Pensacola شبان با الهام از جورج فلوید, رالی برای عدالت و محبت و تغییر

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:50 PM EDT Jun 5, 2020شبان از سراسر نژادی مذهبی و جغرافیایی خطوط

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

شبان از سراسر نژادی مذهبی و جغرافیایی خطوط گرد هم آمدند جمعه به قرض دادن صدای خود را به تماس برای پایان دادن به نژاد پرستی.

برای بیش از یک هفته گروه در سراسر آمریکا شده اند در اعتراض به مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه مرد که فوت کرد زمانی که یک مینه سوتا افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. مردم از همه راه راه شده اند و خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و مردان و زنان از پارچه مستثنی هستند.

در یک رالی در مراحل براونزویل Assembly of God, رهبران از هشت مختلف کلیساهای محلی صحبت کردن در مورد نیاز به عدالت نیاز به نماز, نیاز به پاسخگویی و نیاز به محبت.

'در حال حاضر':Pensacola روحانیت در همه ادیان تماس برای اقدام برای پایان دادن به نژاد پرستی

تظاهرات مسالمتآمیز: Pensacola تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ماندن صلح آمیز پلیس ستایش سازمان

تایلر سوختگی از ابعاد جدید مرکز مسیحی به نام مناجات از مردان و زنان که مرده بود در دست فعلی یا سابق مأموران اجرای قانون.

"ما دعا می کنیم برای عدالت برای Ahmaud Arbery خانواده" سوختگی گفت. "ما دعا می کنیم برای عدالت برای جورج فلوید خانواده. ما دعا می کنیم برای عدالت برای Breonna تیلور خانواده است. ما دعا می کنیم برای عدالت و حق در اینجا در این شهر برای Tymar کرافورد ، خدا ما دعا می کنیم که عدالت خواهد جریان به هر nameless بیچهره فرد برای آنها وجود دارد هیچ تصویری برای آنها وجود ندارد پخش تلویزیونی برای آنها وجود ندارد و اخبار بولتن."

حدود 100 parishioners گوش دادن در پارکینگ کلیسا در شش پا فواصل ارائه تصویب توافق شن و ماسه "amens" به عنوان شبان صحبت کرد.

Isaac Williams, بیشتر, درست, تاک, Missionary Baptist Church گفت که او باور ندارد که جامعه متنفر پلیس آنها فقط نفرت بد پلیس و مردم به شجاعت و شخصیت به صحبت کردن در زمانی که آنها آن را دیدم.

تد Traylor کشیش زیتون کلیسای باپتیست گفت که او تا تبدیل شدن به دوستان خوب با LuTimothy مارس پاستور دوستی Missionary Baptist Church و دوستی خود را به آنها اجازه بحث و کار با هم در مورد مسائل.

"هنگامی که شما ایجاد دوستی شما می توانید صادقانه با هم صحبت کنیم و این چیزی است که ما باید انجام دهیم در Pensacola" Traylor گفت.

ممکن است اضافه شده است که هر فرد دارای یک نقش بازی در ساخت جامعه ما بهتر و قوی تر و عادلانه تر.

"آن را در مورد آنچه که دیگران می توانید آن را در مورد آنچه هر یک از ما می تواند انجام دهد" ممکن است به جمعیت گفت.

این رویداد توسط مه و کشیش براونزویل مونتاژ خدا Evon هورتون. هورتون گفت: قصد او بود و گروه برای ادامه کار با جماعت خود را, جامعه و دولت های محلی و مقامات منتخب را در مورد تغییر واقعی.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن