Pensacola رئیس پلیس میسازد چشم انداز برای برنامه بهداشت روان برای افسران

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020هنگامی که روز می آید برای

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

هنگامی که روز می آید برای Pensacola اداره پلیس رئیس Tommi Lyter بازنشسته که 30 سال کهنه از اجرای قانون می گوید او می خواهد به یاد یک دستاورد بالاتر از همه دیگران — سازماندهی اجباری سلامت روان, مشاوره برای همه افسران او.

Lyter گفت: انزجار او احساس تماشای فیلم از جورج فلوید مرگ در دست پلیس است reinvigorated خود فشار برای راه اندازی چنین برنامه ای.

"آنچه من می خواهم به من گل سرسبد دستاورد: بهداشت روانی افسر برنامه سلامتی با یک جسمانی و جزء متصل به آن" Lyter گفت. "و من واقعا آن را فشار دهید.

"این" گفت: با اشاره به Floyd مرگ و پس از آن تظاهرات در سراسر کشور است. "این یک کاتالیزور است."

در مصاحبه با مجله اخبار هفته گذشته Lyter را محکوم کرد تصویری نشان سابق مینیاپولیس افسر پلیس زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه 25 مه به عنوان سه نفر دیگر از افسران ایستاده و دخالت نیست.

"کاملا وجود دارد هیچ توجیهی برای چه صورت گرفت و آن را غم انگیز" Lyter گفت. "این مجموعه ما را تا کنون به عنوان یک حرفه ای است."

شروع ژوئن 1, هر PPD افسر — از رئیس تمام راه را به پایین به بخش جدیدترین استخدام — تحت استفاده از نیروی آموزش محور در تجزیه و تحلیل ویدئو برای چگونه برخورد می تواند به کار گرفته شده متفاوت Lyter گفت.

رئیس نیز تمدید مذاکرات با شهردار Grover رابینسون در مورد اصلاح PPD سیاست ها و سازماندهی اجباری سلامت روان, مشاوره برای همه افسران در تلاش برای جلوگیری از خشونت پلیس.

عکس از تظاهرات مسالمت آمیز: جورج فلوید تظاهرات همچنان در پنساکولا در نقاشی های دیواری پل

خواستار تغییر: Pensacola شبان با الهام از جورج فلوید, رالی برای عدالت و محبت و تغییر

Lyter به دنبال یک برنامه است که در آن همه افسران حضور اجباری منظم جلسات مشاوره برای محافظت در برابر اختلال استرس پس از سانحه و فرسودگی شغلی در یک حرفه در معرض ابتلا به تروما است.

رابینسون گفت: او از یک چشم انداز.

"من فکر می کنم هدف ما این است که اگر ما می تواند هر چیزی را انجام دهید برای جلوگیری از که از اتفاق می افتد — برای افسران و از همه مهمتر شهروندان — پس از آن ما نیاز به انجام است که" رابینسون گفت. "پس از من حمایت Tommi و آنچه او خواسته است ، من فکر می کنم او یک نقطه خوب است."

Lyter گفت: او خود را به حضور منظم در جلسات مشاوره و چیزی که او برای اولین بار شروع به پس از او در حال حاضر همسر اواخر برندا بود که مبتلا به سرطان است. این زن و شوهر با حضور مشاوره هم برای نزدیک به یک سال و نیم قبل از ارشد شروع خود را در یک جلسه. برندا Lyter گذشت Oct. 19, 2019.

رئیس گفت: جلسات او حضور دارد در راستای اعضای اجرای قانون و این نوع از درمان او می خواهد به اجباری برای افسران.

"ما در حال رفتن به افسران به توان مورد نیاز برای به حداقل نشستن با یک مشاور" Lyter گفت. "اختلال استرس پس از سانحه هنگامی که شما صحبت می کنید که در مورد اختلال یکی از راه های آن را به خودی خود آشکار است عدم همدلی و عدم شفقت و فقدان احساسات است.

"و هنگامی که شما را در این ویدئو می بینید که در برخی از این افسران او گفت:" از فلوید تصویری.

Lyter گفت: این لزوما یک رویداد مهم مانند حمله تروریستی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی Pensacola سال گذشته که اغلب باعث PTSD; اغلب آن را تکرار صدمات است که اضافه کردن بیش از سال است.

"این یک ترافیک تصادف با مرگ یک کودک است. شما که ترک صحنه و رفتن به خشونت تماس است که به خصوص خشونت آمیز. و شما را ترک صحنه و پس از آن شما در تماس دیگری برای خدمات است که ممکن است خشونت" او گفت:. "و آن روز پس از روز پس از روز. و من فکر نمی کنم انسان طراحی شده واقعا روند که نوع تروما است."

بخش دوم از رئیس برنامه تناسب اندام. یک بار دیگر نقشه کشی در تجربه شخصی Lyter گفت: خود ورزش روزانه به او کمک کرده رسیدگی تنش شغلی و شرایط فیزیکی می تواند انتگرال در پلیس بدون استفاده از نیروی مرگبار.

"اگر من می توانم شما را در دستبند به دلیل سطح آمادگی جسمانی و سپس من قصد دارم به استفاده از چیز دیگری" Lyter گفت. "من شما را به سقوط در یک تیزر یا من باید به سقوط بر روی یک اسلحه گرم."

یکی PPD ستوان در حال حاضر شده است reassigned به وقت تحقیقات وظایف مطالعه بهترین راه برای پیاده سازی یک آینده برنامه بهداشت روان با یک تناسب اندام جزء. این PPD نیز بودجه آموزش و پرورش پیشرفته از یک افسر دیگر خواهد شد که شرکت به عنوان همکار و مشاور در آینده برنامه هنگامی که او به دست آوردن مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت رواني مشاوره.

اما Lyter خود اعتراف کرد طرح یک راه حل دراز مدت و نه فوری پادزهر. و در حال حاضر فلوید مرگ برانگیخته عمیق تر گفتگو در مورد مسابقه و پلیس.

دو هفته پس از فلوید مرگ رئیس به نظر می رسد نیست به همه جا بروم بدون کسی درخواست برای افکار خود را. در روز پنج شنبه بعد از ظهر یک مرد بی خانمان که مواجه می شوند Lyter پرسید "آیا من می توانم از شما درخواست چیزی است ؟ آنچه y'alls' نظر شخصی در مورد آنچه اتفاق افتاده است؟"

"شما در حال صحبت کردن در مورد تصویری از فلوید را قتل؟" Lyter پاسخ داد. "او به قتل رسید."

Lyter گفت: اخبار و مجله دوم موضوع هر کس می خواهد به بحث در مورد در حال تظاهرات در پنساکولا. در طول هفته گذشته صدها نفر از مردم جمع آوری کرده اند روزانه در نقاشی های دیواری پل به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت پلیس و فشار برای اصلاحات.

بسیاری از معترضان نیز با انتقاد از PPD بیش از آن در واکنش به مرگ Tymar کرافورد. 28-نوجوان سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته سابق PPD کارآگاه دانیل Siemen در جولای 5, 2019. Siemen اخراج شد از PPD برای نقض این بخش را استفاده از نیروی مرگبار سیاست. یک هیئت منصفه مشخص نبود شواهد کافی به حکم اتهامات جنایی.

صحبت به خشم معترضان ابراز کرده اند بیش از کرافورد مرگ Lyter گفت: "این همه بخشی از همان گفتگو است. آنها فقط عصبانی در اجرای قانون است. و مهم این است که آیا آن را شخصی. من درک می کنم که این حرفه که آنها خشمگین هستند."

Tymar کرافورد به یاد: همانطور که جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری خود را کاهش یافته است

Lyter گفت: او گفت: ماموران اختصاص داده شده برای نظارت بر تظاهرات مسالمت آمیز در نقاشی های دیواری پل به "درک می کنم که آنها عصبانی هستند در پلیس است."

"آیا آن را شخصی" او گفت:. "آنها عصبانی در Tommi Lyter. آنها عصبانی هستند در ارشد. آنها عصبانی هستند چرا که ما اجرای قانون است. شماره 1-اجازه ندهید که آنها را طعمه شما را به یک رویارویی است."

تظاهرات در نقاشی های دیواری پل را تا حد زیادی باقی مانده صلح آمیز از آنها آغاز شده 29 مه طریق وجود دارد تنش لحظات شنبه نیز معترضان ترافیک مسدود شده. فقط قبل از محاصره آغاز یک معترض "قرار" را بر روی کاپوت یک SUV تلاش برای دور زدن ترافیک به گفته پلیس. پلیس گفت: این مرد به نظر نمی رسد به رنج می برند از هر گونه صدمات هر چند او منتقل شد به بیمارستان توسط اورژانس. هیچ دستگیری ساخته شد, از شنبه.

Lyter گفت: PPD است ماموران نظارت بر تظاهرات اما هیچ کس مسئول نظارت تظاهرات برای یک دوره طولانی و گروه تصمیم گرفتند به مبادله افسران پس از فواصل نسبتا کوتاه.

"آنچه که من به آنها گفته بود:" اگر شما تا به حال بیش از حد, اگر شما در خارج وجود دارد و شما احساس می کنید مثل, نگاه, شما, فقط, قابل توجه یک طناب با من و یا هر آنچه " از آنجا که آنها می توانید دریافت های شخصی, 'نترس به منظور بالا بردن دست خود را و می گویند با سلام من نیاز به یک استراحت" Lyter گفت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب