهرستانهای باید نیاز به ماسک برای مبارزه با COVID-19

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:41 PM EDT Jun 29, 2020 پس از صدور اورژانس را روز جمعه که مردم در داخل

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

پس از صدور اورژانس را روز جمعه که مردم در داخل کسب و کار در محدوده شهرستان باید پوشیدن ماسک صورت Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان باید به دنبال کت و شلوار.

طی صبح روز دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی رابینسون گفت که به اعتقاد او اگر دیگر دولت های محلی پیوست و با شبیه ماسک احکام به شهر و منطقه می تواند بازگشت به سطح پایین COVID-19 بود که با دیدن در آغاز ماه ژوئن.

"من واقعا امیدوارم که Escambia و سانتا رزا (شهرستان ها) فکر می کنم در مورد که" رابینسون گفت. "اگر ما می تواند انجام دهد که در راه ما می تواند ضرب و شتم این چیز را به جایی که ما بدون واقعا انجام نرسیده است. ما نیازی به نزدیک است. بنابراین من فکر می کنم این راهی است که ما می خواهم به جای دیدن اتفاق می افتد."

رابینسون صادر اورژانس را در روز جمعه بعد از ظهر که نیاز به پوشش صورت به تواند توسط هر کسی که در داخل یک کسب و کار در محدوده شهرستان.

شهرهای میلتون و خلیج فارس نسیم شهرداران نیز با صدور دستور مشابه اواخر جمعه.

"ما می تواند COVID بازگشت به جایی که آن را در اوایل ماه ژوئن در سه هفته اگر ما ماسک عینک" رابینسون گفت.

فلوریدا وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری هر دو توصیه می کند که مردم باید از پوشیدن ماسک هنگامی که آن را نمی ممکن است به اقامت 6 فوت دور از دیگران است.

واقعیت را بررسی کنید: گوش حلقه ماسک — حتی در خانه پارچه ماسک — ارائه حفاظت در برابر COVID-19

ماسک در پنساکولا: شهردار مسائل اضطراری سفارش نیاز به ماسک در محیط داخلی کسب و کار

ماسک در سانتا رزا Co.: میلتون خلیج فارس نسیم پیوستن به پنساکولا در سفارش ماسک در داخل کسب و کار

رابینسون گفت که چرا او صادر ماسک جهت نیاز به کسب و کار برای اطمینان از مشتریان خود را به پوشیدن ماسک در داخل خانه اما او گفت: بدون دیگر دولت های محلی و پیوستن به در سیاست نمی تواند به عنوان موثر است.

"حتی اگر Escambia County بود یکی هم که نه کاملا موثر و بدون سانتا رزا شهرستان انجام یک" رابینسون گفت.

Escambia County, District 4, کمیسر رابرت بندر که نشان دهنده بسیاری از کدهای پستی که دیده می شود افزایش COVID-19 مورد گفت: او اعتقاد نداشت صدور یک ماسک فرمان بود راست حرکت می کند چرا که این امر می تواند غیر ممکن است برای به اجرا درآوردن.

"اگر مردم می خواهید برای ایجاد یک تاثیر سپس آنها باید پوشیدن یک ماسک" بندر گفت. "من پوشیده ماسک زمانی که من رفته ام در زمانی که من به فروشگاه مواد غذایی زمانی که من هستم رفتن خرید من پوشیدن ماسک."

بندر گفت که او فکر می کند که این حرکت درست است و برای شهرستان به منظور تقویت مسئولیت شخصی ایده با پیام های از شهرستان.

"من فکر می کنم که برای رفتن فقط تا آنجا اگر نه دورتر از نیاز افراد به آن را انجام دهد چرا که شما در حال رفتن به افرادی که فقط می خواهم به عقب براند فقط به این دلیل آنها نمی خواهند گفت چه کاری انجام دهید.," بندر گفت.

شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد گفت: این شهرستان با تکیه بر رعایت داوطلبانه با شهردار سفارش.

نقض اورژانس را یک درجه دوم بزه تحت قانون فلوریدا.

"آنها شهردار قصد ندارد برای به اجرا درآوردن آن است که راه اما ما انتظار داریم که مردم را به پیروی داوطلبانه" لاگارد گفت. "در این مرحله ما در حال آموزش به کسانی که در بر داشت و نه در انطباق است."

این Pensacola شورای شهرستان خواهد شد یک جلسه ویژه ای روز سه شنبه به در نظر گرفتن عبور خود را اضطراری ماسک فرمان که حمل بیشتر خاص مجازات از شهردار. تحت این پیشنهاد از اعضای شورای جواهر Cannada-وین, Sherri مایرز و ان تپه جریمه خواهد شروع در $50 برای اولین نقض و برای هر یک علاوه بر تخطی به یک چهارم تخلف است که حامل یک تا 500 دلار جریمه و پتانسیل 60 روز در زندان بود.

رابینسون گفت: او می داند که بسیاری از "بهت و حیرت" در اطراف نیاز به پوشیدن ماسک و او را بدست بسیاری از ایمیل های هر دو طرف از این موضوع است.

"من می دانم که بسیاری از شما در خارج وجود دارد باید گفت که این ماسک هیچ کاری نمی کند برای کمک به من اگر من آن را می پوشند" رابینسون گفت. "شما 100% درست است. آن را برای شما نیست شما با پوشیدن آن برای هر کس دیگری."

CDC توصیه در پوشیدن ماسک می گوید آنها ایجاد ساده یک مانع برای جلوگیری از قطرات تنفسی از سفر به هوا و بر روی افراد دیگر هنگامی که فرد با پوشیدن ماسک, سرفه, عطسه و یا ایران.

رابینسون با اشاره به مثال خود را که پسر بود COVID-19 در اوایل این سال و در آنجا ماند با رابینسون در حالی که او بهبود یافت.

"او عینک یک ماسک هر زمان که او در خانه ما و در اتاق خود" رابینسون گفت. "هیچ یک از ما آن را کردم. هیچ یک از ما آن را کردم."

مقامات بهداشت گفت: بسیاری از مردم تست مثبت بدون علامت رابینسون گفت که ماسک باعث می شود حتی بیشتر مهم است برای محافظت از مردم در معرض خطر شديد بهداشت و درمان عوارض ناشی از کوروناویروس.

رابینسون با اشاره به تجربه خود در Publix که در آن او اشاره کرد همه کارکنان در حال پوشیدن ماسک برای محافظت از مشتریان خود را.

"این آقا پشت یکی از میز است با پوشیدن یک ماسک و او را به حفاظت از شما" رابینسون گفت. "چه مادر خود را می خواهد به دانستن و مادر بزرگ خود زندگی می کند با او که چرا شما با پوشیدن یک ماسک برای محافظت از آنها را ؟ آن را یک حسن نیت ارائه میدهد رایج."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن